Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #1 Skrevet 3. november 2015 Hva slags smertestillende er det vanlig å få etter ks? Anonymous poster hash: 869f1...02f
SuperFries Skrevet 3. november 2015 #2 Skrevet 3. november 2015 Jeg kan bare fortelle min historie. Jeg fikk Oxycontin 10 mg morgen og kveld inntil dag nr 2. Og Paracet x4. OxyNorm 5 mg ved behov dagen etter det, sa også Paracet x4.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #3 Skrevet 3. november 2015 Jeg hadde snittet i ti-ellevetiden på kvelden. Fikk en smertestillende sprøyte da spinalbedøvelsen var helt ute og jeg ble trillet til barsel i firetiden på natten, regner med det var et morfinpreparat med vet egentlig ikke. Fra morgenen etter snittet fikk jeg to tabletter med smertestillende 3 ganger om dagen, det var en paracet og en voltaren sammen. Voltaren gir de fordi den er litt betennelsesdempende og den gjør at man ikke hovner opp så veldig. Reiste hjem tredje dagen og fikk da med noen voltaren hjem, tok voltaren dag fire fordi jeg fikk temmelig vondt etter å ha ryddet ut av oppvaskmaskinen Ellers tok jeg ingenting etter at jeg kom hjem fra sykehuset. Jeg ble egentlig overrasket over at det ikke var vondere enn det var, hadde trodd en såpass stor operasjon i buken skulle være mer smertefull i ettertid. Anonymous poster hash: fbfb0...dd1
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #4 Skrevet 3. november 2015 En jeg kjenner hadde hastesnitt og hun fikk morfin i flere dager. Anonymous poster hash: b1844...f28
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 3. november 2015 #6 Skrevet 3. november 2015 Jeg fikk morfin i sprøyteform, men jeg fikk ikke den vanlige smertelindringen pga høyt blodtrykk
Gjest Kira Skrevet 3. november 2015 #7 Skrevet 3. november 2015 Jeg fikk morfin intravenøst etter første ks. Livmoren ville ikke trekke seg sammen, og det gjorde skikkelig vondt da de jobbet med det. Andre gangen fikk jeg kun Paracet.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #8 Skrevet 3. november 2015 Etter keisersnitt nummer to fikk jeg oxycontin morgen og kveld de første fire døgnene, oxynorm 5 mg fire ganger daglig, 1 gram paracet hver 6 time og intravenøs ketorax når smertestillende effekt avtok. Dette var nok noe mer enn vanlig, men jeg lå på intensiven pga komplikasjoner og skulle helst ikke ha smerter. Det hadde jeg heller ikke. Anonymous poster hash: 6694d...295
Gjest Darwinia:-) Skrevet 3. november 2015 #9 Skrevet 3. november 2015 Fikk morfin de første dagene etter hastesnitt.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #10 Skrevet 3. november 2015 Jeg fikk morfin i nesten 3 dager. Helt fantastisk!! Men forferdelig vondt da de sluttet å virke. Anonymous poster hash: 20e4e...08b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå