Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #1 Skrevet 2. november 2015 Hva gir dere i farsdagsgave? Vet gaven skal være fra barna, men de er enda for små og jeg bruker å ordne for de. I år er sykmeldt og dårlig, men han fortjener likevel en påskjønnelse. Mannen har "alt", eller han ønsker seg bare dyre ting. Har ingen spesielle interesser utenom sykling og fiske, og der har han alt! Så da er det kun blomster, konfekt og sokker som gjenstår da eller?? Anonymous poster hash: 339af...e5a
TPK Skrevet 2. november 2015 #2 Skrevet 2. november 2015 (endret) Vi har ikke tradisjon for noen voldsom gave, så han pleier å få et blad han liker og sjokolade (som han må dele med ungene, hehe). Så lager vi frokost på senga og han får "fri" og bestemme hva han vil gjøre hele dagen 😄 Min egen far får ofte en bok eller skjorte. Endret 2. november 2015 av TPK
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #3 Skrevet 2. november 2015 Dyr sjokolade fra spesialbutikk og boxer... I tillegg har ungene tegnet hvert sitt kort. Til bestefedre ble det dyr sjokolade og drops fra spesialbutikk. Anonymous poster hash: 1cf5c...33a
skinnfilla Skrevet 2. november 2015 #4 Skrevet 2. november 2015 Akkurat i år , håper jeg å kunne gi en datter😊 Termin den 11. Nov, hadde vært stas om hun kom til søndag😍
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #5 Skrevet 2. november 2015 Barnas far bor i utlandet. Så vi skyper og tegner tegninger som de viser. Sender ekstra snapper hvor de også tegner på. Min samboer har vært som deres far i snart 4 år. Så da ordner jeg en større frokost: godt pålegg, diverse oster, fruktfat, egg/bacon - omelett eller noe slikt. Vi spiser slikt ofte men unnlater iallfall ikke denne dagen! Barna tegner tegninger eller lager noe fint. Jeg lager en av hans favoritt middager og baker til han. Ellers får han ikke gave sånn sett. Har jo alt. Anonymous poster hash: c5aed...554
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #6 Skrevet 2. november 2015 Ingen ting, de er for små til å ordne selv. Blir tegninger etter hvert. Får ikke morsdagsgave, orker ikke ordne til han på vegne av barna. Min pappa får kake <3 Anonymous poster hash: 849a2...92f
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #7 Skrevet 2. november 2015 Tenker å kjøpe et par fine t skjorter. Det trenger han. Kort kommer i tillegg Anonymous poster hash: 42271...666
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #8 Skrevet 2. november 2015 Pleier ikke å gjøre så mye ut av gavene denne dagen. Blir ofte sokker eller boxere, men denne gangen skal han få en pizzakutter. Var det 5åringen ville gi han.. Ett stort pizzahjul... Anonymous poster hash: 8a44f...265
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #9 Skrevet 2. november 2015 Min far er død , men ex kan vel få noe sjokolade fra gutten. Jeg overgår ikke meg selv i kreativitet når det gjelder ham. Anonymous poster hash: a1703...f9a
Tante Gustava Skrevet 2. november 2015 #10 Skrevet 2. november 2015 Pappa får en bok. Mannen får sove lenge og stå opp til deilig søndagsfrokost (da ønsker han seg egg og bacon), samt at barna tegner kort til ham. Akkurat det samme får jeg på morsdag (men jeg bruker ønske meg noe annet enn egg og bacon...). Helt perfekt!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #11 Skrevet 2. november 2015 Han får en bok om ting å gjøre i en storby i Europa. Da vi skal reise om ikke så lenge:-) Anonymous poster hash: 2c8d2...7e8
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #12 Skrevet 2. november 2015 Han får bergans ullhals og boxer.. Og kort fra ungene. Så skal jeg lage vafler eller bake en kake😍 Anonymous poster hash: 854ea...c66
pia91 Skrevet 2. november 2015 #13 Skrevet 2. november 2015 Her ønsker han seg egg å bacon til frokost:p Så blir det vel farsdagsblomst å kort å sjokolade fra ungen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå