Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #1 Skrevet 3. november 2015 Har dere det mye løst? Jeg har tykt langt hår men har det alltid oppsatt. Vil gjerne ha det løst men blir alltid helt svett i nakken og synes håret ofte er i veien. Hvordan styler du ditt lange hår? Anonymous poster hash: cc35c...5a5
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #2 Skrevet 3. november 2015 Jeg hadde det i strekk på jobb og dusjet når jeg kom hjem og hadde det løst + løst i helgene. Nå klipte jeg det mye for 1 mnd siden. Om det er så langt og tykt at du blir svett og det er slitsomt å ha det løst er det kanskje ingen grunn til å ha det så langt? Klippe det ? Anonymous poster hash: be228...12d
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #3 Skrevet 3. november 2015 Jeg hadde det i strekk på jobb og dusjet når jeg kom hjem og hadde det løst + løst i helgene. Nå klipte jeg det mye for 1 mnd siden. Om det er så langt og tykt at du blir svett og det er slitsomt å ha det løst er det kanskje ingen grunn til å ha det så langt? Klippe det ? Anonymous poster hash: be228...12d Det jeg tenker på. Men det er liksom meg å ha langt hår. Skummelt å klippe. Jeg er flink til å flette det og i yrket mitt er det mest "ryddig" å ha det flettet og oppsatt. I tillegg så er det den forfengelige meg, jeg får så mye komplimenter for håret. NÅR det er løst. 🙊 Anonymous poster hash: cc35c...5a5
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #4 Skrevet 3. november 2015 Stort sett aldri løst pga jeg også blir svett. Er som å gå inne med lue! Kort kan det ikke være for da ser jeg idiotisk ut !! Anonymous poster hash: 17612...b63
shari_z Skrevet 3. november 2015 #5 Skrevet 3. november 2015 Setter det opp hver dag, som regel i en knute men av og til flettet. Håret mitt er rumpelengde, og jeg synes det blir i veien når det er løst, særlig med en baby. Klippet meg kort for 20 år siden, og da var det ofte løst, men alltid i ansiktet mitt. Fant ut at jeg rives bedre når det er langt og jeg kan style det slik at det ikke er i ansiktet. Og langt hår er bare meg, jeg liker det.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #6 Skrevet 3. november 2015 Det finnes mellomting mellom 2 cm og rumpelangt Anonymous poster hash: be228...12d
MTF Skrevet 3. november 2015 #7 Skrevet 3. november 2015 Når jeg er hjemme har jeg det som regel opp, enten i en stor klemme eller i en "rufsetopp". På jobb har jeg det som regel løst. Gjør ikke så mye med det for å style det annet enn å knipe inn litt skum og spraye litt med hårspray i "luggen". Håret mitt er ganske så tykt og har naturlig fall, så det er kjapt og enkelt å få det til å se pent ut. Har hår nesten til korsryggen, så det er ganske langt. Syns ikke det er upraktisk med langt hår annet enn når jeg er hjemme og skal lage mat eller støvsuge, da henger håret seg lett fast i støvsugerrøret
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #8 Skrevet 3. november 2015 Når jeg er hjemme har jeg det som regel opp, enten i en stor klemme eller i en "rufsetopp". På jobb har jeg det som regel løst. Gjør ikke så mye med det for å style det annet enn å knipe inn litt skum og spraye litt med hårspray i "luggen". Håret mitt er ganske så tykt og har naturlig fall, så det er kjapt og enkelt å få det til å se pent ut. Har hår nesten til korsryggen, så det er ganske langt. Syns ikke det er upraktisk med langt hår annet enn når jeg er hjemme og skal lage mat eller støvsuge, da henger håret seg lett fast i støvsugerrøret Har du sånne lange, gule negler og? Anonymous poster hash: 17612...b63
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #9 Skrevet 3. november 2015 Håret mitt er skikkelig krøllete så jeg har ikke annet valg enn å ha det langt. Er det kort ser jeg fort ut som en 70-åring med nyrullet hår. Er det halvlangt blir det så stort, ser ut som en lampeskjerm Så da blir det langt. Har det løst når det er nyvasket, oppsatt når jeg ikke vasker det på morgenen. Jeg kan ikke børste det når det er tørt for da blir det enormt og frizzy Anonymous poster hash: b40d5...24e
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #10 Skrevet 3. november 2015 Har langt hår og har brukt sånne hårbånd hvis jeg vil har det løst men ikke ønsker å sette det opp. Ellers gjør jeg som de fleste her, fletter, hestehale, klyper osv. Anonymous poster hash: a3db5...be2
MTF Skrevet 3. november 2015 #11 Skrevet 3. november 2015 Når jeg er hjemme har jeg det som regel opp, enten i en stor klemme eller i en "rufsetopp". På jobb har jeg det som regel løst. Gjør ikke så mye med det for å style det annet enn å knipe inn litt skum og spraye litt med hårspray i "luggen". Håret mitt er ganske så tykt og har naturlig fall, så det er kjapt og enkelt å få det til å se pent ut. Har hår nesten til korsryggen, så det er ganske langt. Syns ikke det er upraktisk med langt hår annet enn når jeg er hjemme og skal lage mat eller støvsuge, da henger håret seg lett fast i støvsugerrøret Har du sånne lange, gule negler og? Anonymous poster hash: 17612...b63 Ehhh nei? Og det lurer du på fordi at?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #12 Skrevet 3. november 2015 Før var det stort sett løst. Jeg gjorde aldri noe med det. Nå er det i strikk pga baby Anonymous poster hash: 95f60...bd3
Mamma_til_2 Skrevet 3. november 2015 #13 Skrevet 3. november 2015 Min datter har langt tykk hår hun varierer,på varme dager eller om hun er ekstra fysisk så fletter hun håret ellers så lar hun det henge.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #14 Skrevet 3. november 2015 Hadde hår ned til rumpa før, hadde det alltid i flette da, men varierte flettene. Floket seg lett. Klipte det så til midt på ryggen, da ble det mye lettere å ha det løst, så da gikk jeg mye med det løst, men i strikk hjemme når jeg holdt på med noe. Nå er det til rett under ørene. Men det trives jeg dårlig med. Hater å ikke få samlet det i en strikk. Så nå spares det til halvlangt igjen Anonymous poster hash: 5a636...503
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #15 Skrevet 3. november 2015 Jeg hadde det mye i klype, hårstrikk eller flette, hadde det mest løst når jeg ikke skulle gjøre noe spesielt. Jeg ble så lei etterhvert at nå har jeg klippet det kortere, akkurat langt nok til å få det i strikk. Mye enklere å style, vedlikeholde og variere uten for mye arbeid Anonymous poster hash: a05c3...914
Canvas Skrevet 3. november 2015 #16 Skrevet 3. november 2015 Har håret løst på dagtid (på jobb), med bare et lite hint hårspray (har naturlig fall i håret, men varierer på å beholde fallet og å glatte det ut). Når jeg kommer hjem hiver jeg det gjerne opp i hestehale - jeg passer egentlig ikke til hestehale og får ikke til å sette det opp "fint", men etter en hel dag med løst hår har jeg litt behov for å få håret vekk fra ansikt og nakke (for ja, det blir varmt)
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #17 Skrevet 3. november 2015 Har det stort sett alltid i strikk. Hater å ha det løst, det er bare i veien.. Nå skal jeg klippe meg om et par uker, da forsvinner nok en del av lengden! det blir veldig deilig! Anonymous poster hash: 2e4cc...0b4
Elsker livet Skrevet 3. november 2015 #18 Skrevet 3. november 2015 Til daglig har jeg det løst. Håret er lett og tynt, selv om det ikke ser slik ut pga. fall/krøller, så det blir ikke svett i nakken med mindre jeg er veldig fysisk eller det er veldig varmt.
overlord Skrevet 3. november 2015 #19 Skrevet 3. november 2015 Nesten alltid hestehale. Noen ganger forseggjort med hår tvinnet rundt strikken og lett tuppert på kronen. Skal jeg virkelig gjøre meg flid tar jeg og krøller hestehalen nederst i èn enkel krøll.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #20 Skrevet 3. november 2015 Har under CUT i nakken det hjelper veldig når det er varmt ute. Går mye med håret i heste hale eller ball på toppen av hodet. Ikke så flink å style håret men elsker å krølle det når vi skal bort Anonymous poster hash: 3b34f...5cb
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #21 Skrevet 3. november 2015 Det finnes mellomting mellom 2 cm og rumpelangt Anonymous poster hash: be228...12d Burde vært en "liker" knapp her Anonymous poster hash: 231ed...cce
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #22 Skrevet 3. november 2015 Det finnes mellomting mellom 2 cm og rumpelangt Anonymous poster hash: be228...12d Burde vært en "liker" knapp her Anonymous poster hash: 231ed...cce det ER da det. Anonymous poster hash: cc35c...5a5
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #23 Skrevet 3. november 2015 Det finnes mellomting mellom 2 cm og rumpelangt Anonymous poster hash: be228...12d Burde vært en "liker" knapp her Anonymous poster hash: 231ed...cce Det er jo det... Anonymous poster hash: a0f7d...1b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå