Gå til innhold

Nye naboene spurte om de kunne ha

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mopedene sine i garasjen vår for de kunne ikke stå ute. Vi har ikke plass til det, får såvidt inn bilen. Var det frekt å si nei? Hun kom med brukte skøyter til barna som de skulle kaste så hadde sikker regnet med å få ja tilbake. Dette er de samme nye naboene som parkerte oss delvis inne i helgen.

Anonymous poster hash: c2042...ca7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger de Garage får de bygge en selv.

Anonymous poster hash: 141c0...695

Skrevet

Flotte naboer du har fått deg, HI. Tipper dette er typen som tar hele armen hvis du gir dem lillefingeren. Absolutt ikke frekt å si nei. Her er det naboen som er frekk. De får kjøpe trekk til mopedene eller bygge sin egen garasje.

Skrevet

Mopedene sine i garasjen vår for de kunne ikke stå ute. Vi har ikke plass til det, får såvidt inn bilen. Var det frekt å si nei? Hun kom med brukte skøyter til barna som de skulle kaste så hadde sikker regnet med å få ja tilbake. Dette er de samme nye naboene som parkerte oss delvis inne i helgen.

Hvorfor lurer du på om det er frekt ? Din garasje dine ting. Virkelig ikke deres probleme. Sa du noe til henne når hun hadde parkert dere inne ?

Hva svarte ho?

Anonymous poster hash: 875fb...2dd

Skrevet

Ja, ba de om å flytte seg for ellers måtte jeg rygge ut helt til hovedveien og snu på den som er veldig trafikkert. Det tok sin tid før de flyttet seg. Ser for meg dette kan bli veldig intenst!

HI

Gjest deterbaremeg:):)
Skrevet

Her må du sette standarden med det samme. Ikke gi dem lillefingeren som noen her over sa, da tar de kjapt hele hånda. Fatter ikke at noen kan være så frekke.

Skrevet

Det er naboene som er frekke, ikke du. Vær høflig avvisende til det meste av tjenester de spør deg om, ellers sitter du i klisteret før du aner det. Og ikke finn på masse unnskyldninger, et enkelt "nei, det passer dårlig" holder i massevis.

Anonymous poster hash: b4fc6...760
Skrevet

Samme hva grunnen din var ville det ikke være frekt å si nei. Hvordan kan du lure på om det er frekt  å si nei, når du trenger plassen i deres garasje til deres bil.

Anonymous poster hash: 97a66...ac7
Skrevet

Nei, jeg bare tenkte at hun hadde regnet med å få ja siden hun kom med de skøytene de skulle kaste. Men jeg sa heldigvis nei, er veldig dårlig på å si nei til ting.

HI

Skrevet

Hvis du hadde hatt en megasvær garasje med mye plass dere ikke brukte, så hadde det vært greit om de fikk leie plass til mopedene i vinterhalvåret. Men når dere har en garasje hvor dere ikke har mer plass enn hva dere akkurat trenger selv, så er det en selvfølge å si nei.

Jeg leier leilighet. Her har huseier kommet og tilbyd meg å ha sykkelen min i garasjen deres i vinter, men jeg synes nesten det er for ille, for jeg synes ikke de har mer plass der enn de trenger selv. Hvis den kan henges opp slik at den kommer helt ut av veien for dem så skal jeg takke ja, hvis ikke så lar jeg den stå ute.

Anonymous poster hash: 06e43...eb2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...