Gå til innhold

Le Creuset

Anbefalte innlegg

Skrevet

Disse store jerngrytene fra Le Creuset er jo kjempefine, men så dyre! Noen som har tips til rimeligere alternativer?

Anonymous poster hash: 55457...e73

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tips, den var fin! Dessverre bor jeg langt unna nærmeste ikea... Takknemlig for fler tips 😃

Skrevet

Le Creuset er mer flotte og vakre enn praktiske, de veier et tonn hver.

Skrevet

Le Creuset-produktene er fantastiske. Har selv grillpannen og en av de større jerngrytene. Verdt sin vekt (nesten) i gull;) Uansett, Kitch'n har kampanje på de med jevne mellomrom, da er det gjerne 25% avslag etc.  :spise:

Anonymous poster hash: 28687...6bf
Skrevet

Takk for tips, den var fin! Dessverre bor jeg langt unna nærmeste ikea... Takknemlig for fler tips

Du kan bestille den på nett for 89 kr. i frakt.

Skrevet

Le Creuset er mer flotte og vakre enn praktiske, de veier et tonn hver.

Kan vel være enig i akkurat det. Er faktisk redd den skal knuse platetoppen når den skal brukes og settes ned på platen veldig forsiktig. Samtidig er den i mine øyne veldig vakker og passer til å settes rett på bordet, da gjerne med kraftige gryteretter og supper. Sist den var i bruk, sto den 3 timer i ovnen for perfekt risgrøt.

Skrevet

Du finner nok billigere, men ikke bedre.

Når du kjøper Le Creuset kjøper du ikke bare en nydelig gryte, men suveren kvalitet. Tung men det letteste på markedet idag, og som gjør underverker med maten.

Elsker mine Le Creuseter, alle 5.

Er på tilbud på Kitch'n nå, 25% på 4.2 literen.

Anonymous poster hash: 58aef...4d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...