Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #1 Skrevet 1. november 2015 Hvordan arter det seg, noen som har det som kan skrive litt om det? Mistenker at jeg har det.. Anonymous poster hash: b3e4f...703
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #2 Skrevet 1. november 2015 Det kan utarte seg på mange forskjellige måter, det er forskjellig fra person til person. Om du har prolaps eller ei må du gå til helsepersonell for å finne ut (kiropraktor, fysioterapeut, naprapat, lege). Man kan også ha "prolapssmerter" uten at det er prolaps. Anonymous poster hash: e3ec2...8d2
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #3 Skrevet 1. november 2015 Jeg er operert en gang og har flere prolapser på forskjellige steder i ryggen enda, alle prolapser føles forskjellig utfra hvor de befinner seg. Har du mistanke om prolaps tar du kontakt med lege, særlig hvis du får problemer med å gå på do. Anonymous poster hash: 90783...e48
meg-og-mine Skrevet 1. november 2015 #4 Skrevet 1. november 2015 Stivhet i ryggen, vanskelig med å få på deg sokker, plukke opp ting fra gulvet, smerter som er stikkende og strålende, gjerne ned mot lårene. Smertene gir seg normalt ikke ved inntak av vanlig smertestillende fordi det ikke ligger muskulært men som en utposning mellom ryggvirvlene / mellom andre ledd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå