Gå til innhold

Jeg har funnet mannen i mitt liv.. men i helgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortalte han meg at han bor med en annen dame.

De har det fælt. Han vil flytte til meg,må bare få seg jobb først.

Min bestevenninne er den eneste som vet alt dette. Hun mener jeg er dum...

Noen med solskinnshistorier som har vært i samme situasjon?

Anonymous poster hash: ad674...d76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du er dum. 

Anonymous poster hash: ab25d...982
Skrevet

Han er en uærlig drittsekk. Løp!

Anonymous poster hash: 3d891...a0f

Skrevet

Han bedrar henne. Han vil bedra deg. Løp.

Skrevet

I beste fall er han halvparten av mannen i ditt liv.

Dette forholdet er selvsagt dødsdømt fra starten.

Skrevet

Mannen i ditt liv bedrar kvinnen han bor sammen med? En slik mann hadde ikke fått være mannen i mitt liv. Du lurer deg selv hvis du tror at han kommer til å behandle deg mer respektfullt. Dessverre. Finn deg en som fortjener tillit.

Anonymous poster hash: d8617...8fe
Skrevet

Skjønner at du er forelsket og alt virker bra nå. 

Men ikke la han flytte til deg nå. Han får finne seg en jo og frsørge seg selv og bo alene.

Eksen min flyttet rett inn til ny dame. Det går ikke så bra... De er kjempe sjalu på hverandre og må kontrolere hverandre om ting osv.

Kanskje får dere det bra. men vil du virkelig være sammen md en som kanskje ikke klarer å være alene og MÅ flytte fra dame til dame? Og en som er utro i tillegg?

Anonymous poster hash: b0551...c71
Skrevet

Han har allerede løyet for deg og holdt ting skjult, samt viser hvor han står moralsk. RUN FORREST!!!

Anonymous poster hash: 0593f...a12

Skrevet

Mannen i ditt liv har nettopp fortalt deg at han bedrar kvinnen han bor sammen med, og jeg antar at dere ikke møttest i går? Så da betyr det at han har bedratt deg også siden han har holdt dette hemmelig for deg over tid.

Jeg har dessverre ingen solskinnshistorie å komme med for å hjelpe deg å ta et valg...

Men jeg hadde nok ikke latt ham flytte rett inn til meg om jeg var deg.

Han hadde fått funnet seg en jobb og flyttet for seg selv, så kunne vi tatt det derfra om jeg valgte å fortsette å treffe ham.

Skrevet

Det samme skjedde med meg for 23 år siden. Jeg lot mannen flytte inn da jeg trodde på han, etter 1 år giftet vi oss, har hatt 23 veldig gode år og har nå 3 barn på 14, 18 og 21 år. Vi krangler aldri, vi deler alt av arbeidet i hus og hjem mellom oss, jeg jobber 100 % med veldig god lønn og det samme gjør han. Mao så er det faktisk mulig å få et godt liv selvom utgangspunktet ikke er ideelt. Fordelen for oss var nok at de ikke hadde barn sammen og vi har ikke måtte ha noen relasjon med hans eks.

Anonymous poster hash: 98349...ac8

Skrevet

Har definitivt erfaring, på ingenmåte noe innhold av solskinn. Du setter deg selv i posisjon for hjertesorg. Dessverre

Anonymous poster hash: 9e0b2...a67
Skrevet

Det samme skjedde med meg for 23 år siden. Jeg lot mannen flytte inn da jeg trodde på han, etter 1 år giftet vi oss, har hatt 23 veldig gode år og har nå 3 barn på 14, 18 og 21 år. Vi krangler aldri, vi deler alt av arbeidet i hus og hjem mellom oss, jeg jobber 100 % med veldig god lønn og det samme gjør han. Mao så er det faktisk mulig å få et godt liv selvom utgangspunktet ikke er ideelt. Fordelen for oss var nok at de ikke hadde barn sammen og vi har ikke måtte ha noen relasjon med hans eks.

Anonymous poster hash: 98349...ac8

Samme med meg. Vi har nå vært samboere i 10 år og har to barn sammen.

Anonymous poster hash: f8433...e76

Skrevet

Vil du virkelig ha en slik løgnhals av en mann? 

Anonymous poster hash: 2eda1...9e2
Skrevet

Du er den andre kvinnen og mannen du er med er utro mot sin kone.

Han forlater ikke sin kone, han synes bare det er deilig å få litt ny sex.

Anonymous poster hash: 69c99...c7c

Skrevet

Vil du ha denne mannen??

Anonymous poster hash: 7142d...8dd

Skrevet

Slik var det for mannen min også. Vi traff hverandre. Han hadde dame, som var til alt overmål gravid... Lang historie. Men nå er vi gift på tiende året. Er veldig lykkelig sammen.

Hans eks fant seg også en annen.

Alt ordner seg.

Ikke hør på alle som sier at da er det definitivt en dårlig mann. Det er ikke alle som har like lett for å slå opp og det er relativt vanlig å bruke andre forelskelser som brekkstang for å komme seg ut av et dårlig forhold.

Anonymous poster hash: f83f4...cd1

Skrevet

Lurer bare på en ting: er han norsk eller utlandsk?

Anonymous poster hash: 33e47...e8e

Skrevet

Jeg traff mannen min når jeg var samboer. Han viste om det da så jeg skjulte ikke at jeg bodde med en annen. Nå har vi vært sammen i snart 10 år

Anonymous poster hash: 72e32...ab9

Skrevet

Eksen min var utro mot meg og dumpet meg når babyen vår var noen uker gammel. Han flyttet inn til elskerinnen sin og de er nå gift og har to barn sammen. De har vært sammen i over 10 år. Så det kan gå denne veien også.

På den andre siden har han ikke samvær med vårt barn og han har også vært utro mot henne mange ganger etter at de ble sammen og giftet seg.

Jeg ville funnet meg noe bedre om jeg var deg.

Anonymous poster hash: 6b964...cc2

Skrevet

Hva tenker du selv om dette, da, Hi?

Det er jo mye som spiller inn her. Hvor lenge har du og han møttes? Det vil jo si mye om hvor lenge han har løyet til deg.

Og siden det virker som om dere er så godt kjente at dere vurderer å flytte sammen, da tenker jeg at han har løyet til deg lenge. Er det noe som er greit for deg? Har han i så fall unnskyldt seg for at han har løyet og ført deg (og nåværende dame) bak lyset?

Har dere brukt kondom ved sex hele tiden, eller har han utsatt deg for smittefare? (om han sier han og dama ikke har hatt sex så kan du ikke stole på det, heller ikke om hun har vært tro mot ham)

Jeg forstår ikke greia med at han vil flytte til deg, må bare finne seg en jobb først. Betyr det at han pr. i dag bor langt unna deg og om han flytter til deg så må han ha seg ny? Eller betyr det at han ikke har jobb i dag?

Hvis det er det siste så må du være forsiktig, ellers risikerer du å få en snylter i hus, en som synes det er komfortabelt å leve på dama og slippe å jobbe.

Du skriver at han vil flytte til deg. Du skriver ikke noe om hva du selv vil - hva vil du, Hi?

Og er du like sikker på at han er mannen i ditt liv når du vet han har løyet for deg om dette?

Anonymous poster hash: 92913...89b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...