Gå til innhold

Noen her med tenåringsgutt med adhd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en 14-åring med ADHD. Ville gjerne hørt fra andre foreldre hvordan barnet deres er.

Anonymous poster hash: af6b6...9e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jeg har en gutt på 12 år med ADHD. Har har kommet inn i puberteten og det merkes....

Anonymous poster hash: 4f243...130

Skrevet

Hei jeg har en gutt på 12 år med ADHD. Har har kommet inn i puberteten og det merkes....

Hvordan er han?

Skrevet

Han kan være veldig ufin i munnen. Veldig sint og truende om han ikke får viljen sin. Men det skjer heldigvis ikke hver dag.

Har bruker straterra nå og det hjelper en del på humøret synes jeg.

Men når har får perioden med sure miner og sinne utbrudd varer det gjerne i et par dager. Og da svarer han veldig frekt og alt er bare stygt eller smaker drit. Kan prøve å ødelegge ting om jeg gir han konsekvenser. Jeg prøver meg enda fram med metoder....

Hvordan er din sønn?

Skrevet

Han var litt sånn som du beskriver da han vari 11-12 års alderen; sinne, stygg i munnen, urolig.

Nå er han 14; lever litt i sin egen boble. Veldig lite sosial. Veldig opptatt av det han er opptatt av. Viser sjelden/aldri følelser. Han bruker concerta.

hi

Skrevet

Dytt

Skrevet

Han er 15. Skulle begynne på vgs, men gjorde det ikke. Han er i opposisjon til absolutt alt og jeg når ikke inn til han. Han kan være verdens skjønneste gutt tidvis. Veldig nær og trenger bekreftelse, men det skal i henting til før flisa er snudd. Litt motgang i livet og han er borte mentalt i dagesvis. Er mest for seg selv. Jeg begrenser spill, telefon og pc. Det er han innforstått med, da er han fornøyd med å bare være aleine på rommet. Jeg vet ikke min arme råd. Han fikk en jobb i et elektriker firma. Der holdt han i tre uker før sjefen ringte meg og fortalte om skremmende tendenser. Jeg ser at dette ikke bare var sønnen min sin feil, men de umodne ansatte også. Så mitt barn passet ikke inn. Jeg har nær kontakt med barnevern og ppt. Jeg er så redd for at gutten min skal havne utenfor og at jeg skal miste han til narkotika og kriminalitet. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre med han...

Han går på concerta.

Anonymous poster hash: 4ddd0...2d7

Skrevet

Hei.

Jeg kjenner meg godt igjen.

Men jeg har en datter å hu blir 14 om 2 mnd.

Har ikke noen råd,bare att jeg skjönner akkurat hva dere går igjenom.

God klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...