Gå til innhold

Ballongkateter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da blir jeg satt igang meg ballongkateter i morgen! Noen som har erfaring med det?

Anonymous poster hash: aab20...056

Videoannonse
Annonse
Skrevet

??

Skrevet

jeg fikk det, og ettermiddagen etter var han ute :) du får veldig sterke rier bare

Skrevet

Takk for svar! Håper det går fort her å :)

Skrevet

Skjedde ingenting her :) måtte tas ut dagen etter, så fikk jeg modningsgele x5, så drypp, så haste KS. Tok 4 dager. Vær forberedt på alt :) og lykke til :)

Anonymous poster hash: f2601...468

Skrevet

Uff da! 😳 Håper virkelig ikke det skjer her!

Skrevet

Fikk ballongkateter på kvelden,det falt ut morran etter.

4cm åpning,så de tok vannet. Skjedde ikke noe,så fikk drypp. Baby var ute 15.37 samme dag :-)

Anonymous poster hash: a03ae...016

Skrevet

Fikk det kl. 11 på formiddagen, datt ut kl. 14, fikk en pille etter det og da var det bare full peising etterpå og ferdig født kl. 22 :)

Anonymous poster hash: 1c485...7d6

Skrevet

Ble også satt i gang med ballong pga tidligere ks.

Tok 9 timer for ballongen til å komme ut.

Skrevet

Fungerte heller ikke her. Datt ut litt over ett døgn etter den ble satt, fikk så modningspiller 6 ganger. Etter 4 døgn ble det erklært mislykket igangsetting og ks bestilt. Mens jeg ventet på ks gikk vannet spontant (eller, etter alt de gjorde oppi der, var det virkelig spontant??). Hadde da 1cm åpning og brukte 5 timer på å åpne til 3 cm, og deretter ble det en styrtfødsel på 45 minutter.

Vært satt i gang fire ganger, og dette var det verste fødselen med tanke på smerter og tid brukt. Men så fikk jeg en helt nydelig baby - sikkert verdens nydeligste  :wink: , og den mislykkete igangsettingen ble ikke så viktig. Ikke helt glemt, men ikke så viktig.

Skrevet

Da blir jeg satt igang meg ballongkateter i morgen! Noen som har erfaring med det?

Det hadde dessverre ikke store effekten på meg. Tok tre dager med piller før det skjedde noe mer. Men lykke til! 

Anonymous poster hash: 68b9e...5b8

Skrevet

Fikk det kl 14 og det satt ut rundt kl 17 uten virkning. Sjekket neste dag at det satt ordentlig med ultralyd. Satt fort ut igjen uten virkning gang nr 2. Måtte få piller dagen etterpå. 1,5t etter pille nr 2 var barnet ute :)

Anonymous poster hash: 38263...a43

Skrevet

Det tok 4 timer fra den ble satt i til den datt ut ;-) Kraftige rier, men ikke effektive! Aktiv fødsel 1 døgn etter :/

Anonymous poster hash: 92354...c66
Skrevet

Takk for svar alle sammen! Gruer meg litt nå kan man si! Men håper det funker på meg!

Skrevet

jeg fikk det, og ettermiddagen etter var han ute :) du får veldig sterke rier bare

Ikke nødvendigvis. .

Anonymous poster hash: ce235...ffe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...