Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #1 Skrevet 1. november 2015 Marit fremstår skikkelig hurpete! Anonymous poster hash: d9599...8a8
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #4 Skrevet 1. november 2015 Ja, helt enig. Håper hun vinner tvekampen. Anonymous poster hash: bda3f...bda
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #5 Skrevet 1. november 2015 Å ja, helt enig! Anonymous poster hash: 43b96...75b
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #6 Skrevet 1. november 2015 Skikkelig imponert av at hun snakker slik til Marit, holder seg saklig og viser henne at hun lar seg ikke pille på nesa. Anonymous poster hash: 7ce31...145
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #7 Skrevet 1. november 2015 Er sjokkert over Marits oppførsel. Minner om en barnehageunge, og hun kaller jo Habiba for heks....skikkelig voksent. Nei, ut med skrulla! Heia Habiba Anonymous poster hash: ad051...f90
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #8 Skrevet 1. november 2015 Enig! Hun er skikkelig tøff, digger det! Anonymous poster hash: 8128e...e93
Sjokoladebanan Skrevet 1. november 2015 #9 Skrevet 1. november 2015 Har ikke fått sett hva som har skjedd siste uja, men herlihet for en barnslig oppførsel av hu eldste.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #10 Skrevet 1. november 2015 Skulle ønske jeg var like modig som Habiba. Tøff dame Anonymous poster hash: ad051...f90
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #11 Skrevet 1. november 2015 Jeg digger Habiba. Snakk om tøff jente med bein i nesa. Digger at hun ikke lot Marit få besøket, spsielt siden det hadde jo Marit allerede avtalt med Silje at hun skulle få. Jammen på tide at noen setter den sure kjerringa på plass. Håper av hele mitt hjerte at Habiba vinner tvekampen. Lurer på hva Marit velger? Nå håper jeg bare at Charlotte omsider får øynene opp for hvor kyniske Marit og Silje er, og at de ofrer henne ved første anledning Anonymous poster hash: 5b0bc...b96
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #12 Skrevet 1. november 2015 Enig!! Heia Habiba!;-) Anonymous poster hash: 624be...d67
februarprins2013 Skrevet 1. november 2015 #13 Skrevet 1. november 2015 Kjempe trist at habiba røyk i kveld, digget henne, Håper hun velger Jas og han velger hurpa selv på onsdagen,eller silje,men marit vil jeg ha ut først
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #14 Skrevet 2. november 2015 Kjempe trist at habiba røyk i kveld, digget henne, Håper hun velger Jas og han velger hurpa selv på onsdagen,eller silje,men marit vil jeg ha ut først Veldig enig. Marit kommer jo til og bli enda mer ufordragelig nå regner jeg med. Men jeg synes Habiba gikk ut på en rar måte. Burde de ikke fortsatt å slå når det viste seg at ikke alle var nede? Synes det var rart at seieren automatisk gikk til Marit. Møkkaregel. Det spørs om Jas er like tøff som Habiba, og hvis han blir storbonde så kommer jo Silje og Marit til å sleike han oppetter ryggen fra første sekund. Anonymous poster hash: 5b0bc...b96
kristinehufine Skrevet 2. november 2015 #15 Skrevet 2. november 2015 Kjempe trist at habiba røyk i kveld, digget henne, Håper hun velger Jas og han velger hurpa selv på onsdagen,eller silje,men marit vil jeg ha ut først Veldig enig. Marit kommer jo til og bli enda mer ufordragelig nå regner jeg med. Men jeg synes Habiba gikk ut på en rar måte. Burde de ikke fortsatt å slå når det viste seg at ikke alle var nede? Synes det var rart at seieren automatisk gikk til Marit. Møkkaregel. Det spørs om Jas er like tøff som Habiba, og hvis han blir storbonde så kommer jo Silje og Marit til å sleike han oppetter ryggen fra første sekund. Anonymous poster hash: 5b0bc...b96 Enig! Hvorfor startet han ikke tiden igjen? Urettferdig! Hun hadde jo kommet lengst og trodde hun var ferdig...
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #16 Skrevet 2. november 2015 Kjempe trist at habiba røyk i kveld, digget henne, Håper hun velger Jas og han velger hurpa selv på onsdagen,eller silje,men marit vil jeg ha ut først Veldig enig. Marit kommer jo til og bli enda mer ufordragelig nå regner jeg med. Men jeg synes Habiba gikk ut på en rar måte. Burde de ikke fortsatt å slå når det viste seg at ikke alle var nede? Synes det var rart at seieren automatisk gikk til Marit. Møkkaregel. Det spørs om Jas er like tøff som Habiba, og hvis han blir storbonde så kommer jo Silje og Marit til å sleike han oppetter ryggen fra første sekund. Anonymous poster hash: 5b0bc...b96 Enig! Hvorfor startet han ikke tiden igjen? Urettferdig! Hun hadde jo kommet lengst og trodde hun var ferdig... Hadde kanskje vært mest riktig, men ikke så veldig urettferdig egentlig. Reglene var jo ganske tydelige før de startet, synd hun ikke tok seg tid til å sjekke godt nok! Anonymous poster hash: 9cc6e...22e
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #17 Skrevet 2. november 2015 Kjempe trist at habiba røyk i kveld, digget henne, Håper hun velger Jas og han velger hurpa selv på onsdagen,eller silje,men marit vil jeg ha ut førstVeldig enig. Marit kommer jo til og bli enda mer ufordragelig nå regner jeg med. Men jeg synes Habiba gikk ut på en rar måte. Burde de ikke fortsatt å slå når det viste seg at ikke alle var nede? Synes det var rart at seieren automatisk gikk til Marit. Møkkaregel. Det spørs om Jas er like tøff som Habiba, og hvis han blir storbonde så kommer jo Silje og Marit til å sleike han oppetter ryggen fra første sekund. Anonymous poster hash: 5b0bc...b96 Enig! Hvorfor startet han ikke tiden igjen? Urettferdig! Hun hadde jo kommet lengst og trodde hun var ferdig... Hadde kanskje vært mest riktig, men ikke så veldig urettferdig egentlig. Reglene var jo ganske tydelige før de startet, synd hun ikke tok seg tid til å sjekke godt nok! Anonymous poster hash: 9cc6e...22e Sa han at det var en regel, at hvis du sier du er ferdig før du er det, så vinner den andre? Anonymous poster hash: 5b0bc...b96
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #18 Skrevet 2. november 2015 Kjempe trist at habiba røyk i kveld, digget henne, Håper hun velger Jas og han velger hurpa selv på onsdagen,eller silje,men marit vil jeg ha ut førstVeldig enig. Marit kommer jo til og bli enda mer ufordragelig nå regner jeg med. Men jeg synes Habiba gikk ut på en rar måte. Burde de ikke fortsatt å slå når det viste seg at ikke alle var nede? Synes det var rart at seieren automatisk gikk til Marit. Møkkaregel. Det spørs om Jas er like tøff som Habiba, og hvis han blir storbonde så kommer jo Silje og Marit til å sleike han oppetter ryggen fra første sekund. Anonymous poster hash: 5b0bc...b96 Enig! Hvorfor startet han ikke tiden igjen? Urettferdig! Hun hadde jo kommet lengst og trodde hun var ferdig... Hadde kanskje vært mest riktig, men ikke så veldig urettferdig egentlig. Reglene var jo ganske tydelige før de startet, synd hun ikke tok seg tid til å sjekke godt nok! Anonymous poster hash: 9cc6e...22e Sa han at det var en regel, at hvis du sier du er ferdig før du er det, så vinner den andre? Anonymous poster hash: 5b0bc...b96 Ja, han var veldig tydelig på det. Fryktelig surt. Anonymous poster hash: 4d476...09a
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #19 Skrevet 2. november 2015 Kjempe trist at habiba røyk i kveld, digget henne, Håper hun velger Jas og han velger hurpa selv på onsdagen,eller silje,men marit vil jeg ha ut førstVeldig enig. Marit kommer jo til og bli enda mer ufordragelig nå regner jeg med. Men jeg synes Habiba gikk ut på en rar måte. Burde de ikke fortsatt å slå når det viste seg at ikke alle var nede? Synes det var rart at seieren automatisk gikk til Marit. Møkkaregel. Det spørs om Jas er like tøff som Habiba, og hvis han blir storbonde så kommer jo Silje og Marit til å sleike han oppetter ryggen fra første sekund. Anonymous poster hash: 5b0bc...b96 Enig! Hvorfor startet han ikke tiden igjen? Urettferdig! Hun hadde jo kommet lengst og trodde hun var ferdig...Hadde kanskje vært mest riktig, men ikke så veldig urettferdig egentlig. Reglene var jo ganske tydelige før de startet, synd hun ikke tok seg tid til å sjekke godt nok! Anonymous poster hash: 9cc6e...22e Sa han at det var en regel, at hvis du sier du er ferdig før du er det, så vinner den andre? Anonymous poster hash: 5b0bc...b96 Ja, han forklarte det veldig nøye før de startet! Anonymous poster hash: 9cc6e...22e
februarprins2013 Skrevet 2. november 2015 #20 Skrevet 2. november 2015 Kjempe trist at habiba røyk i kveld, digget henne, Håper hun velger Jas og han velger hurpa selv på onsdagen,eller silje,men marit vil jeg ha ut først Veldig enig. Marit kommer jo til og bli enda mer ufordragelig nå regner jeg med. Men jeg synes Habiba gikk ut på en rar måte. Burde de ikke fortsatt å slå når det viste seg at ikke alle var nede? Synes det var rart at seieren automatisk gikk til Marit. Møkkaregel. Det spørs om Jas er like tøff som Habiba, og hvis han blir storbonde så kommer jo Silje og Marit til å sleike han oppetter ryggen fra første sekund. Anonymous poster hash: 5b0bc...b96 Ja enig der, men Gaute sa jo hvordan det skulle være,så dessverre var det helt riktig :/ Nei dessverre er nok ikke Jas like tøft,men har på følelsen at flere får opp øyne for Marit og Silje nå, og det så jo ut som Eiliv tar de på fersken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå