Gå til innhold

Hva syns du om denne?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke den var spesielt fin, så ikke så behagelig ut. Men det kommer jo an på hva slags bord dere har og, det skal jo passe sammen



Anonymous poster hash: 06636...5a3
Skrevet

Ikke noe jeg ville valgt. Men vi har jo alle forskjellig stil, og jeg har ingen anelse hvordan resten av kjøkkenet/stuen din ser ut. Har du prøvesittet? Enig i at de ser ubehagelige ut.

 

Anonymous poster hash: b3287...a9c

Skrevet

Huff

 

Anonymous poster hash: 3785a...40b

Skrevet

Kjempestygg. ;)

 

 



Anonymous poster hash: 19ef7...78a
Skrevet

Helt ærlig? Ikke spesielt fin. Men er jo ikke jeg som skal ha den. Liker du den så kjøp, hvis ikke, la vær.



Anonymous poster hash: 937d2...d4e
Skrevet

Helt ok, ikke sånn wow. Jeg kunne hatt sånne hjemmme.

Skrevet

Hehe, flirer litt av at det er tydeligvis nesten bare jeg som liker de 😂

Men jeg hater kompakte stoler, og syns de fleste stoler som jeg har funnet i butikken bare er kjedelige.

 

Men godt å vite st jeg blir nesten alene om å ha de 😂

 

Anonymous poster hash: e1c71...180

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...