Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #1 Skrevet 2. november 2015 Noen som har prøv det? Funker det? Anonymous poster hash: f4214...03f
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #2 Skrevet 3. november 2015 Jeg bruker iglow sitt og det funker faktisk :-) vippene er blitt mye lenger selv om jeg hadde lange vipper fra før. Har brukt serumet i snart 9 uker nå :-) Anonymous poster hash: 32409...dce
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #3 Skrevet 3. november 2015 Jeg har forsøkt både billig og dyrt serum om de billige type "Cubus-serum" funker ikke. Brukte LashFushion og måtte slutte etter tre uker, for vippene mine ble så lange at de stanget i øvre øyelokk, så JA det funker! Anonymous poster hash: 947f4...7f5
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #4 Skrevet 3. november 2015 Jeg har brukt iglow i 2-3 måneder nå. Merker ikke noe særlig til forskjell dessverre. Dere som har hatt effekt, hva skjer når man slutter? Har lest om folk som sier at vipper faller av :-/ Anonymous poster hash: 312ff...676
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå