Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #1 Skrevet 2. november 2015 Noen som kan lære meg ebay? Første gang inne i kveld. Hvor fort kommer det man bestiller? Anonymous poster hash: 7c143...06c
beef sister Skrevet 2. november 2015 #2 Skrevet 2. november 2015 Både og, det varierer. Det kan ta alt fra et par dager til to måneder, det avhenger helt av hvor du kjøper fra, og av fraktmetode.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #3 Skrevet 2. november 2015 Mye på Ebay er fra Kina å da tar det ofte minst en måned før du får varen. På Ebay er det både auksjoner og fastpris. Anonymous poster hash: 9a2cf...579
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #4 Skrevet 2. november 2015 Begge deler, Man kan kjøpe både nytt og brukt om selges for fastsatt pris. Eller så er det auksjon på nye og brukte varer hvor man byr fram til en viss frist. Noen ting er det fri frakt på, andre ting betaler man frakt. Det får du opplyst når du klikker inn på en vare. Betal med Paypal. Kan få fra få dager til flere uker før varen kommer, men det får du vite: Leveres mellom da og da. Noe kommer fra landr rundt oss, andre ting kommer fra USA eller Kina osv. Bruk tid til å kikke deg litt rundt der inne Anonymous poster hash: 20f52...e6b
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 2. november 2015 #5 Skrevet 2. november 2015 Med tanke på frakt er ebay.co.uk grei å bruke dersom du ikke er ute etter "kinavarer" men klær eller sko. Frakten fra USA er drøy. Jeg samler på juleby, og da koster det fort 500 kr å få tilsendt ett hus. Handler du fra England kan du komme unna med 25 kroner i small packet.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #6 Skrevet 2. november 2015 Tenkte på ting til julekalenderen. ...men da er jeg seint ute HI Anonymous poster hash: 7c143...06c
Kjerringa med agurken Skrevet 3. november 2015 #7 Skrevet 3. november 2015 Tenkte på ting til julekalenderen. ...men da er jeg seint ute HI Anonymous poster hash: 7c143...06c Neida du er ikke sent ute. Gå til www.ebay.co.ukEventuelt www.ebay.de Ebay.com viser ikke alle søkene fra f.eks England eller Tyskland. Husk å sjekke shipping- at de sender til Norge samt hvor mye det koster. Jeg har bestilt en del fra Kina og landene omkring. Tar alt fra 1.5 uke opp til 6 uker. Er du uheldig at pakken blir stoppet i kontroll i Kina eller Norge kan det ta laaaaang tid, men siste pakken nå fikk jeg på 2 uker. Lykke til! PS: husk at søstrene grene og tiger butikkene har mye bra til julekalenderen. Kan være et alternativtiv hvis ikke adventspakkene kommer frem i tide
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå