Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #1 Skrevet 2. november 2015 Har vært med på uttallige konkurranser, og delt og likt og kjøpt kuponger og fylt ut og inn og skrevet begrunnelser og alt. Men assa, jeg vinner ALDRI. Det er så frustrerende! 😭 Er det flere som meg der ute?! Anonymous poster hash: 9959f...3bc
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #3 Skrevet 2. november 2015 Konkurranser hvor man må dele er ikke lov på Facebook. Useriøse aktører som ikke setter seg inn i regelene. Anonymous poster hash: 98d96...4e2
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #4 Skrevet 2. november 2015 Bli med i en seriøs konkurranse Anonymous poster hash: 8a776...1ec
me_87 Skrevet 2. november 2015 #5 Skrevet 2. november 2015 Jeg har sikkert vært med på minst 500 konkurranser å er ikke ofte jeg vinner heller. Jeg har vunnet "bli ny dag" der jeg bli stylet opp og sminket av en kjent stylist. Har også 2 ganger vunnet billetter til standup show men de konkurransene er det nok ikke så mange som er på med på,å dermed er det lettere å vinne.
Optatium Skrevet 2. november 2015 #6 Skrevet 2. november 2015 Ikke jeg heller! Men idag vant keg jammen meg!! Voksipose med smokk og smekke😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå