Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #1 Skrevet 1. november 2015 Dagens luksus dilemma. For over 40 år siden lagde min far en vugge til sin føste nevø. I den har vi alle ligge, 2 fettere, men og mine 2 søsken og mine søskens barn. Men min søster fikk baby nr 2 samtidig som jeg fikk min nr 1. da ble det hennes baby som fikk bruke vuggen, og det er jo helt greit. Jeg kjøpte en billig kurv på fretex som jeg malte og sydde trekk til. den blr veldig søt og min lille gutt brukte da den. Nå venter jeg barn nr 2 og har tilgang på begge deler. Ønsker at baby skal få bruke familievugga, samtidig vil jeg gjerne bruke kurven som jeg har lagd og som min første lå i. Har sprinkelseng til å bruke på soverommet, og det er sikkert bedre å sove i på natta. Babyen trenger jo ikke 3 soveplasser. Kan jeg bruke vugge istedenfor seng første tiden på soverom? hvor lenge er i tilfelle det trygt? Hvordan ville dere løst det? Anonymous poster hash: 8ea63...219
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #2 Skrevet 1. november 2015 Selvfølgelig kan du bruke kurv den første tiden. Vi bruker vugge den første tiden Anonymous poster hash: 0e2ff...cbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå