Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #1 Skrevet 2. november 2015 Syns dere det er helt greit? Anonymous poster hash: adc71...fac
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #2 Skrevet 2. november 2015 Æsj. Anonymous poster hash: 80b3b...789
TinaK 1990 Skrevet 2. november 2015 #3 Skrevet 2. november 2015 Ekkelt! Like ekkelt som når kvinner ikke dusjer på 3 dager...
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. november 2015 #4 Skrevet 2. november 2015 Kommer helt an på hva han har gjort. Min mann svetter aldri, har knapt luktet svette av han på de 9 årene vi har vært sammen. Kanskje, om han har klippet plenen i 35 varmegrader. Eller sykla 5 mil. Hadde han bare vært hjemme hadde det vært helt uproblematisk
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #5 Skrevet 2. november 2015 Ekkelt og uhygenisk. Både for menn og kvinner. Anonymous poster hash: 07568...146
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #6 Skrevet 2. november 2015 Jeg syns det er guffent.Selv lukter jeg litt hvis jeg ikke har dusjet på tre dager.Han er ikke så nøye med tannpuss heller-.Skjønner hvorfor det er eks. Jeg har aldri vært sammen med en renslig mann.Hvordan finner dere dem? De jeg har vært sammen med dusjer ikke hver dag.Pusser ikke tenner hver dag.Føler jeg har et stort barn.Godt å være alene. Anonymous poster hash: adc71...fac
Førstemann Skrevet 2. november 2015 #7 Skrevet 2. november 2015 Æsj. Her i huset dusjer voksne folk minst en gang om dagen.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #9 Skrevet 2. november 2015 Kommer helt an på hva han har gjort. Min mann svetter aldri, har knapt luktet svette av han på de 9 årene vi har vært sammen. Kanskje, om han har klippet plenen i 35 varmegrader. Eller sykla 5 mil. Hadde han bare vært hjemme hadde det vært helt uproblematisk Enig med Sekretøsa. Tar da som forutsetning at mannen vasker ansikt, hender, under armene og underlivet daglig uansett. Det er stor forskjell fra mann til mann hvor sterk kroppslukt de har også, og hvor mye de svetter. En mann som likevel ikke lukter noe, men opprettholder hygienen ellers må ikke dusje daglig. Men i praksis så har jeg vel ikke vært sammen med noen som ikke har dusjet hver dag. Hovedsaklig fordi vi alltid har hatt sex daglig, og da har alle foretrukket å dusje daglig. Har i ulike sammenhenger vært tett innpå menn jeg ikke har hatt noe forhold til, og selv om det har gått noen dager uten at de har dusjet så har det ikke luktet av dem. Anonymous poster hash: a9842...37a
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #10 Skrevet 2. november 2015 Hell no! Anonymous poster hash: 270fc...bc5
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #11 Skrevet 2. november 2015 Nei, det går ikke. Her hos oss dusjer alle hverdag. Anonymous poster hash: d6262...573
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #12 Skrevet 2. november 2015 Min mann lukter ikke med mindre han har trent eller gjort hardt fysisk arbeid, han får heller ikke fett hår særlig fort, og han har jo god hygiene ellers, så hvis han bare har vært hjemme og på jobb så kan han fint gå tre dager uten dusje uten at det på noen måte er ekkelt. Anonymous poster hash: a6171...840
Himmel og hav Skrevet 2. november 2015 #13 Skrevet 2. november 2015 Så lenge han vasker seg under armene, på føttene og i underlivet, så er det ikke noe problem her i huset. Man trenger ikke å dusje hver dag for å være ren, og veldig svett av å sitte på kontor blir man ikke.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #14 Skrevet 3. november 2015 Skulle likt å se den mannen som står med vaskeklut om morgenen og vasker seg under armer/i skrittet. Tror jeg ikke noe på! Og HI, det er dritekkelt!!!! Man dusjer da virkelig hver dag. Anonymous poster hash: 820fa...5b6
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #15 Skrevet 3. november 2015 At han ikke svetter. Har overhodet ikke noe problem med det Anonymous poster hash: 79dcb...dd9
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #16 Skrevet 3. november 2015 Jeg hadde sansynlig vis ikke tenkt over det. Man merker det ikke. Det er helt vanlig. Anonymous poster hash: 1f81e...05f
Brennheite Badeand Skrevet 3. november 2015 #17 Skrevet 3. november 2015 Hva jeg tenker om ham kommer an på om det merkes at han ikke har dusjet. Hvis han er kontorrotte som ikke trener så kan det jo faktisk hende han fortsatt lukter blomster ei uke etter siste dusj. Folk som lukter gammel svette eller verre ting er ekkelt. Veldig ekkelt! Her dusjer vi daglig, men hva andre gjør legger jeg meg virkelig ikke borti. Med mindre de forpester meg med kroppsluktene sine.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #18 Skrevet 3. november 2015 Jeg synes mannen er ekkel om han ikke dusjer på en dag, så hadde han prøvd seg på tre, kunne han fått sove i garasjen. Men han lukter hest og får klissete hår veldig fort, hadde nok ikke reagert om han ikke luktet eller fikk det ekle håret. Anonymous poster hash: 86c85...b21
Pobie Skrevet 3. november 2015 #19 Skrevet 3. november 2015 Mannen min lukter ikke uansett hva han gjør. Han kan trene hardt, jobbe ute i 35 grader, svette hele dagen fordi det er varmt, og det lukter ingenting av han. Veldig greit. Han dusjer regelmessig, men som regel ikke hver dag siden han ikke trenger det. Han har normal hygiene ellers.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #20 Skrevet 3. november 2015 Utrolig ekkelt å ikke ta en rask dusj hver dag. Er ikke snakk om å stå i 10 min å skrubbe seg med sterk såpe. Men én rask dusj pr dag. Å tro at man går rundt å lukter blomster etter dag 2 eller 3 eller lenger er rimelig naivt. Alle svetter, døde hudceller osv. Når hudspesialister snakker om overdreven dusjing er det lov å bruke sunn fornuft. Lange dusjer med overdreven skrubbing etc. Men dette forstår ikke uhygenisk folk og det får det bare være. Heldigvis dusjer både jeg og min mann daglig. Anonymous poster hash: 07568...146
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #21 Skrevet 3. november 2015 Tenker at han heter Frode! Min eks som jeg ikke bodde sammen med fortalte meg at han dusjet ett par ganger i mnd. Han bare vasket seg med klut og skylte av hårstæsjet i vasken. Da ble det slutt, gitt... Anonymous poster hash: be7ce...249
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #22 Skrevet 3. november 2015 Det kommer veldig an på mannen og hygienen ellers, men jeg har opplevd to ganger å jobbe sammen med menn som dessverre luktet helt jævlig hver dag! I tillegg til å ikke vaske seg selv så vasket de heller ikke klærne ofte. Det var faktisk så ille alle at sjefene har måtte kalle de inn på møte for å be dem ta tak i problemene for kollegaer og kunder orket ikke være i nærheten av dem Anonymous poster hash: 15e3c...67b
Gemini77 Skrevet 3. november 2015 #23 Skrevet 3. november 2015 Må vel være raskere med en kjapp dusj enn å stå å gni armhuler og skritt med klut? Eller utgår dette hos mennene som ikke dusjer? Personlig syns jeg det er kvalmt!
*Miss Marple* Skrevet 3. november 2015 #24 Skrevet 3. november 2015 Jeg tenker at han ikke hadde sovet i min seng. Unntaket er når man er på hyttetur ol, da tåler man litt mer, men selv da må man selvsagt vaske seg på strategiske plasser.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #25 Skrevet 3. november 2015 Mannen min lukter ikke, så jeg hadde ikke merket det. Han gikk på antidrepressiva i noen måneder for noen år siden, da ga han blaffen i alt og det gikk over en uke mellom hver gang han dusjet. Jeg kjente ingenting. Vi hadde selvsagt ikke sex da, han ga blaffen i det også. Skulle vi hatt det hadde jeg krevd at han dusjet, men ellers gikk det jo ikke ut over meg på noen måte. Anonymous poster hash: d7615...184
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå