Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #1 Skrevet 1. november 2015 Hvordan ble resultatet og hva betalte dere? Jeg har gitt opp denne styggdommen her, har prøvd å både gå til frisør, style selv, men de vokser i alle retninger uansett. Har tenkt å ta permanente øyenbryn som venninna mi har, men er litt skeptisk. Erfaringer? Anonymous poster hash: 2d378...c59
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #2 Skrevet 1. november 2015 Jeg har det å jeg elsker dem Betalte 4500 ( dyrt, men det var verd det ) Bra resultat. Men har måtte fylle.på.dem etter 2 år å det kostet 3500 kr tror jeg Anonymous poster hash: 2dbf2...d28
♥ Løvemamma ♥ Skrevet 1. november 2015 #3 Skrevet 1. november 2015 Jeg er storfornøyd med mine. Tatt hos Solvår Hegge. Priser er på solpmu.no
Miamimom Skrevet 1. november 2015 #4 Skrevet 1. november 2015 Dette har det vært mange tråder om her inne, og meningene er mange. Jeg synes ikke det ser bra ut, og ville aldri gjort det. Har aldri sett et bra resultat. Men så har du de som liker det. Går vel mest på stil og smak.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #5 Skrevet 1. november 2015 Dette har det vært mange tråder om her inne, og meningene er mange. Jeg synes ikke det ser bra ut, og ville aldri gjort det. Har aldri sett et bra resultat. Men så har du de som liker det. Går vel mest på stil og smak. Tror du sliter med å luke ut hvem som har og ikke har tatoverte øyenbryn - selvfølgelig noen er det IKKE pent på, mens andre er ser det helt naturlig ut på. Jeg tatoverte i en periode der jeg mistet mine egne pga kreftbehandling - har ikke angret og det ser helt naturlig ut, ingen kan se at de er tatovert!! Anonymous poster hash: 62436...bcc
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #6 Skrevet 1. november 2015 Prøver å spare opp penger til det. Har SÅ lyst!!! Anonymous poster hash: 3c02e...d33
Gjest Skrevet 1. november 2015 #7 Skrevet 1. november 2015 Jeg er storfornøyd med mine. Tatt hos Solvår Hegge. Priser er på solpmu.no Jeg også, og strålende fornøyd
Miamimom Skrevet 1. november 2015 #8 Skrevet 1. november 2015 Dette har det vært mange tråder om her inne, og meningene er mange. Jeg synes ikke det ser bra ut, og ville aldri gjort det. Har aldri sett et bra resultat. Men så har du de som liker det. Går vel mest på stil og smak. Tror du sliter med å luke ut hvem som har og ikke har tatoverte øyenbryn - selvfølgelig noen er det IKKE pent på, mens andre er ser det helt naturlig ut på. Jeg tatoverte i en periode der jeg mistet mine egne pga kreftbehandling - har ikke angret og det ser helt naturlig ut, ingen kan se at de er tatovert!! Anonymous poster hash: 62436...bcc Det er nettopp det jeg ikke er enig i. Jeg ser det godt på alle. Det synes også godt på alle som har lagt ut bilde her inne. Så det er nok mest looken jeg ikke liker.Men gi meg gjerne en åpenbaring med bilder der det ikke er synlig 😊
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #9 Skrevet 1. november 2015 Jeg har møtt mange som tror de har tatoverte bryn som ser ekte ut. Jeg har ikke møtt noen som har tatoverte bryn som ser ekte ut. Anonymous poster hash: bb227...16e
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #10 Skrevet 1. november 2015 Dette har det vært mange tråder om her inne, og meningene er mange. Jeg synes ikke det ser bra ut, og ville aldri gjort det. Har aldri sett et bra resultat. Men så har du de som liker det. Går vel mest på stil og smak. Tror du sliter med å luke ut hvem som har og ikke har tatoverte øyenbryn - selvfølgelig noen er det IKKE pent på, mens andre er ser det helt naturlig ut på. Jeg tatoverte i en periode der jeg mistet mine egne pga kreftbehandling - har ikke angret og det ser helt naturlig ut, ingen kan se at de er tatovert!! Anonymous poster hash: 62436...bcc Folk er for høflige til å si direkte til dere at de ser fake ut. Det blir som når man har klippet håret: åååå, så fiiint! (not) Anonymous poster hash: 7eb3f...8ef
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #11 Skrevet 1. november 2015 Jeg har møtt mange som tror de har tatoverte bryn som ser ekte ut. Jeg har ikke møtt noen som har tatoverte bryn som ser ekte ut. Anonymous poster hash: bb227...16e Det hun sa! Anonymous poster hash: f9a1e...ac7
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #12 Skrevet 1. november 2015 Jeg har møtt mange som tror de har tatoverte bryn som ser ekte ut. Jeg har ikke møtt noen som har tatoverte bryn som ser ekte ut. Anonymous poster hash: bb227...16e Det hun sa! Anonymous poster hash: f9a1e...ac7 He he, en periode mistet jeg mye hår på hodet og kosta på meg en hårdel. Jeg var skeptisk fordi jeg ser når folk ikke har det ekte håret sitt, men de sa neiiida dette ser så naturlig ut at ingen ser det. Vel, JEG ser det godt ;-p Men jeg tenker at hvis man ikke har øyebryn i det hele tatt er det da en forbedring med tatoverte bryn. :-) Anonymous poster hash: 1271b...30a
SuperFries Skrevet 1. november 2015 #13 Skrevet 1. november 2015 Dere som tror vi ikke kan se forskjell: Dere tar fullstendig feil. Selvsagt kan vi se det. Det er virkelig det enkleste i verden å se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå