Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #1 Skrevet 1. november 2015 Skal handle inn i morgen og er matlei Anonymous poster hash: ae1a5...6e6
MammantilNurket Skrevet 1. november 2015 #2 Skrevet 1. november 2015 Makrell i tomat Laksepålegg Avocado Egg Røkelaks Bøkerøkt skinke Cottage cheese Roast beef Tilbehør: agurk, tomat, paprika, grønn salat, bær, banan, eple ...
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #3 Skrevet 1. november 2015 Kalkun og kylling skinker. Avokado med salt og pepper. Makrell og annen fisk i tomat, olje, salsa osv. Kalrøkt makrell, røkelaks, egg,. Anonymous poster hash: 372f6...917
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #4 Skrevet 1. november 2015 Guacamole, tahini Anonymous poster hash: 264f7...055
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #5 Skrevet 1. november 2015 Go og mager leverpostei. Agurk, tomat, paprika. Anonymous poster hash: 3cee8...19d
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #7 Skrevet 1. november 2015 Makrell i tomat Laksepålegg Avocado Egg Røkelaks Bøkerøkt skinke Cottage cheese Roast beef Tilbehør: agurk, tomat, paprika, grønn salat, bær, banan, eple ... Er bøkerøkt skinke sunnere enn annet skinkepålegg? Anonymous poster hash: 32e04...22c
MammantilNurket Skrevet 1. november 2015 #8 Skrevet 1. november 2015 Makrell i tomat Laksepålegg Avocado Egg Røkelaks Bøkerøkt skinke Cottage cheese Roast beef Tilbehør: agurk, tomat, paprika, grønn salat, bær, banan, eple ... Er bøkerøkt skinke sunnere enn annet skinkepålegg? Anonymous poster hash: 32e04...22c Det vet jeg ikke, men den er skikkelig god
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #9 Skrevet 1. november 2015 Makrell i tomat Laksepålegg Avocado Egg Røkelaks Bøkerøkt skinke Cottage cheese Roast beef Tilbehør: agurk, tomat, paprika, grønn salat, bær, banan, eple ... Er bøkerøkt skinke sunnere enn annet skinkepålegg? Anonymous poster hash: 32e04...22c Det vet jeg ikke, men den er skikkelig god Det er jeg enig i Anonymous poster hash: 32e04...22c
MammantilNurket Skrevet 1. november 2015 #10 Skrevet 1. november 2015 Makrell i tomat Laksepålegg Avocado Egg Røkelaks Bøkerøkt skinke Cottage cheese Roast beef Tilbehør: agurk, tomat, paprika, grønn salat, bær, banan, eple ... Er bøkerøkt skinke sunnere enn annet skinkepålegg? Anonymous poster hash: 32e04...22c Det vet jeg ikke, men den er skikkelig god Det er jeg enig i Anonymous poster hash: 32e04...22c Den er relativt mager, da ... i følge Lifesum kan jeg kjøre på med fire skiver (!) på mine to skiver med rugsprø som jeg har til frokost. I tillegg kan jeg ha på nesten ubegrenset med grønt og en liten klatt lettmajones uten at det er krise
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #11 Skrevet 1. november 2015 Makrell i tomat Laksepålegg Avocado Egg Røkelaks Bøkerøkt skinke Cottage cheese Roast beef Tilbehør: agurk, tomat, paprika, grønn salat, bær, banan, eple ... Er bøkerøkt skinke sunnere enn annet skinkepålegg? Anonymous poster hash: 32e04...22c Den har ikke mer fett men den har mange ganger mer salt. Anonymous poster hash: 9e4c0...d80
MammantilNurket Skrevet 2. november 2015 #12 Skrevet 2. november 2015 Makrell i tomat Laksepålegg Avocado Egg Røkelaks Bøkerøkt skinke Cottage cheese Roast beef Tilbehør: agurk, tomat, paprika, grønn salat, bær, banan, eple ... Er bøkerøkt skinke sunnere enn annet skinkepålegg? Anonymous poster hash: 32e04...22c Den har ikke mer fett men den har mange ganger mer salt. Anonymous poster hash: 9e4c0...d80 Ser man det ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå