Sjokoladebanan Skrevet 2. november 2015 #1 Skrevet 2. november 2015 Må finne noe som er til å stole på.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #2 Skrevet 2. november 2015 Jeg er veldig fornøyd Multitrend. Og godt fornøyd med lekekassen og BR leker. Jollyroom er helt greie. Styr langt unna Lekmer, de har et ras av klager som har pågått siden mars ca. Anonymous poster hash: 11191...d59
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #4 Skrevet 2. november 2015 Jeg er veldig fornøyd Multitrend. Og godt fornøyd med lekekassen og BR leker. Jollyroom er helt greie. Styr langt unna Lekmer, de har et ras av klager som har pågått siden mars ca.Anonymous poster hash: 11191...d59 enig med denne. Hjelper lite at Lekmer har rabatter, når de ikke evner å levere varene man bestiller eller gi god kundebehandling. Jeg handler mye hos lekekassen og endel hos jollyroom. Anonymous poster hash: 8e302...2ca
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #5 Skrevet 2. november 2015 Har egentlig alltid likt å handle hos lekmer. Det eneste jeg merker meg er at ting som er på salg er veldig overpriset ofte, så den reelle rabatten egentlig ikke er så stor Anonymous poster hash: c0f21...f07
februarprins2013 Skrevet 2. november 2015 #6 Skrevet 2. november 2015 veldig fornøyd med Jollyroom og Lekmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå