Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #1 Skrevet 2. november 2015 Eller er det fortsatt på moten? Syns dere det er fint? Anonymous poster hash: 47f8f...da5
TPK Skrevet 2. november 2015 #2 Skrevet 2. november 2015 Har et selv, men GUD så upraktisk! Det er umulig å få rent!
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. november 2015 #3 Skrevet 2. november 2015 Jeg har. Hadde først et lyst, men bytta det ut i sort. Mellomste elsker å ligge på det! Og jeg klarer ikke å finne noen andre jeg syns er fine.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #4 Skrevet 2. november 2015 Det har vært ut i flere år, er vel strengt tatt så smått på vei inn igjen 😂 Anonymous poster hash: 698ca...2c9
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #5 Skrevet 2. november 2015 Hva er det som er in da? Gjerne link.... Anonymous poster hash: d7f97...50c
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #6 Skrevet 2. november 2015 Jeg bryr meg fint lite om det er ut eller ikke! Ønsker meg et svart eller mørkegrått, for mine barn liker å ligge på teppet;) Eneste er at det må være rent, selvfølgelig! Anonymous poster hash: 9e385...a1a
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #7 Skrevet 2. november 2015 Vi har langlugget flossteppe som jeg liker veldig godt, men det er et elsk-hat forhold egentlig. Går ikke an å holde rent. Støvsuger daglig, umulig å få det bra. Kan henge det ut og banke det i timesvis. Fortsatt fullt av rusk og rask. Det skal byttes ut for å si det sånn 😉 Anonymous poster hash: d01fb...989
Love my kidz Skrevet 2. november 2015 #8 Skrevet 2. november 2015 Vi har langlugget flossteppe som jeg liker veldig godt, men det er et elsk-hat forhold egentlig. Går ikke an å holde rent. Støvsuger daglig, umulig å få det bra. Kan henge det ut og banke det i timesvis. Fortsatt fullt av rusk og rask. Det skal byttes ut for å si det sånn 😉 Anonymous poster hash: d01fb...989 Sånn holdt jeg på også med vårt, og tilslutt gikk jeg så lei at jeg kasta det på dynga. Har ikke peiling på om det er in eller ikke for tiden, er det så mye å bry seg om da? Hvis du har lyst på et sånt et så kjøper du det, bare husk at du kjøper deg masse arbeid :-S
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #9 Skrevet 2. november 2015 Var kjempefornøyd med flossteppet mitt, jeg, det så jo alltid rent ut. Hadde sannsynligvis sluppet unna med å støvsugd det et par ganger i året... dumme meg byttet ut teppet med et veldig kort ullteppe og det må jeg støvsuge annenhver dag. Det tiltrekker seg søl og flekker. Anonymous poster hash: 12a0e...1c5
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #10 Skrevet 3. november 2015 Ekstremt uhygienisk, og definitivt "ut". Anonymous poster hash: 53871...3a1
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #11 Skrevet 3. november 2015 Men hva er det som er in?? Anonymous poster hash: d7f97...50c
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #12 Skrevet 3. november 2015 Har det noen gang vært in å samle på møkk? Anonymous poster hash: 012db...bf9
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #13 Skrevet 3. november 2015 Jeg hadde flossteppe før, men jeg gikk drittlei, var alltid svett etter jeg støvsugde den, var et herk å få det rent. Nå har jeg ullteppe og er storfornøyd. Ullteppe er vel inn nå også, også slikt teppe jeg ikke vet navnet på, legger ved link. Lyst på det, men blir for dyrt http://www.skeidar.no/produkter/sisal-rustic-teppe-160x240 Anonymous poster hash: f0136...74f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå