Gå til innhold

Hodepine - livsfarlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter normalt sett med migrene, men ikke så mye i sv.skapet. Termin om to dager. Har i 2-3 timer hatt hodepine på høyre side. Typisk migrene. Men er også hoven i føttene. Det pleier jeg å være mot slutten. Tenker jo på forgiftning, da, men da burde hodepinen fortsatt være der i morra? Eller?

Mest vondt i nesa, bak øyet, tinningen og bak mot øret. Ja.. Egentlig hele høyreside

Anonymous poster hash: 2d175...880

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du i tvil så ringer du selvfølgelig føden og spør. Folk her inne kan ikke gi deg gode nok svar akkurat på dette her.

Ring og spør!

Anonymous poster hash: 15fe4...710
Skrevet

Er du i tvil så ringer du selvfølgelig føden og spør. Folk her inne kan ikke gi deg gode nok svar akkurat på dette her. Ring og spør! Anonymous poster hash: 15fe4...710

Det er ikke sant :)

Skrevet

Er du i tvil så ringer du selvfølgelig føden og spør. Folk her inne kan ikke gi deg gode nok svar akkurat på dette her. Ring og spør! Anonymous poster hash: 15fe4...710

Det er ikke sant :)

Jo, det er det! Fordi ingen av oss her inne - leger eller ei - sitter på nok informasjon om din fysiske helse og svangerskap til å kunne vurdere situasjonen din godt nok.

Det du opplever nå kan være en helt vanlig hodepine, det kan være et migreneanfall, det kan være bihuleproblematikk, nakkeproblemer.... eller det kan være tegn på at noe er alvorlig galt med deg og/eller baby.

Så igjen - ring.

(og ja, jeg er helsepersonell)

Anonymous poster hash: 15fe4...710

Skrevet

Jeg har ikke peiling på det du spør om, men ring nå heller en gang for mye enn en gang for lite for å si det sånn.. Barns liv og helse setter man ikke i fare. 

Anonymous poster hash: 182f2...f1e
Skrevet

Jeg har migrene og har hatt det hele livet. Migrenen var borte i svangerskapet. Da jeg fikk svangerskapsforgfitning fikk jeg også hodepine. Høyt bloddtrykk gir hodepine. Hodepinen opptrådte ikke som et tradisjonelt migreneanfall.

Ingen her kan svare på om du har det eller ikke. Bare en prøve kan gjøre det.

Anonymous poster hash: 10bd0...780
Skrevet

Hodepine og økte ødemer er symptomer på svangerskapsforgiftning, så jeg ville tatt en telefon hvis ikke hodepinen er borte i morgen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...