Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #1 Skrevet 2. november 2015 Jeg har en baby på 3,5 mnd. som har gått på antibiotika i 9 dager. Men jeg har nesten ikke merket noe bedring på babyen. Har snakket en legekontoret noen ganger underveis, men så lenge det ikke har vært feber vil de ikke se på henne igjen. Nå har kuren vært ferdig en liten uke, hun virker fortsatt plaget. Så nå har jeg bestilt ny time. Men jeg føler at jeg maser! Kanskje er det en fase, ikke vet jeg. Men da vil jeg jo hvertfall utelukke fysiske plager først. Hun våkner hvert 20. minutt hver natt og er hysterisk. Er generelt litt utilpasse om dagen. Holdt på med sykdom i 3 uker nå. Hvor lenge hadde dere sett det an på en så liten en? Anonymous poster hash: 9e2c7...05c
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 2. november 2015 #2 Skrevet 2. november 2015 Mas eller ei, jeg hadde gjort det samme. Minste her hadde en ørebetennelse som ikke gikk bort med antibiotika, måtte ha en annen type. Det er desverre sånn at man kommer lenger med litt mas, så legg bort den dårlige samvittigheten og snu det til at du er en god mor som vi det beste for barnet ditt
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #3 Skrevet 2. november 2015 Takk for svaret ditt. Det trengte jeg å høre Er ørebetennelse her også. Vrir fortsatt hodet ned i madrassen og tar hendene opp til øret. Så jeg tror kanskje det ikke er helt bra. Anonymous poster hash: 9e2c7...05c
TPK Skrevet 2. november 2015 #4 Skrevet 2. november 2015 Jeg hadde gått til legen. Har inntrykk av at de som tar tlf på legekontoret gir deg følelsen av at du "plager" legen uansett hva det gjelder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå