Gå til innhold

Kakekrigen. Så dårlig! Men så hekta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Programmet er egentlig så dårlig. Ofte en konkurranse i hvem suger minst!

Også dommerne..! Hun er så fascinerende. Streng er bare fornavnet.

Programlederen likner en japansk tegneseriefigur.

Train wreck! Men nå ser jeg på det stort sett hver dag.

Andre?

Anonymous poster hash: f9317...afe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig i at det ikke er det matprogrammet med høyest kvalitet som går på TV-skjermen for tiden, og innimellom er det programmer hvor bakerne har "sånn passe" nivå, men synes ellers at du overdriver veldig. 

Og programlederen er KONGE! For jeg regner med du mener Fridtjof? Digger programmet han har hatt sammen alex; Kan vi bli med? Utrolig morsomt og ikke minst sjarmerende! 

Anonymous poster hash: 44f76...9ef
Skrevet

Hahahaha, fantastisk. Sa akkurat det samme til samboer forrige uke når jeg så på kakekrigen, at det er så dårlig men jeg ser fortsatt på. Noen andre som ikke har så mye å gjøre på tv er Ida fra Idas fristelser....

Anonymous poster hash: 8bcc0...053

Skrevet

Hahahaha, fantastisk. Sa akkurat det samme til samboer forrige uke når jeg så på kakekrigen, at det er så dårlig men jeg ser fortsatt på. Noen andre som ikke har så mye å gjøre på tv er Ida fra Idas fristelser....

Anonymous poster hash: 8bcc0...053

OMG! Ja! Det er så pinlig med Idas fristelser. Spesielt når hun flørter med kameraet. 🙊

Anonymous poster hash: 44f76...9ef

Skrevet

Ser ofte på gamle episoder hvis jeg ikke finner noe annet å se på. Hender kjæresten setter det på også, for han vet at jeg ender opp med å bake hver gang vi ser en episode. :)

Skrevet

Uff, det er elendig, men nå som hele storbritania baker er ferdig er det vel ingen andre bakeprogrammer på tv heller?

Anonymous poster hash: 4afe2...837

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...