TinaK 1990 Skrevet 3. november 2015 #1 Skrevet 3. november 2015 Har hatt TFK til alle mine 3, men den er sliten stakkar og må byttes ut når nr 4 kommer i januar. Må være bag og sportsdel.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #2 Skrevet 3. november 2015 jeg er super fornøyd med vår emmaljunga super nitro 2015 modell Anonymous poster hash: 43cd7...0fd
TinaK 1990 Skrevet 3. november 2015 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2015 jeg er super fornøyd med vår emmaljunga super nitro 2015 modell Anonymous poster hash: 43cd7...0fd Men tar ikke den stor plass i bilen?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #4 Skrevet 3. november 2015 Jeg sverger til TFK. Synes også Teutonia er god, de andre merkene blir altfor store og massive Anonymous poster hash: 93ee6...76c
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 3. november 2015 #5 Skrevet 3. november 2015 Brio smile 😊 Beste vognen jeg har hatt.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #6 Skrevet 3. november 2015 Jeg er bugaboo fan, elsker virkelig den vognen. Anonymous poster hash: cbf02...392
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #7 Skrevet 3. november 2015 Brio smile 😊 Beste vognen jeg har hatt. Enig!! Anonymous poster hash: 33a05...03d
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #8 Skrevet 3. november 2015 Siden du har hatt før og er fornøyd med den, ville jeg gått for babyjogger Elite eller ny tfk . Teutonia har jeg hatt selv, ikke fornøyd. City Elite tar minst plass. Hilsen vognselger! Anonymous poster hash: 5ea26...dc1
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #9 Skrevet 3. november 2015 Siden du har hatt før og er fornøyd med den, ville jeg gått for babyjogger Elite eller ny tfk . Teutonia har jeg hatt selv, ikke fornøyd. City Elite tar minst plass. Hilsen vognselger! Anonymous poster hash: 5ea26...dc1 Du vognselgeren. Jeg har en city elite som minstemann har brukt siden hun var 10 mnd, men venter plutselig nr. tre nå såpass tett at vi kommer til å trenge søskenvogn. Finnes det en babyjogger søskenvogn som har en hardbag som også er kompatibel med eliten? Anonymous poster hash: 6b390...b9d
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #10 Skrevet 3. november 2015 jeg er super fornøyd med vår emmaljunga super nitro 2015 modell Anonymous poster hash: 43cd7...0fd Men tar ikke den stor plass i bilen? Nei, den tar mindre plass en vogner flest. En av grunnen til at vi valgte den, er at den ikke er så stor.. Anonymous poster hash: 43cd7...0fd
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #11 Skrevet 3. november 2015 Siden du har hatt før og er fornøyd med den, ville jeg gått for babyjogger Elite eller ny tfk . Teutonia har jeg hatt selv, ikke fornøyd. City Elite tar minst plass. Hilsen vognselger! Anonymous poster hash: 5ea26...dc1 Du vognselgeren. Jeg har en city elite som minstemann har brukt siden hun var 10 mnd, men venter plutselig nr. tre nå såpass tett at vi kommer til å trenge søskenvogn. Finnes det en babyjogger søskenvogn som har en hardbag som også er kompatibel med eliten? Anonymous poster hash: 6b390...b9d Nei, dessverre :-( Men de har eget ståbrett ,og et par søskenvogner med andre bager. Anonymous poster hash: 5ea26...dc1
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #12 Skrevet 3. november 2015 Emmaljunga mondial/edge med duo s understell. Blir omtrent det samme som supernitro, bare litt annet design og større bag😊 Er knallfornøyd med denne vogna, eneste minuset må være at det kunne vært litt bedre demping (men det er det jo heller ikke på TFK). Ville styrt unna Brio som noen foreslår, da ryggen på sportsdel er kort!! TFK er også en god vogn, stod mellom denne og Mondialen med duo s understell. Valgte sistnevnte pga utseende, og at den er vendbar. Den tar dog opp stor plass i bagasjerommet. Hilsen vogngal som har hatt altfor mange vogner😃 Anonymous poster hash: 7fa5f...94a
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #13 Skrevet 3. november 2015 Siden du har hatt før og er fornøyd med den, ville jeg gått for babyjogger Elite eller ny tfk . Teutonia har jeg hatt selv, ikke fornøyd. City Elite tar minst plass. Hilsen vognselger! Anonymous poster hash: 5ea26...dc1 Du vognselgeren. Jeg har en city elite som minstemann har brukt siden hun var 10 mnd, men venter plutselig nr. tre nå såpass tett at vi kommer til å trenge søskenvogn. Finnes det en babyjogger søskenvogn som har en hardbag som også er kompatibel med eliten? Anonymous poster hash: 6b390...b9d Nei, dessverre :-( Men de har eget ståbrett ,og et par søskenvogner med andre bager. Anonymous poster hash: 5ea26...dc1 Teit... Hun blir for liten for ståbrett. Men takk for svar Anonymous poster hash: 6b390...b9d
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #14 Skrevet 3. november 2015 Hvis du liker trehjuling ville jeg tester b.o.b. Det er en billigere variant enn tfk. Jeg har nå b.o.b (hadde tfk tidligere) og er mye mer fornøyd med b.o.b. Den har et lavere tyngdepunkt og har en fantastisk demping. Den har økende popularitet (sikkert fordi CBE har reklamert for den) og den fortjener virkelig all skryt den får. Anonymous poster hash: 1645a...c53
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #15 Skrevet 3. november 2015 Emmaljunga med duo s understell! Superfornøyd, og jeg har hatt mange vogner. Anonymous poster hash: 02917...ca6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå