Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #1 Skrevet 2. november 2015 Er så forelska i en annen..😟 jeg tenker og dagdrømmer om han hele tiden, føler at jeg holder på å bli gal! Følelsene for mannen er helt vekk, orker ikke at han tar på meg, har sex innimellom for at han ikke skal begynne å lure. Hva skal jeg gjøre?? Vil jo ikke ha disse følelsene! Samtidig lever jeg for de få gangene jeg møter han andre. (Bare så det er sagt, jeg har ikke vært utro, men jeg tror han andre har et godt øye til meg også..) Anonymous poster hash: 0ffe8...0ce
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #2 Skrevet 2. november 2015 Unngå å komme i situasjoner hvor du møter den andre. Om du og mannen sliter så fokuser på det, gå i terapi, eller avslutt forholdet. Rydd opp der du er, så står du ev. fritt til hva du vil etterpå Anonymous poster hash: e6e6c...bf4
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #3 Skrevet 2. november 2015 Gi det tid. Hvis du bryter opp ekteskap og familie pga en forelskelse som viser seg å ikke lede noe sted vil du kunne angre resten av livet. Husk på barna dine. Følelsene dine for mannen din er ikke nødvendigvis borte, bare midlertidig i dvale - mest sannsynlig Anonymous poster hash: 62341...296
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #4 Skrevet 2. november 2015 Jeg tenker at du bare lever en gang jeg.... Jeg hadde det på samme måte og ga etter, hatt et forhold til han andre i et par år. Så langt har det gått helt fint. Anonymous poster hash: 65292...8f1
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #5 Skrevet 2. november 2015 Har du mistet følelsene for mannen og nesten ikke orker å være nær han bør dere gjøre noe med det. To gode og en dårlig mulighet her: Dere skiller lag og du blir fri til å utforske forelskelsen din eller dere gjør en innsats for forholdet og du holder deg unna forelskelsen din. Den dårlige: Du får deg en affære på si. Hvor lenge har du og mannen vært sammen og har dere barn? Anonymous poster hash: 4ed56...977
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #6 Skrevet 2. november 2015 Er så forelska i en annen..😟 jeg tenker og dagdrømmer om han hele tiden, føler at jeg holder på å bli gal! Følelsene for mannen er helt vekk, orker ikke at han tar på meg, har sex innimellom for at han ikke skal begynne å lure. Hva skal jeg gjøre?? Vil jo ikke ha disse følelsene! Samtidig lever jeg for de få gangene jeg møter han andre. (Bare så det er sagt, jeg har ikke vært utro, men jeg tror han andre har et godt øye til meg også..) Anonymous poster hash: 0ffe8...0ce I samme situasjon som deg bare jeg har vært utro of vet at den andre mannen vil jeg skal gå.. Er så forelska i han andre fyren! Har hatt følelser for han I 2 år nå.. har ikke forhold på si. Aner ikke hva jeg skal gjør. Vi har ei datter på 4 år. Eneste grunnen til at jeg blir... Anonymous poster hash: cdaaf...f58
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #7 Skrevet 2. november 2015 Åå jeg har det på samme måte 😦 er så forelsket i en annen at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Treffer denne mannen ofte på jobb, så vanskelig å unngå han. Men vi har aldri vært intime, snakker faktisk ikke så mye sammen heller. Men vet at han føler det samme. Nå er denne forelskelsen ganske ny, så håper den går over, at det bare er en virkelighetsflukt. Men han er så perfekt, og så lik meg på alle måter. Jeg og mannen har to barn sammen så egentlig er det uaktuelt å gjøre noe med det 😦 Anonymous poster hash: aaffb...202
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #8 Skrevet 3. november 2015 Dustehuer og fjortiser er dere Anonymous poster hash: 4ed56...977
Syngensang Skrevet 3. november 2015 #9 Skrevet 3. november 2015 Dustehuer og fjortiser er dere Anonymous poster hash: 4ed56...977 Det var jo ein voksen og konstruktiv kommentar.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #10 Skrevet 4. november 2015 Er så forelska i en annen.. jeg tenker og dagdrømmer om han hele tiden, føler at jeg holder på å bli gal! Følelsene for mannen er helt vekk, orker ikke at han tar på meg, har sex innimellom for at han ikke skal begynne å lure. Hva skal jeg gjøre?? Vil jo ikke ha disse følelsene! Samtidig lever jeg for de få gangene jeg møter han andre. (Bare så det er sagt, jeg har ikke vært utro, men jeg tror han andre har et godt øye til meg også..) Anonymous poster hash: 0ffe8...0ce Åå, jeg har det på akkurat samme måten Føler en så sterk fysisk tiltrekning til han andre, og tenker på ham hele tiden... Har ikke snakket med han andre om dette, og vet jo ikke om han føler det samme, men treffer ham stadig vekk og føler denne sterke kjemien. Ikke mulig å unngå ham heller, kommer til å treffes mye i årene som kommer. Jeg og mannen min har det greit, men jeg har ikke lyst på ham seksuelt. Har sex innimellom av samme grunn som deg, at han ikke skal begynne å lure. Men holder nesten ikke ut tanken på å ha det sånn resten av livet What to do?? Anonymous poster hash: 90288...b2f
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #11 Skrevet 4. november 2015 IKKE innled et forhold til denne mannen, sier jeg bare! Ikke før du har funnet ut av forholdet til mannen din. Jeg snakker av erfaring. Jeg gjorde ALT i gal rekkefølge... innledet et forhold til min store kjærlighet (venner siden ungdomstiden, forelsket i hverandre i mange år, og omsider ble han singel og trengte meg...). Da samboer fant ut, klarte jeg ikke gå fra han fordi jeg hadde for dårlig samvittighet for ham (selv om jeg visste at jeg ville ha han andre). Etter en stund ga min store kjærlighet opp, og fant seg ei ny kjæreste. Og her sitter jeg, med en samboer jeg er glad i som en bror, og et knust hjerte. Om jeg bare hadde avsluttet med samboeren min først, hadde jeg fått oppleve min store kjærlighet etterpå 😢 men det er tapt nå, og jeg har lært mye... Anonymous poster hash: ff0ff...56a
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #12 Skrevet 5. november 2015 Hvorfor er dere egentlig i et forhold når dere blir betatt av andre til stadighet? Rimelig teit og lite respektfullt overfor mennene deres må jeg si. Blir dere for barnas skyld? Dette er fy-fy her inne. Blir dere av økonomiske/ praktiske årsaker? Dette er heller ikke greit vet dere. På jobben her om dagen, diskuterte vi dette med å bli forelsket i andre når man er i et forhold. Jobber med 10 mannlige og 1 kvinnelig kollega. Alle mennene var enige om at de ofte ser på andre damer og kan synes de er sexy, men å få følelser, bli betatt eller forelsket var rimelig fjernt for dem. Min kvinnelige kollega medga at hun nok hadde blitt betatt av og sånn sett vært mentalt utro mot mannen ved et par anledninger. Dette kom som en stor overraskelse på de fleste gutta, men for et par av dem ga det en forklaring på konas oppførsel innimellom. De ble mildt sagt sjokkerte og kunne ikke fatte at kona som de elsker og lever sammen med, gikk rundt og ble forelsket i andre menn til stadighet. Ulovlige tanker om sex med en fremmed er kjipt, men ikke mer enn det. Ulovlige følelser om forhold med mer eller mindre fremmede er langt forbi kjipt. Jeg er ihvertfall glad for at min mann sannsynligvis ikke går rundt og blir betatt av andre i hytt og pine. Og likeledes at jeg selv er såpass utypisk at dette er en totalt fremmed problemstilling for meg. Anonymous poster hash: 4ed56...977
Surogvanskelig Skrevet 5. november 2015 #13 Skrevet 5. november 2015 Gjør det slutt med mannen din før du begynner på noe nytt
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #14 Skrevet 5. november 2015 Har vært igjennom det der selv. Var så fælt når det sto på jeg kunne gitt alt for å fått den mannen. Er så glad jeg ikke gjorde noe å ble hos min herlige mann. Det hele varte faktisk i 3 år!!! Jeg var åpen med min mann om det faktisk, veldig godt å kunne snakke med noen om det. Jeg holt på å bli gal. Nå er jeg lykkelig for at jeg er ikke så noe til mine nærmeste venner. Glad jeg har en så god mann, han var super mens det var på det værste. Nå har vi vært sammen i 14 år, det er 3 år siden dette sto på. Lykke til uansett hva du gjør. Anonymous poster hash: 49162...ff1
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #15 Skrevet 5. november 2015 Hvorfor er dere egentlig i et forhold når dere blir betatt av andre til stadighet? Rimelig teit og lite respektfullt overfor mennene deres må jeg si. Blir dere for barnas skyld? Dette er fy-fy her inne. Blir dere av økonomiske/ praktiske årsaker? Dette er heller ikke greit vet dere. På jobben her om dagen, diskuterte vi dette med å bli forelsket i andre når man er i et forhold. Jobber med 10 mannlige og 1 kvinnelig kollega. Alle mennene var enige om at de ofte ser på andre damer og kan synes de er sexy, men å få følelser, bli betatt eller forelsket var rimelig fjernt for dem. Min kvinnelige kollega medga at hun nok hadde blitt betatt av og sånn sett vært mentalt utro mot mannen ved et par anledninger. Dette kom som en stor overraskelse på de fleste gutta, men for et par av dem ga det en forklaring på konas oppførsel innimellom. De ble mildt sagt sjokkerte og kunne ikke fatte at kona som de elsker og lever sammen med, gikk rundt og ble forelsket i andre menn til stadighet. Ulovlige tanker om sex med en fremmed er kjipt, men ikke mer enn det. Ulovlige følelser om forhold med mer eller mindre fremmede er langt forbi kjipt. Jeg er ihvertfall glad for at min mann sannsynligvis ikke går rundt og blir betatt av andre i hytt og pine. Og likeledes at jeg selv er såpass utypisk at dette er en totalt fremmed problemstilling for meg. Anonymous poster hash: 4ed56...977 Det er lett å dømme andre når du ikke har vært der selv. Ja, jeg har vært betatt av andre menn, fantasert om sex og til og med forhold. Men, det er et stort MEN her. Jeg ser jo at jeg har det bra der jeg er og når jeg bruker fornuften sier den meg at jeg absolutt ikke skal foreta meg noe som kan sette forholdet vårt i fare. Det er jo ikke det så lenge det er ren fantasi......-jeg er nok langt fra den eneste personen som har det slik i verden..... Anonymous poster hash: c20ed...854
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #16 Skrevet 5. november 2015 Hvorfor er dere egentlig i et forhold når dere blir betatt av andre til stadighet? Rimelig teit og lite respektfullt overfor mennene deres må jeg si. Blir dere for barnas skyld? Dette er fy-fy her inne. Blir dere av økonomiske/ praktiske årsaker? Dette er heller ikke greit vet dere. På jobben her om dagen, diskuterte vi dette med å bli forelsket i andre når man er i et forhold. Jobber med 10 mannlige og 1 kvinnelig kollega. Alle mennene var enige om at de ofte ser på andre damer og kan synes de er sexy, men å få følelser, bli betatt eller forelsket var rimelig fjernt for dem. Min kvinnelige kollega medga at hun nok hadde blitt betatt av og sånn sett vært mentalt utro mot mannen ved et par anledninger. Dette kom som en stor overraskelse på de fleste gutta, men for et par av dem ga det en forklaring på konas oppførsel innimellom. De ble mildt sagt sjokkerte og kunne ikke fatte at kona som de elsker og lever sammen med, gikk rundt og ble forelsket i andre menn til stadighet. Ulovlige tanker om sex med en fremmed er kjipt, men ikke mer enn det. Ulovlige følelser om forhold med mer eller mindre fremmede er langt forbi kjipt. Jeg er ihvertfall glad for at min mann sannsynligvis ikke går rundt og blir betatt av andre i hytt og pine. Og likeledes at jeg selv er såpass utypisk at dette er en totalt fremmed problemstilling for meg. Anonymous poster hash: 4ed56...977 Forelsket I andre hele tiden? Jeg og mannen har vært sammen I 8 år, og dette er første gang det skjer med meg. Jeg liker det ikke i det hele tatt, synes det er skikkelig fælt. Har dårlig samvittighet som også tærer på, men jeg kan jo ikke styre følelsene. Eneste jeg kan gjøre er å ikke gjøre noe med han andre. Anonymous poster hash: aaffb...202
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #17 Skrevet 5. november 2015 Hvorfor er dere egentlig i et forhold når dere blir betatt av andre til stadighet? Rimelig teit og lite respektfullt overfor mennene deres må jeg si. Blir dere for barnas skyld? Dette er fy-fy her inne. Blir dere av økonomiske/ praktiske årsaker? Dette er heller ikke greit vet dere. På jobben her om dagen, diskuterte vi dette med å bli forelsket i andre når man er i et forhold. Jobber med 10 mannlige og 1 kvinnelig kollega. Alle mennene var enige om at de ofte ser på andre damer og kan synes de er sexy, men å få følelser, bli betatt eller forelsket var rimelig fjernt for dem. Min kvinnelige kollega medga at hun nok hadde blitt betatt av og sånn sett vært mentalt utro mot mannen ved et par anledninger. Dette kom som en stor overraskelse på de fleste gutta, men for et par av dem ga det en forklaring på konas oppførsel innimellom. De ble mildt sagt sjokkerte og kunne ikke fatte at kona som de elsker og lever sammen med, gikk rundt og ble forelsket i andre menn til stadighet. Ulovlige tanker om sex med en fremmed er kjipt, men ikke mer enn det. Ulovlige følelser om forhold med mer eller mindre fremmede er langt forbi kjipt. Jeg er ihvertfall glad for at min mann sannsynligvis ikke går rundt og blir betatt av andre i hytt og pine. Og likeledes at jeg selv er såpass utypisk at dette er en totalt fremmed problemstilling for meg. Anonymous poster hash: 4ed56...977 Det er lett å dømme andre når du ikke har vært der selv. Ja, jeg har vært betatt av andre menn, fantasert om sex og til og med forhold. Men, det er et stort MEN her. Jeg ser jo at jeg har det bra der jeg er og når jeg bruker fornuften sier den meg at jeg absolutt ikke skal foreta meg noe som kan sette forholdet vårt i fare. Det er jo ikke det så lenge det er ren fantasi......-jeg er nok langt fra den eneste personen som har det slik i verden..... Anonymous poster hash: c20ed...854 Nei, du er tydeligvis en av mange, kanskje til og med flertallet. Klart du bruker fornuften og avstår fra å være fysisk utro som de fleste andre med samme tendens. For meg er det imidlertid merkelig at så vidt mange går rundt og forelsker seg/ blir betatt av andre menn titt og ofte når de er i et tilsynelatende velfungerende forhold. At det kan skje når forholdet skranter kan jeg forstå, men at man tillater seg å fantasere om menn man kjenner fra jobben eller andre sammenhenger finner jeg underlig. Dette kan ikke ufarliggjøres på samme måte som en crush på feks en uoppnåelig filmstjerne da det har et mye større potensiale for å faktisk gjennomføres. Anonymous poster hash: 4ed56...977
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #18 Skrevet 5. november 2015 Anonym 17.08, skulle gjerne pratet mer med deg, jeg har vært i AKKURAT samme situasjon som deg, i et forhold til en annen i 3 år, mannen min har visst men ikke kastet meg ut fordi han elsker meg. Jeg er akkurat på vei bort fra forelskelsen min men sliter skikkelig med å tro at jeg skal klare å glemme han. Vil så gjerne være med mannen min og barna mine, men kan jo ikke leve med falske følelser..? Hvordan glemme forelskelsen og virkelig være fornøyd med manben man hadde?? Anonymous poster hash: ff0ff...56a
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #19 Skrevet 5. november 2015 Det var det min mann gjorde også, han elsker meg så høyt å ville ikke gi slipp på meg. Han var glad jeg var ærlig, han så jo på meg at det var noe. I denne perioden blomstret faktisk sexlivet vårt, ja det er mulig det er spesielt. Men jeg var jo så kåt hele tiden holdt på å gå ut av mitt gode skinn.. Jeg trodde faktisk forelskelsen aldri ville ta slutt. Men som min mann sa, det går over bare vent å se. Gresset er ikke grønnere på den andre siden. Å vi har et veldig godt forhold det har vi alltid hatt. Vi er like gamle, å den mannen jeg ble betatt av vår 14 år eldre!! Jeg liker i utgangspunktet ikke menn som er mye eldre enn.meg selv. Rart når man ikke kan styre følelsene sine. Nå i ettertid ler vi ofte av hele denne situasjonen, er så uendelig glad jeg fortsatt er sammen med min mann å ikke en gamling.. det hadde ikke vært noe for meg. Bruk tiden, det er verdt det om du virkelig elsker mannen du nå er sammen med. Ikke oppsøk den andre mannen da blir det bare verre.. Du er også heldig som har en mann som du kunne si dette til, bare det sier meg at du har en fantastisk mann. Hadde jeg ikke vært ærlig med min mann hadde dette endt ille, viste ikke at han tok det som han gjorde. Var uendelig godt å ha noen å prate med. Dette blir vår hemmelighet for alltid. Lenge leve kjærligheten<3 Beklager om det ble skrivefeil å rotete svar, er på jobb.. Anonymous poster hash: 49162...ff1
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #20 Skrevet 6. november 2015 Takk for svar alle sammen! Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Føler det gnistrer mellom oss når vi ser på hverandre (han andre), men det kan selvsagt være noe jeg innbiller meg fordi jeg er helt på knærne. Jeg tror ikke dette hadde skjedd om forholdet mellom meg og mannen var på topp.. Vi fungerer fint i hverdagen, men gjør aldri noe ekstra for hverandre lenger. Mannen er mye borte (dette er noe han har valgt selv, og gagner ikke resten av familien økonomisk). Kjenner det irriterer meg mer og mer at han alltid prioriterer bort meg og barna. Men jeg klarer ikke skille mellom hva som kommer av at forholdet skranter, og hva som farges av forelskelsen..😞 Anonymous poster hash: 0ffe8...0ce
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #21 Skrevet 6. november 2015 Anonym 20.29; Ja, da har vi vært i ganske så like situasjoner. Det åpner øynene veldig for hvor fantastiske menn vi har. Han jeg var forelsket i 'dumpet' meg brått og brutalt for ei anna dame til slutt, noe som selvfølgelug knuste meg. Men i ettertid forstår jeg jo at det hadde skjedd før eller siden uansett. Jeg er så evig takknemlig for han jeg har også <3 Ønsker dere et langt og lykkelug liv sammen! HI; jeg råder deg igjen - finn ut av forholdet med mannen din først. Om han er mye borte og følelsene er på hell, så må du bestemme deg for om du vil prøve igjen eller dra fra ham. Begge avgjørelser er ærlige valg, bare du står for det og gjør det for DEG! Bare IKKE forlat han på grunn av denne nye mannen! Jeg trodde jeg hadde funnet min store kjærlighet i den nye mannen. Han var fantastisk mot meg! Helt til noe mer fristende dukket opp. Tenk hvor bitter og ødelagt jeg hadde vært nå, om jeg hadde forlatt mannen min for det svinet. Lykke til <3 Anonymous poster hash: ff0ff...56a
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #22 Skrevet 6. november 2015 Anonym 11.23: Så glad for å høre at du også ble hos din mann. Ønsker dere et langt og lykkelig liv sammen <3 Anonymous poster hash: 49162...ff1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå