Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #1 Skrevet 2. november 2015 Noen som har erfaring med denne bilen. Trenger en liten bil med 4-hulsdrift Anonymous poster hash: a5efa...ff6
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #2 Skrevet 2. november 2015 Jeg ELSKER den! Lettkjørt, kommer frem overalt på all slags føre, bruker lite bensin, flott i byen for den tar liten plass, kan snu overalt, lett å parkere osv, en helt fantastisk "konebil". Her jeg bor er det en veldig populær bil, har en venninne som har den og to naboer som har den også. Alle er like fornøyd. Naboen har akkurat byttet ut sin eldre swift med en nyere modell. Venninnen min er også på sin andre swift (hun hadde en annen bil en liten stund mellom sine to swifter, men byttet den fort ut med en ny swift. Anonymous poster hash: 52bf1...601
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #3 Skrevet 2. november 2015 En bil jeg aldri skal kjøpe igjen. Den er treig, ser merkelig ut, kjedelige kjøreegenskaper, ingen bagasjeplass mm. Mao lite fornøyd med bilen, og anbefaler deg ikke å kjøpe den! Anonymous poster hash: 06d5d...443
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #4 Skrevet 2. november 2015 En bil jeg aldri ville vurdert. Bitteliten, Ikke plass til noen ting, treg, niks komfort. Egner seg ikke til annet enn å frakte seg selv og matpakka på avstander under én mil. Kjøp noe større og sikrere. Anonymous poster hash: 5456b...2fc
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #5 Skrevet 2. november 2015 Dere som sier nei, hvilken annen liten bil med 4-hjulstrekk er det dere vil anbefale? Anonymous poster hash: a5efa...ff6
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #6 Skrevet 2. november 2015 Ingen andre ? HI Anonymous poster hash: a5efa...ff6
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #7 Skrevet 2. november 2015 Dere som sier nei, hvilken annen liten bil med 4-hjulstrekk er det dere vil anbefale? Anonymous poster hash: a5efa...ff6 Tja... Ford Kuga, Mazda 5. Anonymous poster hash: 5456b...2fc
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #8 Skrevet 2. november 2015 Dere som sier nei, hvilken annen liten bil med 4-hjulstrekk er det dere vil anbefale? Anonymous poster hash: a5efa...ff6 Tja... Ford Kuga, Mazda 5. Anonymous poster hash: 5456b...2fc Ingen av de bilene er små Anonymous poster hash: 7368c...e03
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #9 Skrevet 2. november 2015 Jeg har swift og er godt fornøyd. Nei, det er ikke verdens kuleste bil, men hvem bryr seg? Jeg skal i alle fall ha den til den konker ut, den er veldig kjekk om vinteren og veldig rimelig i drift. Anonymous poster hash: b12e3...c81
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #10 Skrevet 2. november 2015 Man må jo velge bil etter hva den skal brukes til. Jeg svarte først i tråden at jeg elsker bilen, og det er jo fordi den passer perfekt til mitt bruk. Det er selvfølgelig ikke en bil du sluker mil etter mil på motorveien med, den har liten motor. Men for småkjøring er det perfekt, den bruker jo nesten ikke bensin. For oss er den bil nr to, vi har en større bil som er mye dyrere i drift til sitt bruk. Men til den daglige småkjøringen min, jobb, barnehage, sfo, fotballtreninger, barneselskaper, vennebesøk, butikken osv er den super. Den er billig i drift, lettkjørt, kommer seg opp og frem uansett hvor glatt eller umåket det er. Ikke familiens feriebil, men den perfekte bil nr to. Anonymous poster hash: 52bf1...601
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #11 Skrevet 2. november 2015 Dere som sier nei, hvilken annen liten bil med 4-hjulstrekk er det dere vil anbefale? Anonymous poster hash: a5efa...ff6 Tja... Ford Kuga, Mazda 5. Anonymous poster hash: 5456b...2fc Ingen av de bilene er små Anonymous poster hash: 7368c...e03 De er ikke store heller. Snertne biler. Anonymous poster hash: 5456b...2fc
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #12 Skrevet 2. november 2015 Dere som sier nei, hvilken annen liten bil med 4-hjulstrekk er det dere vil anbefale? Anonymous poster hash: a5efa...ff6 Tja... Ford Kuga, Mazda 5. Anonymous poster hash: 5456b...2fc Ingen av de bilene er små Anonymous poster hash: 7368c...e03 De er ikke store heller. Snertne biler. Anonymous poster hash: 5456b...2fc Mazda 5 er vel en 7 seter Anonymous poster hash: 7368c...e03
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #13 Skrevet 2. november 2015 Dere som sier nei, hvilken annen liten bil med 4-hjulstrekk er det dere vil anbefale? Anonymous poster hash: a5efa...ff6 Tja... Ford Kuga, Mazda 5. Anonymous poster hash: 5456b...2fc Ingen av de bilene er små Anonymous poster hash: 7368c...e03 De er ikke store heller. Snertne biler. Anonymous poster hash: 5456b...2fc Mazda 5 er vel en 7 seter Anonymous poster hash: 7368c...e03 Mulig det, du kan få Quashquai (eller hvordan det skrives) med 7 seter også, Rav og andre i samme segment. De er ikke store for det. Anonymous poster hash: 5456b...2fc
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #14 Skrevet 2. november 2015 Dere som sier nei, hvilken annen liten bil med 4-hjulstrekk er det dere vil anbefale? Anonymous poster hash: a5efa...ff6 Tja... Ford Kuga, Mazda 5. Anonymous poster hash: 5456b...2fc Ingen av de bilene er små Anonymous poster hash: 7368c...e03 De er ikke store heller. Snertne biler. Anonymous poster hash: 5456b...2fc Mazda 5 er vel en 7 seter Anonymous poster hash: 7368c...e03 Mulig det, du kan få Quashquai (eller hvordan det skrives) med 7 seter også, Rav og andre i samme segment. De er ikke store for det. Anonymous poster hash: 5456b...2fc Men når hi spør etter en småbil, så er det vel neppe en 7 seter hun søker. Det skiller nesten 1 meter mellom suzuki swift og de bilene du nevner. Jeg har selv Honda crv, som er på størrelse med de du nevner, og det er ingen småbil Anonymous poster hash: 7368c...e03
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #15 Skrevet 2. november 2015 Dere som sier nei, hvilken annen liten bil med 4-hjulstrekk er det dere vil anbefale? Anonymous poster hash: a5efa...ff6 Tja... Ford Kuga, Mazda 5. Anonymous poster hash: 5456b...2fc Ingen av de bilene er små Anonymous poster hash: 7368c...e03 De er ikke store heller. Snertne biler. Anonymous poster hash: 5456b...2fc Mazda 5 er vel en 7 seter Anonymous poster hash: 7368c...e03 Mulig det, du kan få Quashquai (eller hvordan det skrives) med 7 seter også, Rav og andre i samme segment. De er ikke store for det. Anonymous poster hash: 5456b...2fc Men når hi spør etter en småbil, så er det vel neppe en 7 seter hun søker. Det skiller nesten 1 meter mellom suzuki swift og de bilene du nevner. Jeg har selv Honda crv, som er på størrelse med de du nevner, og det er ingen småbil Anonymous poster hash: 7368c...e03 I mine øyne er det en snerten størrelse på bil, de er slett ikke store, jeg vet, fordi vi har en Kuga selv. Å kjøre rundt med den aller mest dyrebare last; barna våre, i mindre biler enn det, vel, det tar jeg absolutt ikke sjansen på. En bitteliten knott av en bil, som blir borte under en annen bil i en ev kollisjon, og som er så lett at den flyr avgårde ved den minste dytt... Nei takk, det har jeg prøvd. Aldri mer. Både ungene og jeg selv er mer verdt enn som så. Kuga-en er da den minste bilen vi har. Anonymous poster hash: 5456b...2fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå