Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #1 Skrevet 2. november 2015 MA oppdaget I uke 10, legen mente fosteret var ca 7 uker. Fikk cytotec men tok det ikke fordi jeg begynte å blø og fikk endel smerter etterpå. Nå etter 3 uker blør jeg minimalt men føler at magen vokser! Er det mulig? At ikke alt er ute og kroppen tror den er gravid enda.. Anonymous poster hash: 314c5...b82
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #2 Skrevet 2. november 2015 Kan jeg aldri tenke meg Anonymous poster hash: c546b...8dc
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #3 Skrevet 2. november 2015 Høres merkelig ut at den fortsetter å vokse. Men livmoren blir forstørre ved MA. Kroppen har ikke fått med seg at babyen er død. Min livmor var en god del forstørret ved oppdaget MA i uke 12. Selv om fosteret sannsynligvis døde rundt uke 6-7. Og jeg hadde symptomer hele tiden, fram til noen dager etter cytotec. Du skal være veldig glad for at du slapp cytotec. Det satte kroppen min (og aller mest syklusen) fullstendig ut av spill i evigeheter. Anonymous poster hash: 7e91f...b1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå