Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #1 Skrevet 2. november 2015 Heisann:-) litt usikker på om jeg kanskje er litt dårlig mor for øyeblikket. Har vært 100% alene siden fødsel, barnets far lever ikke. Nå har det blitt litt barnevakt i det siste fordi jeg har møtt en mann etter 8 år alene. Saken er at jeg skal på kurs nå med jobben fra torsdag til lørdag. Men vurderer å ikke komme hjem før søndag, slik at jeg får lørdag til søndag sammen med kjæresten. Barnet mitt skal være hos besteforeldrene.. Men er det fryktelig simpelt gjort? Anonymous poster hash: 5cd85...dfc
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #2 Skrevet 2. november 2015 Kos deg med kjæresten med den aller beste samvittighet! Anonymous poster hash: a4b5d...f96
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #3 Skrevet 3. november 2015 Kos deg med god samvittighet en lykkelig mamma er en god mamma, og barnet har det nok som plommen i egget hos besteforeldrene. Anonymous poster hash: 176a5...4da
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 3. november 2015 #4 Skrevet 3. november 2015 Nei, det er ikke dårlig gjort! Man slutter ikke å leve selv om man får barn 😉 Kos deg
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #5 Skrevet 3. november 2015 Det er du som kjenner ditt barn! Jenta mi hadde ikke taklet det, gutten hadde taklet det helt fint. Anonymous poster hash: 478a8...c9d
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #6 Skrevet 3. november 2015 Etter åtte år alene tar du et døgn med kjæresten - nei, det er IKKE dårlig gjort! Anonymous poster hash: cd020...340
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #7 Skrevet 3. november 2015 Takk for svar:-) ja jeg vet hun har det veldig godt hos besteforeldrene og tvinner de rundt lillefingeren;-) men har som sagt blitt litt mye i det siste. Men er lenge til neste gang siden han snart skal reise bort i forbindelse med jobb i 4 1/2 uke. Anonymous poster hash: 5cd85...dfc
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #8 Skrevet 3. november 2015 Hvis besteforeldrene er slemme mot barnet, eller gamle og skrøpelige og blir slitne av å passe henne, er det dårlig gjort. Ellers ikke. Anonymous poster hash: ea1fa...7cc
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #9 Skrevet 3. november 2015 Nei, ikke dårlig gjort! Kos deg Anonymous poster hash: c2d41...52e
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #10 Skrevet 3. november 2015 Kos deg, alle vinner her, barnet ditt får tid med besteforeldre og de med henne og du får pleiet degselv og kjærlighetslivet. Anonymous poster hash: 5e02f...1c2
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #11 Skrevet 3. november 2015 Det kommer an på besteforeldrene og litt på barnet. Hvis besteforeldrene synes det er uperkos å være barnevakt en dag ekstra og barnet er komfortabel med det så er det ikke noe å ha dårlig samvittighet for. Om besteforeldrene har andre planer eller bare synes det er slitsomt nok å være barnevakt fra torsdag til lørdag er det uhørt å forvente at de sier ja til en ekstra natt/dag. Hvor mange ganger har de passet siden skoleslutt for eksempel og har du spurt om det er greit for dem? Anonymous poster hash: fc3ae...df1
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #12 Skrevet 3. november 2015 De har passet en god del , men de storkoser seg:-) må ha hatt en del hjelp i forbindelse med jobb og andre ting. I det siste har det blitt litt mye siden jeg ønsker å ha litt alenetid med kjæresten før datteren min blir involvert... Anonymous poster hash: 5cd85...dfc
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #13 Skrevet 3. november 2015 De har passet en god del , men de storkoser seg:-) må ha hatt en del hjelp i forbindelse med jobb og andre ting. I det siste har det blitt litt mye siden jeg ønsker å ha litt alenetid med kjæresten før datteren min blir involvert... Anonymous poster hash: 5cd85...dfc Da vil jeg si det er dårlig gjort. Det er ingen selvfølge at de stiller som barnevakt og for veldig mange er det mer enn nok å passe barn fra torsdag til lørdag. 4 1/2 uke mellom hver gang de er barnevakt med overnatting er ikke lenge. Slik du uttrykker deg høres det ut som om de har passet barnet bortimot en gang i uka i det siste. Da er det veldig storforlangende å forvente at de tar enda en natt nå. De må få leve sitt eget liv også. Anonymous poster hash: fc3ae...df1
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #14 Skrevet 3. november 2015 De har passet en god del , men de storkoser seg:-) må ha hatt en del hjelp i forbindelse med jobb og andre ting. I det siste har det blitt litt mye siden jeg ønsker å ha litt alenetid med kjæresten før datteren min blir involvert... Anonymous poster hash: 5cd85...dfc Da vil jeg si det er dårlig gjort. Det er ingen selvfølge at de stiller som barnevakt og for veldig mange er det mer enn nok å passe barn fra torsdag til lørdag. 4 1/2 uke mellom hver gang de er barnevakt med overnatting er ikke lenge. Slik du uttrykker deg høres det ut som om de har passet barnet bortimot en gang i uka i det siste. Da er det veldig storforlangende å forvente at de tar enda en natt nå. De må få leve sitt eget liv også. Anonymous poster hash: fc3ae...df1 Gode gud... Det er da bare å spørre. Om de ikke vil/ikke orker kan de si nei. Om de og jenta de synes det er greit, så bør det være greit. Anonymous poster hash: 0ccce...692
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #15 Skrevet 3. november 2015 De har passet en god del , men de storkoser seg:-) må ha hatt en del hjelp i forbindelse med jobb og andre ting. I det siste har det blitt litt mye siden jeg ønsker å ha litt alenetid med kjæresten før datteren min blir involvert... Anonymous poster hash: 5cd85...dfc Da vil jeg si det er dårlig gjort. Det er ingen selvfølge at de stiller som barnevakt og for veldig mange er det mer enn nok å passe barn fra torsdag til lørdag. 4 1/2 uke mellom hver gang de er barnevakt med overnatting er ikke lenge. Slik du uttrykker deg høres det ut som om de har passet barnet bortimot en gang i uka i det siste. Da er det veldig storforlangende å forvente at de tar enda en natt nå. De må få leve sitt eget liv også. Anonymous poster hash: fc3ae...df1 Det var mamma som foreslo det, så de ønsker jo å stille opp. Tenkte mer på om det var dårlig gjort ovenfor datteren min? Ja, de har passet mye. Hun er innom der hver dag og spiser lunsj etter skolen (pappa sitt forslag, hun hat nøkkel og kan gå hjem). Ellers har jeg barnevakt i snitt 1 lørdag i måneden.. Anonymous poster hash: 5cd85...dfc
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #16 Skrevet 3. november 2015 Og... det er vel begrenset hvor slitsomt det er å passe på en 8 åring? Min fikser i alle fall det meste selv. Anonymous poster hash: 0ccce...692
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #17 Skrevet 3. november 2015 Og... det er vel begrenset hvor slitsomt det er å passe på en 8 åring? Min fikser i alle fall det meste selv. Anonymous poster hash: 0ccce...692 Ja hun er en oppegående 8 åring;-) veldig snill og grei:-) Anonymous poster hash: 5cd85...dfc
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #18 Skrevet 3. november 2015 De har passet en god del , men de storkoser seg:-) må ha hatt en del hjelp i forbindelse med jobb og andre ting. I det siste har det blitt litt mye siden jeg ønsker å ha litt alenetid med kjæresten før datteren min blir involvert... Anonymous poster hash: 5cd85...dfc Da vil jeg si det er dårlig gjort. Det er ingen selvfølge at de stiller som barnevakt og for veldig mange er det mer enn nok å passe barn fra torsdag til lørdag. 4 1/2 uke mellom hver gang de er barnevakt med overnatting er ikke lenge. Slik du uttrykker deg høres det ut som om de har passet barnet bortimot en gang i uka i det siste. Da er det veldig storforlangende å forvente at de tar enda en natt nå. De må få leve sitt eget liv også. Anonymous poster hash: fc3ae...df1 Gode gud... Det er da bare å spørre. Om de ikke vil/ikke orker kan de si nei. Om de og jenta de synes det er greit, så bør det være greit. Anonymous poster hash: 0ccce...692 Og ja, de hadde sagt nei om de ikke kunne/hadde lyst. Anonymous poster hash: 5cd85...dfc
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #20 Skrevet 3. november 2015 De har passet en god del , men de storkoser seg:-) må ha hatt en del hjelp i forbindelse med jobb og andre ting. I det siste har det blitt litt mye siden jeg ønsker å ha litt alenetid med kjæresten før datteren min blir involvert... Anonymous poster hash: 5cd85...dfc Da vil jeg si det er dårlig gjort. Det er ingen selvfølge at de stiller som barnevakt og for veldig mange er det mer enn nok å passe barn fra torsdag til lørdag. 4 1/2 uke mellom hver gang de er barnevakt med overnatting er ikke lenge. Slik du uttrykker deg høres det ut som om de har passet barnet bortimot en gang i uka i det siste. Da er det veldig storforlangende å forvente at de tar enda en natt nå. De må få leve sitt eget liv også. Anonymous poster hash: fc3ae...df1 Gode gud... Det er da bare å spørre. Om de ikke vil/ikke orker kan de si nei. Om de og jenta de synes det er greit, så bør det være greit. Anonymous poster hash: 0ccce...692 Og ja, de hadde sagt nei om de ikke kunne/hadde lyst. Anonymous poster hash: 5cd85...dfc Da er det jo ikke noe problem. Anonymous poster hash: fc3ae...df1
Oktavia Skrevet 3. november 2015 #21 Skrevet 3. november 2015 Jeg bodde mer eller mindre hos mine besteforeldre på begge sider. Mamma og pappa måtte dra meg hylende hjem! Ikke fordi at det var noe galt hjemme. Men besteforeldrene mine var bare best! ...skulle ønske mine barn hadde det på samme måte!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #22 Skrevet 3. november 2015 Kos deg med god samvittighet Anonymous poster hash: ae026...b42
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #23 Skrevet 3. november 2015 Takk alle sammen:-) ja hun har verden beste besteforeldre og de er eksperter på å kose seg, så håper dette går fint :-) Anonymous poster hash: 5cd85...dfc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå