Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #1 Skrevet 2. november 2015 Noen som har forsøkt noen av disse, og har gode eller dårlige erfaringer? Evt andre merker? Finnes mange å velge i, og min eneste erfaring med kalender er Lego friends der det var alt for mange små deler. Vil gjerne de skal få noe ordentlig å leke med (ikke sminke..) Har en gutt på 2,5 og en jente på 5 år. Anonymous poster hash: a6c98...c40
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #2 Skrevet 2. november 2015 Playmo er fin, mange figurer... Ellers er et tips å kjøpe sett med lekemat og dele opp i små pakker 😊 Anonymous poster hash: 15c8b...afe
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #3 Skrevet 2. november 2015 Playmo er fin, mange figurer... Ellers er et tips å kjøpe sett med lekemat og dele opp i små pakker 😊 Anonymous poster hash: 15c8b...afe Kan jeg spørre hvilke playmo du har forsøkt? Ser det er en som heter utkledning, og kan se for meg at 5 åringen kan like det. Anonymous poster hash: a6c98...c40
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #4 Skrevet 2. november 2015 Playmo er fin, mange figurer... Ellers er et tips å kjøpe sett med lekemat og dele opp i små pakker 😊 Anonymous poster hash: 15c8b...afe Kan jeg spørre hvilke playmo du har forsøkt? Ser det er en som heter utkledning, og kan se for meg at 5 åringen kan like det. Anonymous poster hash: a6c98...c40 Har hatt en med vanlige "jule"-figurer, julenisse, reinsdyr, gaver osv... Og brann-tema. En luke i hver kalender er et spill (kortspill/memo) det har vært populært... Anonymous poster hash: 15c8b...afe
*Nøtta* Skrevet 2. november 2015 #5 Skrevet 2. november 2015 Shcleisner/Schleisner eller hvordan det nå skrives, har kjempegode kalendere. I fjor var den full av gårdsdyr og utstyr og i år ser jeg at den har hester og "hinderhopping" som tema. Min 5 åring elsker å holde på med desse dyrene som de produserer og jeg kommer til å kjøpe enten årets Scheisnerkalender eller så går jeg for Legokalenderen. Ikke Friends , men den orginale Legokalenderen med julenisse og juletre osv..
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #6 Skrevet 2. november 2015 Dytter litt Anonymous poster hash: a6c98...c40
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #7 Skrevet 2. november 2015 Vi kjøpte briokalender til vår gutt på 4. Han har lekt med brio siden han var bitteliten Anonymous poster hash: 6ca27...cda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå