Gå til innhold

Gravid og hjertebank/ekstraslag


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at det er vanlig å ha hjertebank som gravid, men nå synes jeg det er veldig mye. Jeg har ekstraslag/hjertebank elller ustabil hjerterytme, vet ikke helt hva jeg skal kalle det, sikkert 50 ganger for dagen. Spesielt hvis jeg får opp pulsen litt. Hva er normalt, og når skal jeg kontakte lege? Jeg har tidligere blitt lyttet på og tatt EKG i mitt første svangerskap, alt var fint

 

Anonymous poster hash: 7e6cd...af6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

50 ganger er helt normalt. De fleste har det, men kjenner det ikke. Du kjenner det. Der er forskjellen.

 

 

Anonymous poster hash: 492d4...e8b

Skrevet

Hvordan kan man unngå å kjenne at hjertet hopper over et slag eller slår et ekstra?!

 

Anonymous poster hash: 7e6cd...af6

Skrevet

Ville sjekket stoffskiftet. Jeg fikk problemer med det under svangerskap nr 2 og hadde ekstraslag som symptom. Ikke farlig, men må medisineres.

 

Anonymous poster hash: 17b41...b49

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hatt det i alle 3 svangerskap. Ble lagt inn første gang, men de 2 andre så ga jeg beskjed om at det skjedde tidligere og da sa de bare at det var sånn jeg var når jeg var gravid

Skrevet

Det gir seg gjerne litt om du legger deg ned. På venstre sida.

Skrevet

Ville tatt kontakt med legen

Jeg måtte til hjerte spesialist i forrige svangerskap

 

Anonymous poster hash: 56a31...487

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...