Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #1 Skrevet 2. november 2015 4 keisersnitt, 174 høy, 65 kilo. Kan jeg redde magen min uten bukplastikk? Noen som har klart å slanke/trene bort henget? Anonymous poster hash: 0c693...882
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #2 Skrevet 2. november 2015 Jeg vet det ikke er det du vil høre, men jeg kunne gjort mye for å få en sånn mage! Jeg synes den er fin Anonymous poster hash: 65ee3...e9f
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #3 Skrevet 2. november 2015 Det går ikke an å slanke/trene vekk overflødig hud. Du har en helt nydelig mage Anonymous poster hash: eff4b...304
kristinehufine Skrevet 2. november 2015 #4 Skrevet 2. november 2015 Eneste utvei er nok operasjon hvis du vil ha den flat igjen. Men du skal vite at henget ditt ikke var så verst! Du har jo ingen merker eller noenting!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #6 Skrevet 2. november 2015 Så positive dere var da, jenter 😊 Er selvfølgelig glad i magen min, sett i lys av at den har båret fram fire nydelige barn. Er bare så hardt å innse at den aldri vil bli "seg selv" igjen. Har akkurat tatt opp treningen igjen, og hadde håpet det ville gi noen resultater 😊 Hi Anonymous poster hash: 0c693...882
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #7 Skrevet 2. november 2015 Det kan den! Trene hardt og spise sunt😁 Men du må TRENE, ikke bare jogge litt😔😏 styrke trening strammer opp mye👏🏻👍🏻 lykketil 👍🏻 'en du hadde fin mage da ☺️ Anonymous poster hash: 8ff64...f2e
Monajenten Skrevet 2. november 2015 #8 Skrevet 2. november 2015 Du har jo et utrolig fint utgangspunkt. Jeg kan forstå at du er misfornøyd men dette kan du lett skjule med en litt høy truse feks for selve magen din er jo kjempefin!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #9 Skrevet 3. november 2015 Jeg kadm ikke forstå at du er misfornøyd, det der var jo en kjempesøt "mammabulk" Magen din er flott! Anonymous poster hash: d6f52...1b0
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #10 Skrevet 3. november 2015 Dersom dette kun er løs hud og ikke fett, så er det jo klart at du verken kan slanke eller trene bort denne lille bulken. Dersom det er fett kan du jo gå ned i vekt over-all (selv om du ikke behøver det med din høyde og vekt, men man kan ikke punktslanke vekk fett) og fokusere på mageøvelser. Kun mageøvelser vil ikke brenne fett, de bygger muskler, og for å få definerte magemuskler, må fettet bort slik at musklene kommer frem. Når det er sagt, syns jeg ikke du har noe som helst å skamme deg over med den flotte magen der! Kan nesten ikke tro at du kan ha en så flott mage etter 4 barn og 4 ks! Du ser smashing ut! Anonymous poster hash: 8cb5d...a34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå