Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #1 Skrevet 1. november 2015 Samboeren min gjennom 15 år har nettopp flyttet fra meg. Dette pga han ikke har noen følelser for meg lenger. En gammel klassekamerat av meg har nå tatt kontakt med meg og invitert meg ut. Jeg har takket ja, men føler nesten at jeg svikter/utro mot eksen. Det er ikke snakk om en date eller noe romantikk inn i bildet. Det er kun en frikveld på byen. Men, er plutselig i tvil om jeg bør gjøre det. Bør jeg avlyse, eller bør jeg ta meg en tur ut? Og vil det noen gang føles naturlig å gå ut med noen andre en min tidligere samboer? Anonymous poster hash: 039ba...a4e
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #2 Skrevet 1. november 2015 Du skal selvsagt gå. Kos deg Anonymous poster hash: 92371...280
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #3 Skrevet 1. november 2015 Hvis du har lyst går du selvfølgelig! Ikke tenk på noen andre. Anonymous poster hash: c0948...01d
mamma'n til 2 :) Skrevet 1. november 2015 #4 Skrevet 1. november 2015 Du sier det ikke er noen date eller romantikk involvert, så da er han en venn. Ingenting galt i å gå ut en kveld med venner :-) Gå ut og kos deg :-)
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #5 Skrevet 1. november 2015 Det blir vel til at jeg gjør det. Skjønner bare ikke hvorfor JEG sitter med dårlig samvittighet for å gjøre det. Det er tross alt han som har valgt å gå. Kanskje det blir litt som først kjøreturen etter du har fått sertifikatet. Du føler du gjør noe ulovlig når du setter deg i bilen aleine? Anonymous poster hash: 039ba...a4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå