Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #1 Skrevet 3. november 2015 Bodyer o.l? Anonymous poster hash: bf1e9...79d
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #2 Skrevet 3. november 2015 For mye. Det havner gjerne i skittentøy selvom det ikke er møkkete Anonymous poster hash: 4d60f...82a
Modesty Blaise. Skrevet 3. november 2015 #3 Skrevet 3. november 2015 Etter en dag i barnehagen. Det er møkkete etter en dags bruk.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #4 Skrevet 3. november 2015 Han bader 2 ganger i uka, så alle klærne blir lagt til vask da. I mellomtiden blir ullundertøyet bare skiftet om det blir skittent. I perioder er det opp til 2 ganger om dagen, men det har også hendt han har gått med den samme i 3 dager. Anonymous poster hash: 10f88...820
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #5 Skrevet 3. november 2015 Kan bruke det 3 dager (ikke nødvendigvis på rad) med mindre det er flekkete før det, som det oftest er! Anonymous poster hash: e35ae...8ad
*Miss Marple* Skrevet 3. november 2015 #6 Skrevet 3. november 2015 Hver dag, som med alt annet undertøy.
Mamma_til_2 Skrevet 3. november 2015 #7 Skrevet 3. november 2015 Det vaskes etter en dags bruk, blir skittent i bhg!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #8 Skrevet 3. november 2015 Etter en dags bruk i bhg ja. Noe annet er vel litt uhygienisk og ekkelt? Går du i skitne klær flere dager? Anonymous poster hash: cb072...8db
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #9 Skrevet 3. november 2015 Spør du meg så er ikke klær automatisk skittent etter en dags bruk med mindre det er flekkete. Og ja, jeg kan selv gå med klær både to og tre dager før det vaskes. Anonymous poster hash: e35ae...8ad
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #10 Skrevet 3. november 2015 Ull kan fint brukes i minst 7 dager (ikke etter hverandre...) om det får lufte imellom. Vi har alle egen knaggrekke til å lufte ullklær på badet, både voksne og barn. Bruker selv gjerne en genser 3-4 ganger før det er behov for vasking (vasker selvfølgelig meg selv hver dag....) Om ikke det er flekker på klærne lar vi dem lufte (og små flekker er fort å gni bort med litt vann...) og følger ikke med på barnas klær hvor mange dager de blir brukt til sammen -lukter klærne rent og er flekkfritt er de jo rene Unntaket hos oss er ullsokker og boxere -de vaskes alltid etter en gangs bruk. Anonymous poster hash: beba9...07b
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #11 Skrevet 3. november 2015 Vasker det når det har flekker eller lukter vondt. Varierer om det blir 2 skift til dagen eller om han kan bruke samme trøye og stillongs flere dager. Anonymous poster hash: 18cf0...608
Gjest Hercule Poirot Skrevet 3. november 2015 #12 Skrevet 3. november 2015 Ved behov, Ikke etter fast turnus. Nå et mine unger større, men også da de var små, så kunne stillongsen gjerne brukes hele uka, mens trøya måtte gjerne skiftes en gang eller to i uka pga flekker. Det er som regel fullstendig unødvendig å vaske klær etter én dags bruk, bortsett fra trusa og t-skjorta man har innerst mot kroppen. Vi sliter ikke ut klærne våre på bruk, men på vask.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #13 Skrevet 3. november 2015 2 åringen kan sjelden gå en dag uten at klær blir skittent. Strømpebukser eller longs kan brukes flere dager, men aldri bodyer eller trøyer. Longs brukt under bukser og som er uten fot kan gjerne brukes 4-5 dager uten at det gjør noe. Anonymous poster hash: 52eba...af3
Modesty Blaise. Skrevet 3. november 2015 #14 Skrevet 3. november 2015 Spør du meg så er ikke klær automatisk skittent etter en dags bruk med mindre det er flekkete. Og ja, jeg kan selv gå med klær både to og tre dager før det vaskes. Anonymous poster hash: e35ae...8ad Det kan jeg også, men jeg er ikke 2 år. Kommer hun hjem fra barnehagen uten en flekk, og med rene klær så lurer jeg på om hun er syk 😂 Det blir flekker av aktiviteter / mat, og de kaver jo rundt på gulvet hele dagen. Hadde jeg gjort det samme så hadde mine klær blitt vasket hver dag også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå