Gå til innhold

Gavekalender til gutt 14 år - trenger gode ideer :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er rett og slett helt håpløst :(

Jeg har så langt tenkt ut flaxlodd, drikkeflaske, gavekort x3 som kan brukes på nettspill... Og så kommer jeg ikke på mer.

Eneste interessene hans er fotball og gaming.

Har dere noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deo, sokker, penner, votter/vanter, kino, godis, refleks, dusj-såpe, blad.

Skrevet (endret)

Masse gode forslag her (jeg har brukt de fleste). Sjokolade er også helt innafor! :) En annen løsning jeg har brukt her - som holder utgiftene nede - er at han får en tjuekroning pr dag (som er det jeg prøver å holde det på i gavekalendere, det går stort sett ok så lenge man er flink på salg/TGR/Glitter, men gutter er litt verre). Dessuten har du altså Ponduskalender, det har vært ønsket her i huset noen år (selv om mor syntes det var litt trist å ikke bruke gavekalenderen hans).

Endret av sug lut
Skrevet

Her ville 14 åringen heller ha Alexx alexxander tryllekalender, kjøpt på europris.

Som han sa, det er ikke like kjekt å pakke ut en deo eller refleks som man får uansett. Jeg ser du bruker mye tid og penger på kalenderen og det trenger du ikke lenger.

Han er ikke kravstor og heller ikke vant å få alt han trenger, men han er ganske fornuftig.

Jeg skal overraske han med en kalender der det ligger en liten godteting oppi hver dag. Type fyrstikkeskestørrelse!

Anonymous poster hash: 3e514...f70

Skrevet

Her ville 14 åringen heller ha Alexx alexxander tryllekalender, kjøpt på europris.

Som han sa, det er ikke like kjekt å pakke ut en deo eller refleks som man får uansett. Jeg ser du bruker mye tid og penger på kalenderen og det trenger du ikke lenger.

Han er ikke kravstor og heller ikke vant å få alt han trenger, men han er ganske fornuftig.

Jeg skal overraske han med en kalender der det ligger en liten godteting oppi hver dag. Type fyrstikkeskestørrelse!

Anonymous poster hash: 3e514...f70

Fin sønn du har, hyggelig at han tenker på og har omsorg for deg ❤

Anonymous poster hash: 6afc8...4b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...