Gå til innhold

Hæ? Ang hormonspiral..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var hos lege i dag for å snakke om menstruasjonsproblemene mine..igjen..

Legen skulle nå henvise til sykehus da jeg har prøvd alt annet og ingenting virker.

Han skal altså fylle ut et skjema og sier at jeg ikke har prøvd hormonspiral, men det er jeg selv ganske sikker på at jeg har gjort, ikke akkurat noe man glemmer :P Sa at jo, den hadde jeg i 1,5 år etter jeg fikk barn, men da blødde jeg mer eller midre hele tiden, han sier da at det kan ikke stemme for det står ikke i journalen min!?

Er det slik at det skal skrives opp, eller blir ikke det gjort?

Hilsen forvirret :P

Anonymous poster hash: 3f7cb...b2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legen skulle nå henvise til sykehus da jeg har prøvd alt annet og ingenting virker.

Han skal altså fylle ut et skjema og sier at jeg ikke har prøvd hormonspiral, men det er jeg selv ganske sikker på at jeg har gjort, ikke akkurat noe man glemmer :P Sa at jo, den hadde jeg i 1,5 år etter jeg fikk barn, men da blødde jeg mer eller midre hele tiden, han sier da at det kan ikke stemme for det står ikke i journalen min!?

Innlegget ditt er vel om hormonspiral men om journalføring hos legen. Med mindre du har gjort det andre steder enn hos fastlegen så skal det være journalført. Leger skriver alltid inn hva som er gjort ved hver konsultasjon. Kan du ha vært hos gynekolog og derfor loggført annet sted?

Og hvorfor henviser han uten å ha prøvd hormonspiral hvis han mener du ikke har prøvd det?

Anonymous poster hash: 2e9d7...b19

Skrevet

Innlegget ditt er vel om hormonspiral men om journalføring hos legen. Med mindre du har gjort det andre steder enn hos fastlegen så skal det være journalført. Leger skriver alltid inn hva som er gjort ved hver konsultasjon. Kan du ha vært hos gynekolog og derfor loggført annet sted?

Og hvorfor henviser han uten å ha prøvd hormonspiral hvis han mener du ikke har prøvd det?

Anonymous poster hash: 2e9d7...b19

Sant nok ;)

Nei, satt den hos legen. Hadde en annen fastlege på det tidspunktet, men på samme legekontor. Begynner å bli en god del år siden altså. Han skulle henvise meg og det var da han fant ut av dette med spiralen, men henviste likevel da jeg jo vet at jeg har hatt det. :)

Hi

Skrevet

Noen som vet?

Skrevet

Du vet jo selv om du har brukt det eller ikke... Det er faktisk mulig for leger å glemme å skrive ned ting, merkeligere ting har skjedd.. Jeg jobber på legekontor by the way

Anonymous poster hash: 8957c...2e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...