Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #1 Skrevet 2. november 2015 Jeg vet at det er vanlig å ha hjertebank som gravid, men nå synes jeg det er veldig mye. Jeg har ekstraslag/hjertebank elller ustabil hjerterytme, vet ikke helt hva jeg skal kalle det, sikkert 50 ganger for dagen. Spesielt hvis jeg får opp pulsen litt. Hva er normalt, og når skal jeg kontakte lege? Jeg har tidligere blitt lyttet på og tatt EKG i mitt første svangerskap, alt var fint Anonymous poster hash: 7e6cd...af6
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #2 Skrevet 2. november 2015 50 ganger er helt normalt. De fleste har det, men kjenner det ikke. Du kjenner det. Der er forskjellen. Anonymous poster hash: 492d4...e8b
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #3 Skrevet 2. november 2015 Hvordan kan man unngå å kjenne at hjertet hopper over et slag eller slår et ekstra?! Anonymous poster hash: 7e6cd...af6
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #4 Skrevet 2. november 2015 Ville sjekket stoffskiftet. Jeg fikk problemer med det under svangerskap nr 2 og hadde ekstraslag som symptom. Ikke farlig, men må medisineres. Anonymous poster hash: 17b41...b49
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. november 2015 #5 Skrevet 2. november 2015 Hatt det i alle 3 svangerskap. Ble lagt inn første gang, men de 2 andre så ga jeg beskjed om at det skjedde tidligere og da sa de bare at det var sånn jeg var når jeg var gravid
skinnfilla Skrevet 2. november 2015 #6 Skrevet 2. november 2015 Det gir seg gjerne litt om du legger deg ned. På venstre sida.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #7 Skrevet 2. november 2015 Ville tatt kontakt med legen Jeg måtte til hjerte spesialist i forrige svangerskap Anonymous poster hash: 56a31...487
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå