Gå til innhold

Funker 5:2 dietten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å gå ned i vekt, og BLI der ved hjelp av 5:2?

Jeg ammer fremdeles datteren min på 6 måneder, er det dumt å gå på denne dietten da? Jeg mener, det er jo ikke en slankekur, så vil vel tro at det går greit mtp alle disse berømte giftstoffene som kan komme over i melka...?

Anonymous poster hash: 1689a...eb4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det funker! Men du bør ikke gjøre det som ammende.

Anonymous poster hash: a5b80...0ed

Skrevet

Er det mulig å gå ned i vekt, og BLI der ved hjelp av 5:2?

Jeg ammer fremdeles datteren min på 6 måneder, er det dumt å gå på denne dietten da? Jeg mener, det er jo ikke en slankekur, så vil vel tro at det går greit mtp alle disse berømte giftstoffene som kan komme over i melka...?

Det er vel strengt tatt en slankekur når målet er å gå ned i vekt?😉 Skal derfor ikke utføres når en ammer... Men ja, den funker på flere jeg kjenner!

Anonymous poster hash: d58f3...765

Skrevet

Jeg begynte på den på mandag forrige uke. Har gått ned 2,9 kg. til nå

Anonymous poster hash: d7995...42a
Skrevet

Jeg begynte på den på mandag forrige uke. Har gått ned 2,9 kg. til nå Anonymous poster hash: d7995...42a

Wow, det er jo helt rått! Kanskje jeg bør vente til jeg er ferdig med å amme da. :-P HI

Skrevet

Nei, den funker ikke

Anonymous poster hash: ae7ec...b68

Skrevet

Dere som sier det funker, må man da fortsette med fastedager resten av livet for å holde vekten? Hva skjer når man begynne rå spise normalt igjen?

Anonymous poster hash: a515f...0af

Skrevet

Dere som sier det funker, må man da fortsette med fastedager resten av livet for å holde vekten? Hva skjer når man begynne rå spise normalt igjen?

Poenget er å ha et slikt kosthold de fem dagene at om en hadde det i syv så vil en hverken gå opp eller ned. Fastedagene skal bare brukes til en når den ideelle vekt.

Anonymous poster hash: c8112...3ac

Skrevet

Dere som sier det funker, må man da fortsette med fastedager resten av livet for å holde vekten? Hva skjer når man begynne rå spise normalt igjen?Anonymous poster hash: a515f...0af

Poenget er å ha et slikt kosthold de fem dagene at om en hadde det i syv så vil en hverken gå opp eller ned. Fastedagene skal bare brukes til en når den ideelle vekt.Anonymous poster hash: c8112...3ac

Noen som faktisk har erfart at man lett holder vekten etter kuren er avsluttet?

Skrevet

Jeg vil bare si at du bør absolutt ikke drive med fasting når du ammer! De dagene du faster vil du ikke ha nok kaloriinnskudd til å opprettholde god melk for barnet, kroppen henter derfor næring i kroppen og dermed risikerer du dårlig kvalitet på melken.

Anonymous poster hash: bd7dc...10c

Skrevet

Dere som sier det funker, må man da fortsette med fastedager resten av livet for å holde vekten? Hva skjer når man begynne rå spise normalt igjen?Anonymous poster hash: a515f...0af

Poenget er å ha et slikt kosthold de fem dagene at om en hadde det i syv så vil en hverken gå opp eller ned. Fastedagene skal bare brukes til en når den ideelle vekt.Anonymous poster hash: c8112...3ac
Noen som faktisk har erfart at man lett holder vekten etter kuren er avsluttet?

Jeg har gått ned 50kg, ikke fastet på ett år. Holdt vekten helt fint.

Anonymous poster hash: a5b80...0ed

Skrevet

Gjør du noe annet da for å holde vekten, 0ed?

Jeg tenkte mer å gå ned 10 kg..

Skrevet

Jeg er også redd for å bare miste vann og muskler i stedet for fett.

Skrevet

Hi her.

Da får jeg drøye oppstart av 5:2 til ammingen er over. Takker for svar.

Skrevet

Vet om en som la på seg igjen etter avsluttet diett. Ble faktisk tyngre enn utgangspunktet.

Anonymous poster hash: e2b25...938

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...