Gå til innhold

Bilstoladapter, mountain buggy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har den nyeste MB, 2015-versjon. Hvilket adapter kan jeg kjøpe og hvilken bilstol passer? Må jeg ja MB sin egen bilstol?

Anonymous poster hash: 24439...9e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tidligere tror jeg at hvert fall maxi cosi passet.

Har du vogna med stor bag? Er 2015-vogna bra?

Anonymous poster hash: 3a726...76f

Skrevet

Den bilstolen jeg Har heter be safe izi go så det går vel ikke da.

Skrevet

Tidligere tror jeg at hvert fall maxi cosi passet.

Har du vogna med stor bag? Er 2015-vogna bra?

Anonymous poster hash: 3a726...76f

Den virker bra. Men har ikke testa den enda.

Skrevet

Dessverre går ikke bilstolen din på MB adapter. Maxi Cosi sin Pebble+ går, veldig bra sete! Cybex også. Nye Mjungleteksilet er en bra vogn, minus for teksilet. Det falmer fort, husk å reklamere på den om det skjer.... Hilsen selger av vogner og bilseter.

Anonymous poster hash: 7068a...84f

Skrevet

Dessverre går ikke bilstolen din på MB adapter. Maxi Cosi sin Pebble+ går, veldig bra sete! Cybex også. Nye Mjungleteksilet er en bra vogn, minus for teksilet. Det falmer fort, husk å reklamere på den om det skjer.... Hilsen selger av vogner og bilseter.

Det skulle stå nye urban jungle.

Skrevet

Dessverre går ikke bilstolen din på MB adapter. Maxi Cosi sin Pebble+ går, veldig bra sete! Cybex også. Nye Mjungleteksilet er en bra vogn, minus for teksilet. Det falmer fort, husk å reklamere på den om det skjer.... Hilsen selger av vogner og bilseter.Anonymous poster hash: 7068a...84f

Ok. Dumt da! :) jeg kjøpte den mest for trilleegenskapene, så håper den kan brukes alikavæl.

Skrevet

Den er en av de beste å kjøre med, så du har gjort et godt valg der :-) Du får bytt tekstil om du opplever det falmer (fort). Er produksjonsfeil.

Skrevet

Besafe går fint på samme adapter som Maxi Cosi sine - så ikke noe problem 👍🏻 hilsen annen selger av vogner og bilstoler 😃

Anonymous poster hash: cd211...8f0

Skrevet

Kun izi go som går på samme som Maxi Cosi for å være konkret, izi sleep går ikke 👌🏻

Anonymous poster hash: cd211...8f0

Skrevet

Kun izi go som går på samme som Maxi Cosi for å være konkret, izi sleep går ikke Anonymous poster hash: cd211...8f0

Ok :) denne izi go var kjøpt ny i 2013, men den er vel ny nok

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...