Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #1 Skrevet 2. november 2015 Vi skal ha nye spisestuestoler, og nå har jeg fullstendig gått med bort i spisestuesloljungelen 😂 Så gi meg ærlige tilbakemeldinger på denne stolen, fin eller ikke? 😄 http://www.furniturebox.no/no/artiklar/-1749.html Anonymous poster hash: e1c71...180
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #2 Skrevet 2. november 2015 Jeg synes ikke den var spesielt fin, så ikke så behagelig ut. Men det kommer jo an på hva slags bord dere har og, det skal jo passe sammen Anonymous poster hash: 06636...5a3
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #3 Skrevet 2. november 2015 Ikke noe jeg ville valgt. Men vi har jo alle forskjellig stil, og jeg har ingen anelse hvordan resten av kjøkkenet/stuen din ser ut. Har du prøvesittet? Enig i at de ser ubehagelige ut. Anonymous poster hash: b3287...a9c
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #4 Skrevet 2. november 2015 Huff Anonymous poster hash: 3785a...40b
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #5 Skrevet 2. november 2015 Kjempestygg. Anonymous poster hash: 19ef7...78a
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #6 Skrevet 2. november 2015 Helt ærlig? Ikke spesielt fin. Men er jo ikke jeg som skal ha den. Liker du den så kjøp, hvis ikke, la vær. Anonymous poster hash: 937d2...d4e
TPK Skrevet 2. november 2015 #7 Skrevet 2. november 2015 Helt ok, ikke sånn wow. Jeg kunne hatt sånne hjemmme.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #8 Skrevet 2. november 2015 Hehe, flirer litt av at det er tydeligvis nesten bare jeg som liker de 😂 Men jeg hater kompakte stoler, og syns de fleste stoler som jeg har funnet i butikken bare er kjedelige. Men godt å vite st jeg blir nesten alene om å ha de 😂 Anonymous poster hash: e1c71...180
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå