Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #1 Skrevet 1. november 2015 Du fant ut, gjennom snoking, at mannen småflørtet med en annen dame på Facebook? Tatt det opp? Om du ikke hadde tatt det opp, hadde du tenkt mye på det? Anonymous poster hash: 5061a...ecc
Ikkedytt Skrevet 1. november 2015 #2 Skrevet 1. november 2015 Hadde antageligvis ikke snoket, men om jeg hadde gjort det så hadde jeg garantert tatt det opp. Og ja, jeg hadde tenkt mye på det.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #3 Skrevet 1. november 2015 Jeg hadde tatt det opp ja. Og jeg skjønner heller ikke hvorfor det skal være så galt å "snoke". Snoking er for meg å sjekke skattelistene eller lese andres dagbøker. Ting ingen andre har noe med. I et forhold er det ikke noe som er hemmelig. Hvis man må "snoke", forutsetter det at noe er hemmelig eller skjult, og det skal det ikke være i et forhold. Anonymous poster hash: f234c...202
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå