Gå til innhold

Hva hadde du gjort om..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Du fant ut, gjennom snoking, at mannen småflørtet med en annen dame på Facebook?

Tatt det opp?

Om du ikke hadde tatt det opp, hadde du tenkt mye på det?

 

Anonymous poster hash: 5061a...ecc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde antageligvis ikke snoket, men om jeg hadde gjort det så hadde jeg garantert tatt det opp. Og ja, jeg hadde tenkt mye på det.

Skrevet

Jeg hadde tatt det opp ja.

Og jeg skjønner heller ikke hvorfor det skal være så galt å "snoke". Snoking er for meg å sjekke skattelistene eller lese andres dagbøker. Ting ingen andre har noe med. I et forhold er det ikke noe som er hemmelig. Hvis man må "snoke", forutsetter det at noe er hemmelig eller skjult, og det skal det ikke være i et forhold.

 

Anonymous poster hash: f234c...202

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...