Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #1 Skrevet 1. november 2015 Er det mulig å gå ned i vekt, og BLI der ved hjelp av 5:2? Jeg ammer fremdeles datteren min på 6 måneder, er det dumt å gå på denne dietten da? Jeg mener, det er jo ikke en slankekur, så vil vel tro at det går greit mtp alle disse berømte giftstoffene som kan komme over i melka...? Anonymous poster hash: 1689a...eb4
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #2 Skrevet 1. november 2015 Ja, det funker! Men du bør ikke gjøre det som ammende. Anonymous poster hash: a5b80...0ed
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #3 Skrevet 1. november 2015 Er det mulig å gå ned i vekt, og BLI der ved hjelp av 5:2? Jeg ammer fremdeles datteren min på 6 måneder, er det dumt å gå på denne dietten da? Jeg mener, det er jo ikke en slankekur, så vil vel tro at det går greit mtp alle disse berømte giftstoffene som kan komme over i melka...? Anonymous poster hash: 1689a...eb4 Det er vel strengt tatt en slankekur når målet er å gå ned i vekt?😉 Skal derfor ikke utføres når en ammer... Men ja, den funker på flere jeg kjenner! Anonymous poster hash: d58f3...765
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #4 Skrevet 1. november 2015 Jeg begynte på den på mandag forrige uke. Har gått ned 2,9 kg. til nå Anonymous poster hash: d7995...42a
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #5 Skrevet 1. november 2015 Jeg begynte på den på mandag forrige uke. Har gått ned 2,9 kg. til nå Anonymous poster hash: d7995...42a Wow, det er jo helt rått! Kanskje jeg bør vente til jeg er ferdig med å amme da. :-P HI Anonymous poster hash: 1689a...eb4
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #6 Skrevet 1. november 2015 Nei, den funker ikke Anonymous poster hash: ae7ec...b68
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #7 Skrevet 1. november 2015 Dere som sier det funker, må man da fortsette med fastedager resten av livet for å holde vekten? Hva skjer når man begynne rå spise normalt igjen? Anonymous poster hash: a515f...0af
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #8 Skrevet 1. november 2015 Dere som sier det funker, må man da fortsette med fastedager resten av livet for å holde vekten? Hva skjer når man begynne rå spise normalt igjen? Anonymous poster hash: a515f...0af Poenget er å ha et slikt kosthold de fem dagene at om en hadde det i syv så vil en hverken gå opp eller ned. Fastedagene skal bare brukes til en når den ideelle vekt. Anonymous poster hash: c8112...3ac
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #9 Skrevet 1. november 2015 Dere som sier det funker, må man da fortsette med fastedager resten av livet for å holde vekten? Hva skjer når man begynne rå spise normalt igjen?Anonymous poster hash: a515f...0af Poenget er å ha et slikt kosthold de fem dagene at om en hadde det i syv så vil en hverken gå opp eller ned. Fastedagene skal bare brukes til en når den ideelle vekt.Anonymous poster hash: c8112...3ac Noen som faktisk har erfart at man lett holder vekten etter kuren er avsluttet? Anonymous poster hash: a515f...0af
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #10 Skrevet 1. november 2015 Jeg vil bare si at du bør absolutt ikke drive med fasting når du ammer! De dagene du faster vil du ikke ha nok kaloriinnskudd til å opprettholde god melk for barnet, kroppen henter derfor næring i kroppen og dermed risikerer du dårlig kvalitet på melken. Anonymous poster hash: bd7dc...10c
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #11 Skrevet 1. november 2015 Dere som sier det funker, må man da fortsette med fastedager resten av livet for å holde vekten? Hva skjer når man begynne rå spise normalt igjen?Anonymous poster hash: a515f...0af Poenget er å ha et slikt kosthold de fem dagene at om en hadde det i syv så vil en hverken gå opp eller ned. Fastedagene skal bare brukes til en når den ideelle vekt.Anonymous poster hash: c8112...3ac Noen som faktisk har erfart at man lett holder vekten etter kuren er avsluttet? Anonymous poster hash: a515f...0af Jeg har gått ned 50kg, ikke fastet på ett år. Holdt vekten helt fint. Anonymous poster hash: a5b80...0ed
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #12 Skrevet 1. november 2015 Gjør du noe annet da for å holde vekten, 0ed? Jeg tenkte mer å gå ned 10 kg.. Anonymous poster hash: a515f...0af
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #13 Skrevet 1. november 2015 Jeg er også redd for å bare miste vann og muskler i stedet for fett. Anonymous poster hash: a515f...0af
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #14 Skrevet 1. november 2015 Hi her. Da får jeg drøye oppstart av 5:2 til ammingen er over. Takker for svar. Anonymous poster hash: 1689a...eb4
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #15 Skrevet 1. november 2015 Vet om en som la på seg igjen etter avsluttet diett. Ble faktisk tyngre enn utgangspunktet. Anonymous poster hash: e2b25...938
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå