Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #1 Skrevet 2. november 2015 Og jeg skjemmes over å spørre. Men, jeg har etter et 15 års langt samboerskap blitt aleine og har litt smått begynt litt flørting. Dette er en mann jeg kjente i min ungdom som nå har tatt kontakt med meg. Vi har ikke møttes enda, så det går på snap og SMS. Men, siden jeg er snart 40 år og har null peiling på dette så lurte jeg på hva sier de uskrevne reglene? Mine forutsetninger er at jeg har ikke noe ønsker om å gå inn i et nytt forhold enda da bruddet er heilt ferskt. Så jeg er kun ute etter litt morro. Men, dette veit han. Det jeg er redd for er at jeg skal virke for desperat og pågående. Så hvor ofte bør jeg være den som starter en samtale/sender første melding? Veit dette høres teit ut. Men, jeg er som sagt heilt grønn på dette... Anonymous poster hash: 98467...b7e
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #2 Skrevet 2. november 2015 Det kommer jo litt an på hyppigheten av kontakten dere allerede har. Om dere sender mld flere ganger daglig eller et par ganger i uka liksom. En grei "regel" er vel å tenke litt utfra annenhver gang prinsippet, samtidig som du selvfølgelig kan ta initiativ om du har noe du vil dele med han. Bare pass på at han også sender først Var kanskje ikke så mye hjelp hehe Anonymous poster hash: df61c...1a4
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #3 Skrevet 2. november 2015 Det kommer jo litt an på hyppigheten av kontakten dere allerede har. Om dere sender mld flere ganger daglig eller et par ganger i uka liksom. En grei "regel" er vel å tenke litt utfra annenhver gang prinsippet, samtidig som du selvfølgelig kan ta initiativ om du har noe du vil dele med han. Bare pass på at han også sender først Var kanskje ikke så mye hjelp hehe Anonymous poster hash: df61c...1a4 Det er ikke enkelt dette 😁 Enten er man for ivrig eller så er man ikke interessert. 😋 Nei jeg får bare prøve å følge magefølelsen... Anonymous poster hash: 98467...b7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå