Gå til innhold

Burde man ønske seg en ny anus til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:legrine: Seriøst.... begynner å tenke litt på om rompa kommer til å kollapse helt etter den tredje fødselen...

Det har gått bra etter de to første fødslene , selv man føler at noe er annerledes der nede etter man har fått barn.

- Men ingen spesielt merkbare endringer.

Har dere som har født tre eller flere noen andre opplevelser i forhold til dette?

Anonymous poster hash: 777c9...cf6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ?

Anonymous poster hash: bc376...404

Skrevet

Hahaha!!!

Anonymous poster hash: c8dce...a83

Skrevet

Har født 3 barn og rumpehullet ser ikke ut som en "stram liten rosenknopp" akkurat nei ;)

Har flere tomme hudfolder etter hemoroider, men det får bare være så lenge det ikke er vondt.

Anonymous poster hash: 01b8b...0c2
Skrevet

Blir ikke hudfoldene etter hemoride borte?

Anonymous poster hash: e7c5a...2f8

Skrevet

Blir ikke hudfoldene etter hemoride borte?

Anonymous poster hash: e7c5a...2f8

Nei.

De tømmes fordi hemoroidene blir borte, så da blir det tomme hudfiller istedenfor hudfolder fylt med hemoroider... Lekkert ;)

De kan fjernes kirurgisk da, om de blir vonde, klør, gjør det vanskelig å rengjøre seg etter dobesøk e.l.

Skrevet

Huff :forvirret:

Det er virkelig ikke noe særlig ....

Håper det ikke blir den store forandringen "der nede" etter fødselen... :forvirret:

Hi

Skrevet

Seriøst?

Blir rumpehullet skadelidende?

Mitt hull er som det alltid har vært. Ser jo ikke på det i speil hver dag men har ikke merket noen endring.

Kanskje det har det? Hjelpes, her går jeg og tror jeg har rumpehull som en fjortis og så er det kanskje som en åttiåring?

😳

Anonymous poster hash: a789c...a08

Skrevet

Godt tips. Skriv det på ønskelisten du sender til foreldre, besteforeldre og gamle Tante Hedvig.

Skrevet

Har født 3 barn og rumpehullet ser ikke ut som en "stram liten rosenknopp" akkurat nei ;)

Har flere tomme hudfolder etter hemoroider, men det får bare være så lenge det ikke er vondt.

Samme greia her.... 😊

Jeg pleier å putte hudfoldene inn i hullet før jeg skal ha sex jeg da, og håper de holder seg der inne under hele akten. 😉

Anonymous poster hash: 12c93...ab5

Skrevet

Samme greia her....

Jeg pleier å putte hudfoldene inn i hullet før jeg skal ha sex jeg da, og håper de holder seg der inne under hele akten.

æææææ, stikker du en finger opp i rumpen før sex da??? hahahaha....    Tror du ikke det går ann å få en slik operasjon dekket? Jeg har ikke det tror jeg, men får vel kanskje sjekke... hehe

Skrevet

Samme greia her....

Jeg pleier å putte hudfoldene inn i hullet før jeg skal ha sex jeg da, og håper de holder seg der inne under hele akten.

æææææ, stikker du en finger opp i rumpen før sex da??? hahahaha.... Tror du ikke det går ann å få en slik operasjon dekket? Jeg har ikke det tror jeg, men får vel kanskje sjekke... hehe

Ja, selvfølgelig. Ikke langt inn da. Dytter bare hudfillene rett innenfor åpningen. 😉

Er ikke særlig lekkert å bli tatt i doggy med greier hengende ut av rompa. 😉

Skrevet

:ler:

Skrevet

Som en rosenkål i full blomst :legrine:

Skrevet

Ojojoj, etter å ha lest dette er jeg sjeleglad for at jeg ikke har hatt hemorider!!

On so(!) many levels!

Anonymous poster hash: ce690...e91
Skrevet

Seriøst, skal man bekymre seg for slikt også nå?

Kan man ikke bare fornye ekteskapsløftene? "Jeg lover å elske dine hengende anushudfolder du ervervet mens du skapte vår etterlengtede og svært høyt elsket barn, og jeg lover å aldri kommentere dem i negativt ordlag."

Og om det blir slutt og man finner ny mann, overrask han med å spille "på slurva" der nede. Det blir garantert suksess!

Anonymous poster hash: b6b72...d56

Skrevet

Samme greia her....

æææææ, stikker du en finger opp i rumpen før sex da??? hahahaha.... Tror du ikke det går ann å få en slik operasjon dekket? Jeg har ikke det tror jeg, men får vel kanskje sjekke... hehe
Ja, selvfølgelig. Ikke langt inn da. Dytter bare hudfillene rett innenfor åpningen. 😉

Er ikke særlig lekkert å bli tatt i doggy med greier hengende ut av rompa. 😉

Mine detter bare ut igjen 😞

Anonymous poster hash: 9871b...5f0

Skrevet

For en herlig tråd 😁

Jeg skal operere bort mine hemoroider snart. Kan ikke si jeg gleder meg til selve prosessen. De syr selvsagt ikke igjen sårene, for da kan det lukke seg avføring inne i såret og gi infeksjon. Men flere åpne sår der nede høres ikke behagelig ut. Og så gå på do?! Grøss, jeg gruer meg!

Tenker at det blir bra tilslutt. Har mye vondt sånn som det er nå, så det blir bra tilslutt. Uff...

Anonymous poster hash: b0942...243

Skrevet

Hudfoldene har navn tilogmed ;) marisker :D

Anonymous poster hash: 9cd13...326

Skrevet

Ååå som jeg skulle ønske jeg hadde venner som skrev så hærlig deilige og ærlige statuser på Facebook!

Nr. 1 mer å le av

Nr. 2 verden hadde ikke blitt så "perfekt" lengre (og hurra for det)

Anonymous poster hash: b866f...2b1

Skrevet

Etter å ha lest det her har jeg funnet ut at jeg skal bare godta og leve med mine marisker. Har to stk, kom én ved hver fødsel, en stor en og en mindre en. De plager meg ikke, men av og til littegrann vanskelig å tørke baki, men det går 😊. Ved sex er det litt flaut,men mannen min har sett de og bryr seg ikke. Dytter de inn innimellom i rumpa, men de spretter ut igjen 😄. En sånn operasjon baki der for å få vekk hudfoldene frister ikke, har hørt det er sykt vondt i lang tid etterpå 😣.

Anonymous poster hash: 56ee5...0f0

Skrevet

:hakeslepp:

Nå ble jeg minnet på hvorfor jeg forsetter å henge på DIB i alle disse årene. Slutter aldri å overraske.

Skrevet

Jeg skulle egentlig operere bort mine. Men så fikk jeg fortalt at det ikke sys, og da utgår det for min del. Lager store arr og har nå en tilstand som svekker bindevevet i tillegg. Det mente legene ikke spilte nooooen som helst rolle. Jeg valgte å stole på meg selv, for jeg ser hvor dårlig vanlige sår gror i øyeblikket.

Legen på sykehuset sa jeg måtte regne med at det ikke var normalt før etter 8 uker. Og slik min hud er for tiden så er jeg sikker på at jeg kunne risikert å gå mye lenger + at jeg kunne risikert at jeg fikk komplikasjoner.

Når jeg har sex er jeg som regel ganske nyvasket nedentil, og da gir jeg blaffen i om noe er synlig, har annet å konsentrere meg om da ;)

Anonymous poster hash: b61d2...521
Skrevet

Må bare få si at overskriften din går inn på all-time topp ti fantastiske DIB-overskrifter til å flire av, uansett om temaet sikkert er alvorlig nok for dem det gjelder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...