Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #1 Skrevet 1. november 2015 Hva kan det skyldes?vondt i kjeven og under hakepartiet til venstre....litt på halsen..vondt når jeg trykker, kjennes nesten ut som det svir.Har ikke noe visdomstenner der..... Anonymous poster hash: 0bdb0...04f
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #2 Skrevet 1. november 2015 Kan være hoven lymfekjertel som gjør det. Kanskje du brygger på en forkjølelse eller noe.. Anonymous poster hash: f16b5...09e
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #3 Skrevet 1. november 2015 Har vært slik i noen mnd......kjenner meg ikke hoven Anonymous poster hash: 0bdb0...04f
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #4 Skrevet 2. november 2015 Bumper opp Anonymous poster hash: 0bdb0...04f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå