Gå til innhold

Sette igang fødsel, noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med å sette igang fødsel med ballong? Tok det lang tid osv?

Anonymous poster hash: 12148...728

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer nok an på veldig mye, om man er moden eller ei, og rett og sett om man er heldig eller ikke. Hos meg fikk jeg maserier med en gang ballongen var satt inn, og den falt ut etter to timer. Gikk med maserier i ca 10 timer før fødselen startet, tre timer etter det var baby ute ❤️ Jeg var moden når de satt inn ballongen da. Hadde en veldig fin opplevelse 😃

Skrevet

Okei 😊 Jeg er visst ikke moden i det hele tatt! 8 dager over nå 😶

Anonymous poster hash: 12148...728

Skrevet

Jeg fikk satt inn ballong to dager over termin. Fikk rier med en gang, ballongen falt ut etter ca 3 timer. Gikk ca 7 timer fra ballongen ble satt inn til 4 cm åpning, deretter 45 minutter til gutten var ute. De siste 45 var sykt intenst, men alt i alt var det en helt grei fødsel.

Jeg var ikke særlig moden, men trengte ikke mer enn ballongen allikevel. Kroppen var tydeligvis klar likevel 😊 (var min andre da, så kroppen visste jo litt hva den drev med 😛)

Skrevet

Jeg var ikke moden. Fikk ballong på mandag, hadde maserier til natt til torsdag, og splosh så gikk vannet. 5-6 timer med rier, og så var babyen ute. Et sant helvete, jeg var totalt utslitt etter maseriene, ble klippet, mens babyen ble tatt med sugekopp. Jeg mistet 1,3 liter blod, og var ikke meg selv igjen før etter nesten 2 måneder. :(

Anonymous poster hash: aff57...ab4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...