Micz Skrevet 2. november 2015 #1 Skrevet 2. november 2015 Jeg slutta på piller for ca 1 mnd siden i håp om å bli gravid. Antok at dette kunne komme til å ta litt tid. Nå er det ca 1-2 uker siden el og ca 5 dager før mens. Jeg har siste uka hadde mye mensmurring i mage, ubehageligheter rundt ene eggstokken, øm i korsryggen(fikk tidlig bekkenløsning sist gang) og det kjennes rett og slett ut som når jeg har mensen på det verste. Normalt er jeg veldig kald, men siste dagene har jeg vært veldig varm og det nesten føltes som om jeg har feber. Kroppstemperaturen ligger nesten 0,5-1 grad over min normal. Når jeg summer sammen dette kan det jo tyde på at det allerede har skjedd ting! Jeg er ikke av typen som har venta voldsomt på at det skulke skje og det er ikke sånn at jeg har kjent etter symptomer da jeg antok at dette ville ta litt tod😜 Har i dag investert i en tidlig test av typen du kan bruke 5 dager før mens, hvilken erfaring har dere med denne? CB sin. Jeg har i løpet av dagen blitt veldig spent og kunne jo tenkt meg å tatt den med en gang😜 Men så at jeg bør ta det på morgenen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå