Høstduft Skrevet 2. november 2015 #1 Skrevet 2. november 2015 Har kjøpt badeskum, dinoegg, refleksbånd, badeblekksprut, ball, ballonghelikopter Gidder ikke kjøpe "rask" bare for å kjøpe noe... Tips?
Lille morell Skrevet 2. november 2015 #2 Skrevet 2. november 2015 Aktivitetsbøker, malerskrin, sokker og kul refleks. Pepperkakeformer en dag dere har tid til å bake.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #3 Skrevet 2. november 2015 Plaster Lita lommelykt Tannkrem Ballonger Shampo Barnekjevle Tegnestifter Duplo/Lego (kjøp en pakke og del opp til fks 5 kalendergaver) Godteripose til lørdagene i desember Div. til utkledning; gamle hatter, briller, vesker Anonymous poster hash: f2ec5...51c
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #4 Skrevet 2. november 2015 Om du har planer om å gi kalendere i mange år fremover, tenk over hva du ønskeer å gi og hvilken forventninger han skal få når det blir vanskeliger å finne på ting (ungdomsårene kan være vanskelige, og de slutt sjeldent å ville ha pakkekalender) Min mor bestemte seg for å bruke kalenderen til å gi ting jeg trengt og hun uansett måtte kjøpe til meg. Jeg fikk truser, sokker, pysj, tannbørst, hårbørster, strikk, spenn og annet som hun uansett mått ha kjøpt. At kalenderen ble dyr var en ting, men dett hadde hun uansett mått kjøpe så totalt ble det billiger. Året vi fikk cdspiller fikk meg og min søster hver vår cd plate med musikk, for at det kunne spilles på den nye cdspilleren. De først cdplatne vi hadde i hus. Mine unger får mange ting de uansett hadde fått. Nye pysjer, sokker, votter, luer, tannbørster og annet. Kalenderen ere en god blanding av lek og fornuftige ting. Er det på tide med litt nye farger og tusjer i hus så kommer dette i kalenderen, jeg hadde jo uansett kjøpt det siden dt er noe det går mye av her i hus. Litt mer stas å få i kalenderen syns ungene, og den dagen slikt kommer blir det mye tegning. Ett år fbesto min pakkekalender av 24par julesokker. Mamma spurte meg om det var noe jeg trengt eller ønsket meg og jeg sa jeg ønsket meg masse nye sokker. Hun tok meg på ordet, og jeg var super happy. I noen av pakkene var det ett kinderegg eller tyggispakke, for min del holdt det med sokkene. Anonymous poster hash: bf1fb...93c
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #5 Skrevet 2. november 2015 Støtter hun over meg. Jeg bruker også julekalenderen til å gi barna ting de trenger og ting jeg uansett måtte kjøpt fremfor billige leker som blir ødelagt etter kort tid. Jeg kjøper ting som Truser Sokker Votter Luer Tannbørster Fluortabletter Shampoo/balsam/såpe Ulltøy Matbokser Er det aktiviteter vi skal gjøre i løpet av adventstiden så får de det som en del av julekalenderen, f.eks om vi skal svømme, gå på kino eller teater. Dette er uansett ting vi ville gjort, så hvorfor ikke gi det som en del av julekalenderen? Har vi juleverksted så får de f.eks en pensel, skal vi bake kan jeg f.eks pakke inn en pose med sukker. I fjor fikk de en pakke med sånn glitter man har på lucia 13. Desember. De fikk nye penklær på julaften, for det måtte jeg uansett kjøpt. 1. Desember fikk de frimerker for å sende julekort. Hver lørdag, og kun lørdager fikk de godteri. De har fått en boks nugatti fordi vi aldri har det i hus ellers, og vi skulle ha stor familiefrokost. De har fått en pakke med risgrøt da vi skulle ha grøtfest. De har fått kakao da vi skulle ha en dag i akebakken. De har fått lapper med aktiviteter, f.eks å bygge hytte under spisebordet, eller en kinokveld hjemme. De har også fått sengetøy fordi de uansett trengte det, eller klær. Jeg har pakket inn frukt eller smoothie som de har med seg i barnehagen, og jeg har kjøpt forbruksmateriell som tegnesaker, play dough og perler. Barna blir like glade uansett, smilene er like store uansett om de pakker opp en truse, tannbørste eller en banan. Anonymous poster hash: 353ed...c67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå