Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #1 Skrevet 3. november 2015 Det hele startet i går kveld. Jeg måtte tisse hele tiden, og springer fremdeles inn og ut av toalettet. Føles så blæra er overfull, men kommer ingenting, bare noen dråper. I sta kom det en pitteliten slimklump (lignet på snørr) i papiret! Det svir ikke, ingen andre plager. Eller jo, jeg fryser... Vet ikke om det er kaldt i rommet eller bare meg. Anonymous poster hash: 62566...cba
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #2 Skrevet 3. november 2015 Jeg tenker urinveisinfeksjon. Ring legekontoret, spør om å få levere urinprøve. Kan hende du må ha medisin. Du kan også prøve å drikke tranebærjuice og sitronvann. Drikk masse! Anonymous poster hash: 066fc...e8f
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #3 Skrevet 3. november 2015 Har tatt en u-stix som viser fullt utslag😩 Er dette noe som kan vente til torsdag tror dere? Skal på jobb i morgen formiddag, og jeg har ikke mulighet for å forlate der grunnet legetime😔 Anonymous poster hash: 62566...cba
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #4 Skrevet 3. november 2015 Da. Stikker du på legevakten i kveld. Eventuelt stopp innom legekontoret med en urinprøve på vei til jobb. Du trenger ikke nødvendigvis legitime, men må få resept på antibiotika. Du kommer ikke til å klare å vente til torsdag om det er UV, det skal jeg love deg! Anonymous poster hash: c92dd...230
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #5 Skrevet 3. november 2015 Klart du kan gå fra jobb for å gå til en hastetime hos legen! Evt får du ta en sykedag hele dagen hvis de må ha vikar. Anonymous poster hash: 03369...8d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå