Gå til innhold

Bestilling av adventspakker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips til nettsider hvor de selger billige småting som man kan ha i adventskalenderen?alder 5-14 år begge kjønn...blir veldig takknemmelig🙏

Anonymous poster hash: 469fe...652

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dusjsåpe, små sjokolader, ullsokker/longs, små hobbysett ( f eks fra søstrene grene ca 25-30 kr), badekuler, julehefte, ansiktmaske (h&m) lebepomade, kino/teater billett til juleforestilling, små julepynt ting de kan ha på rommet, juleduftlys, hårpynt/strikker, deo, kjærlighet på pinne, julehåndkle, julekopp, julebolle til å godis i ( f eks fra søstrene grene eller annen billig butikk), blyanter, farger, viskelær etc, litt penger i noen pakker som de kan kjøpe julegaver til venner eller søsken for, billetter til andre ting de liker f eks til å gå å bade, tur på bowling etc, pakke inn en lapp hvor det står en aktivitet dere skal gjøre samme dag f eks bake pepperkakehus, lage marsipan/ godis el lign. Jeg liker selv å lage en kalender med blanding av opplevelser, gaver og juleforbredelser. Lykke til:-)

Anonymous poster hash: 446a7...ad1

Skrevet

Ups... Var litt rask med svaret mitt, så ikke at det stod tips til nettsider. Beklager..

Anonymous poster hash: 446a7...ad1

Skrevet

Jeg har bestilt på finn i flere år nå :) ferdig innpakket og tipp topp. Supert for meg med tre barn ;)

Anonymous poster hash: 723cd...751

Skrevet

Ebay!

Anonymous poster hash: fb2eb...450

Skrevet

Takk for svar😃👍finn?hva søker jeg på da?er det privatpersoner?

Skrevet

Bumpi bump

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...