Gå til innhold

Var på McDonald's i går,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der var det en dame med noen barn som bare fikk kjeft. Det var Sitt stille, ellers kaster jeg maten din. Det blir ikke mer mat i dag. Du må sitte i bilen når du ikke sitter stille. Hvis du gjør sånn blir jeg sint, så ikke gjør sånn. Bla bla bla. Ikke ETT rosende ord til ungen når ordre ble fulgt, Men herregud, ingen av truslene ble gjennomført. Eller, om ungen fikk mer mat hjemme veit ikke jeg. Det var en slitsom tur på McDonald's må jeg si. Ikke pga det ungen gjorde, men mor sin oppførsel var utmattende. Sånn, da var det sagt :)

Anonymous poster hash: 1754d...e17

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva gjorde du på mc Donalds? Alle vet at det fører til fedme, elendighet og død.

Anonymous poster hash: 6f3b5...dfb

Skrevet

Er vel ikke byens mest ressurssterke som er overrepresentert på McDonald's.

Jeg hadde sagt fra. ...jeg klarer ikke å la være å bry meg når jeg ser barn blir behandlet dårlig.

Anonymous poster hash: d0064...4dc

Skrevet

Alle skal vi dø :) Jeg spiste mat.

Anonymous poster hash: 192e0...b3c

Skrevet

Der var det en dame med noen barn som bare fikk kjeft. Det var Sitt stille, ellers kaster jeg maten din. Det blir ikke mer mat i dag. Du må sitte i bilen når du ikke sitter stille. Hvis du gjør sånn blir jeg sint, så ikke gjør sånn. Bla bla bla. Ikke ETT rosende ord til ungen når ordre ble fulgt, Men herregud, ingen av truslene ble gjennomført. Eller, om ungen fikk mer mat hjemme veit ikke jeg. Det var en slitsom tur på McDonald's må jeg si. Ikke pga det ungen gjorde, men mor sin oppførsel var utmattende. Sånn, da var det sagt :)Anonymous poster hash: 1754d...e17

sikkert slitsomt for helsa di og, med mat fra mcd....

Anonymous poster hash: e8149...4f6

Skrevet

Der var det en dame med noen barn som bare fikk kjeft. Det var Sitt stille, ellers kaster jeg maten din. Det blir ikke mer mat i dag. Du må sitte i bilen når du ikke sitter stille. Hvis du gjør sånn blir jeg sint, så ikke gjør sånn. Bla bla bla. Ikke ETT rosende ord til ungen når ordre ble fulgt, Men herregud, ingen av truslene ble gjennomført. Eller, om ungen fikk mer mat hjemme veit ikke jeg. Det var en slitsom tur på McDonald's må jeg si. Ikke pga det ungen gjorde, men mor sin oppførsel var utmattende. Sånn, da var det sagt :)Anonymous poster hash: 1754d...e17

sikkert slitsomt for helsa di og, med mat fra mcd....

Mat fra McD en gang i blant tåler nok helse og kropp ganske bra. McD flere ganger i uken er ikke bra. Sunnhetshysterikere og snobber har McD som hatobjekt nummero uno. Helt greit å ikke like McD, men djevelen innen mat er det ikke.

Anonymous poster hash: d4a7a...9c4

Skrevet

sikkert slitsomt for helsa di og, med mat fra mcd....Anonymous poster hash: e8149...4f6

Mat fra McD en gang i blant tåler nok helse og kropp ganske bra. McD flere ganger i uken er ikke bra. Sunnhetshysterikere og snobber har McD som hatobjekt nummero uno. Helt greit å ikke like McD, men djevelen innen mat er det ikke.Anonymous poster hash: d4a7a...9c4

å få kjeft fra sin mor en gang i blant tåler nok ungene ganske bra. Kjeft flere ganger i uken er ikke bra....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...