Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #1 Skrevet 1. november 2015 Sliter normalt sett med migrene, men ikke så mye i sv.skapet. Termin om to dager. Har i 2-3 timer hatt hodepine på høyre side. Typisk migrene. Men er også hoven i føttene. Det pleier jeg å være mot slutten. Tenker jo på forgiftning, da, men da burde hodepinen fortsatt være der i morra? Eller? Mest vondt i nesa, bak øyet, tinningen og bak mot øret. Ja.. Egentlig hele høyreside Anonymous poster hash: 2d175...880
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #2 Skrevet 1. november 2015 Er du i tvil så ringer du selvfølgelig føden og spør. Folk her inne kan ikke gi deg gode nok svar akkurat på dette her. Ring og spør! Anonymous poster hash: 15fe4...710
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #3 Skrevet 1. november 2015 Er du i tvil så ringer du selvfølgelig føden og spør. Folk her inne kan ikke gi deg gode nok svar akkurat på dette her. Ring og spør! Anonymous poster hash: 15fe4...710 Det er ikke sant Anonymous poster hash: 2d175...880
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #4 Skrevet 1. november 2015 Er du i tvil så ringer du selvfølgelig føden og spør. Folk her inne kan ikke gi deg gode nok svar akkurat på dette her. Ring og spør! Anonymous poster hash: 15fe4...710 Det er ikke sant Anonymous poster hash: 2d175...880 Jo, det er det! Fordi ingen av oss her inne - leger eller ei - sitter på nok informasjon om din fysiske helse og svangerskap til å kunne vurdere situasjonen din godt nok. Det du opplever nå kan være en helt vanlig hodepine, det kan være et migreneanfall, det kan være bihuleproblematikk, nakkeproblemer.... eller det kan være tegn på at noe er alvorlig galt med deg og/eller baby. Så igjen - ring. (og ja, jeg er helsepersonell) Anonymous poster hash: 15fe4...710
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #5 Skrevet 1. november 2015 Jeg har ikke peiling på det du spør om, men ring nå heller en gang for mye enn en gang for lite for å si det sånn.. Barns liv og helse setter man ikke i fare. Anonymous poster hash: 182f2...f1e
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #6 Skrevet 1. november 2015 Jeg har migrene og har hatt det hele livet. Migrenen var borte i svangerskapet. Da jeg fikk svangerskapsforgfitning fikk jeg også hodepine. Høyt bloddtrykk gir hodepine. Hodepinen opptrådte ikke som et tradisjonelt migreneanfall. Ingen her kan svare på om du har det eller ikke. Bare en prøve kan gjøre det. Anonymous poster hash: 10bd0...780
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 1. november 2015 #7 Skrevet 1. november 2015 Hodepine og økte ødemer er symptomer på svangerskapsforgiftning, så jeg ville tatt en telefon hvis ikke hodepinen er borte i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå