Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #1 Skrevet 2. november 2015 Jeg vet jeg plasserer meg midt i skuddlinjen her. Og jeg vet det ikke er etisk riktig. Men, en tidligere flamme har tatt oppigjen kontakt med meg. Vi har ikke møttes enda, men jeg har fått indikasjoner om at han ønsker et fysisk forhold. Dette på tross av at han er gift, men uten barn. Jeg selv er akkurat blitt aleine, da samboeren min valgte å flytte fra meg. Men, jeg er veldig gla i sex og kunne godt tenke meg å etterkomme dette ønsket. Rett og slett for å kunne få tilfredsstilt mine behov uten å måtte risikere noen forpliktelser. Hadde det vært barn inn i bildet, så hadde jeg ikke vært i tvil. Da hadde ikke det vært aktuelt i det hele tatt. Men, hvor stort moralsk ansvar har jeg for at han skal holde utstyret i egen bukse eller på hjemmebane? Og ja, jeg vet jeg er blandt de laveste av de laveste og mest usle menneske som finnest. Men, fortell meg det gjerne igjen. I tillegg så hadde jeg satt pris på om noen kunne komme med et argument for hvorfor jeg skal hoppe i det og kun være egoistisk? Anonymous poster hash: f8b8e...f1f
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #2 Skrevet 2. november 2015 Som regel greit å behandle andre slik man ønsker å bli behandlet selv. Du kan jo ta utgangspunkt i hva du ønsker i ditt neste forhold hvis neste mann vil være utro... En elsker bare for sexens skyld er ikke vanskelig å få tak i, så du trenger ikke hoppe på en opptatt mann bare fordi du får han servert. Anonymous poster hash: 72ca2...edf
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #3 Skrevet 2. november 2015 Som regel greit å behandle andre slik man ønsker å bli behandlet selv. Du kan jo ta utgangspunkt i hva du ønsker i ditt neste forhold hvis neste mann vil være utro... En elsker bare for sexens skyld er ikke vanskelig å få tak i, så du trenger ikke hoppe på en opptatt mann bare fordi du får han servert. Anonymous poster hash: 72ca2...edf Ser hva du skriver og er for så vidt heilt enig. Så jeg tror nok ikke det er store faren for at jeg gjør noe, selv om det frister. Jeg ønsker kun uforpliktende sex, uten fare for at det blir følelser inn i bildet. Risikoen for å gå på en smell der er nok større med en som ikke er i et forhold. Men, som sagt så ser jeg uten tvil hva du mener... Anonymous poster hash: f8b8e...f1f
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #4 Skrevet 2. november 2015 Som regel greit å behandle andre slik man ønsker å bli behandlet selv. Du kan jo ta utgangspunkt i hva du ønsker i ditt neste forhold hvis neste mann vil være utro... En elsker bare for sexens skyld er ikke vanskelig å få tak i, så du trenger ikke hoppe på en opptatt mann bare fordi du får han servert. Anonymous poster hash: 72ca2...edf Ser hva du skriver og er for så vidt heilt enig. Så jeg tror nok ikke det er store faren for at jeg gjør noe, selv om det frister. Jeg ønsker kun uforpliktende sex, uten fare for at det blir følelser inn i bildet. Risikoen for å gå på en smell der er nok større med en som ikke er i et forhold. Men, som sagt så ser jeg uten tvil hva du mener... Anonymous poster hash: f8b8e...f1f Et annet argument er hva denne tidligere flammen tenker om deg. Hvordan ser han på deg siden han mener det er bare å ta kontakt med deg når du er blitt singel for å ha sex med deg, uten å bry seg med at han selv er i forhold. Det er helt klart han som har hovedansvaret her, men husk at han også har et syn på deg som kanskje ikke er det du ønsker. Så lenge han er i et forhold så vil ikke det dere ev. har sammen nå være det samme som tidligere. Kan forstå at det kan friste hvis sexen var god med han. Men tenk deg godt om. Sååå mye morsommere å ha en elsker som ikke er opptatt. Masse fordeler med det - dere kan møtes når dere vil, slipper å ta hensyn til hvilke planer han har med kona. Dere kan møtes offentlig uten å være redd for at noen skal se dere. Dere kan være spontane på en helt annen måte enn om alt skal skje i hemmelighet. Og med en opptatt fyr så vil du alltid være nr. to, du vil aldri være viktigst, bortsett fra akkurat når dere har sex. Du fortjener bedre Anonymous poster hash: 72ca2...edf
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #5 Skrevet 2. november 2015 Som regel greit å behandle andre slik man ønsker å bli behandlet selv. Du kan jo ta utgangspunkt i hva du ønsker i ditt neste forhold hvis neste mann vil være utro... En elsker bare for sexens skyld er ikke vanskelig å få tak i, så du trenger ikke hoppe på en opptatt mann bare fordi du får han servert. Anonymous poster hash: 72ca2...edf Ser hva du skriver og er for så vidt heilt enig. Så jeg tror nok ikke det er store faren for at jeg gjør noe, selv om det frister. Jeg ønsker kun uforpliktende sex, uten fare for at det blir følelser inn i bildet. Risikoen for å gå på en smell der er nok større med en som ikke er i et forhold. Men, som sagt så ser jeg uten tvil hva du mener... Anonymous poster hash: f8b8e...f1f Et annet argument er hva denne tidligere flammen tenker om deg. Hvordan ser han på deg siden han mener det er bare å ta kontakt med deg når du er blitt singel for å ha sex med deg, uten å bry seg med at han selv er i forhold. Det er helt klart han som har hovedansvaret her, men husk at han også har et syn på deg som kanskje ikke er det du ønsker. Så lenge han er i et forhold så vil ikke det dere ev. har sammen nå være det samme som tidligere. Kan forstå at det kan friste hvis sexen var god med han. Men tenk deg godt om. Sååå mye morsommere å ha en elsker som ikke er opptatt. Masse fordeler med det - dere kan møtes når dere vil, slipper å ta hensyn til hvilke planer han har med kona. Dere kan møtes offentlig uten å være redd for at noen skal se dere. Dere kan være spontane på en helt annen måte enn om alt skal skje i hemmelighet. Og med en opptatt fyr så vil du alltid være nr. to, du vil aldri være viktigst, bortsett fra akkurat når dere har sex. Du fortjener bedre Anonymous poster hash: 72ca2...edf Han var ikke klar over at forholdet mitt var over når han tok opp igjen kontakten. Så den tanken hadde han nok ikke i hodet. Men, hvilken tanker han har om meg ift at han nå tar kontakt og hinter? Kanskje det er noe å tenke på? Er bare livredd for at det skal bli følelser og forventninger. Men, tar til meg alt du skriver. Anonymous poster hash: f8b8e...f1f
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #6 Skrevet 2. november 2015 Du har ingen moralske forpliktelser. Jeg har likevel litt problemer med å forstå hvordan du klarer å tenne seksuelt på en mann som bedrar kjæresten sin. Så det får bli opp til deg. Det er sikkert mange andre ledige menn som kun vil ha sex og. Anonymous poster hash: ee8b2...0b2
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #7 Skrevet 2. november 2015 Du fortjener bedre Anonymous poster hash: 72ca2...edf Han var ikke klar over at forholdet mitt var over når han tok opp igjen kontakten. Så den tanken hadde han nok ikke i hodet. Men, hvilken tanker han har om meg ift at han nå tar kontakt og hinter? Kanskje det er noe å tenke på? Er bare livredd for at det skal bli følelser og forventninger. Men, tar til meg alt du skriver. Anonymous poster hash: f8b8e...f1f Da mente han kanskje at du ikke har så høy moral heller da hvis han tror du kan være utro mot han du var sammen med. Om du er redd for at det kan bli følelser, si til ham at hvis han blir singel så møter du ham gjerne igjen, og da kan han gjerne ta kontakt for å se om du da også er singel. Er forholdet hans likevel i ferd med å ta slutt så dukker han nok opp hos deg etterpå. Blir han hos dama han har så vet du at du har spart deg selv fra noe som kunne blitt vondt, om du fikk følelser for ham igjen. Uansett - lykke til videre. Anonymous poster hash: 72ca2...edf
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #8 Skrevet 2. november 2015 Hvis du tenner på han og du vet dere har bra sex, hvorfor ikke? Du vet du kan stole på han og du har det godt med han? Bedre å velge han om alt sier ja, enn å lete etter en som skal fylle alle disse og flere kriterier. Hans valg om å være utro. Anonymous poster hash: 1fc6a...f36
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #9 Skrevet 2. november 2015 Hvis du tenner på han og du vet dere har bra sex, hvorfor ikke? Du vet du kan stole på han og du har det godt med han? Bedre å velge han om alt sier ja, enn å lete etter en som skal fylle alle disse og flere kriterier. Hans valg om å være utro. Anonymous poster hash: 1fc6a...f36 Endelig fikk jeg svaret jeg ønsker 😄 Nei, ikke ta dette svaret seriøst. Jeg tar tilleg og ser og skjønner det dere andre skriver. Og det er der bremsen min ligger. Og når det gjelder moralen min så tester han den ved å litt subtilt hinte i stede for å spørre direkte. Det virker mer som han håpet at moralen min var litt lav, i stede for at han faktisk trodde det. Men, det er litt slik som du skriver her jeg tenker. Hvorfor tråle nette og utelivet når jeg har det servert forran meg? Hvorfor måtte kysse mange frosker for å finne rette ligget når jeg har han tilgjengelig? Iforhold til forholdet hans har jeg ikke spurt noe og han har ikke sagt noe. Så hvor vidt det er dårlig eller ikke vet jeg ikke. Ei heller hvorfor han ønsker en elskerinne? Men, akkurat det er ikke noe jeg har noe med. Mulig de har et åpent forhold for alt det jeg veit og at dette er avklart med fruen. Så jeg innser der er fortsatt spørsmål jeg må ha svar på før jeg eventuelt utnytter situasjonen jeg har fått servert. Anonymous poster hash: f8b8e...f1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå