Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #1 Skrevet 1. november 2015 Hadde vekstkontroll før helgen, fikk ny kontroll rett etter helgen allerede! Selvom alt så fint ut. Er 40+1. Er det vanlig eller? Bruker 2-2,5 timer på å komme meg til sykehuset kollektivt.. Ellers må jeg mase på folk jeg kjenner om å bli kjørt osv og har allerede bedt om for mye Ringer selvfølgelig sykehuset i morra og hører, men er ikke det bare en kontroll jeg kan ta hos JM/lege da? Ikke nødvendig med vekstkontroll hver 4.dag, vel? Haddejeg bodd 20 min unna sykehuset hadde jeg ikke tenkt på det, men er så vanskelig for meg å komme meg dit at jeg ikke vil dra bare for moroskyld... Noen med erfaring eller som jobber på sykehus? Anonymous poster hash: 295dd...273
❤lille stjerne❤ Skrevet 1. november 2015 #2 Skrevet 1. november 2015 Hørtes litt rart ut at de skal sjekke veksten igjen 4 dager senere hvis alt var bra ja. Kan det være at du er satt opp til kontroll pga noe annet? Utslag på u-stix? Blodtrykk? Eller kan det være en feil kanskje. Ring og spør du, det er jo greit å være sikker når di har såpass lang reisevei.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #3 Skrevet 1. november 2015 Kan ikke forbruk babyen kjøre deg? Anonymous poster hash: 342bb...edf
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #4 Skrevet 1. november 2015 Kan ikke forbruk babyen kjøre deg? Anonymous poster hash: 342bb...edf Far til barnet.... Anonymous poster hash: 342bb...edf
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #5 Skrevet 1. november 2015 Hørtes litt rart ut at de skal sjekke veksten igjen 4 dager senere hvis alt var bra ja. Kan det være at du er satt opp til kontroll pga noe annet? Utslag på u-stix? Blodtrykk? Eller kan det være en feil kanskje. Ring og spør du, det er jo greit å være sikker når di har såpass lang reisevei.Ja, det synes jeg og. Nei, var bare ultralyd og sjekking av modning/åpning (er moden..) Anonymous poster hash: 295dd...273
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #6 Skrevet 1. november 2015 Sikker på at alt var fint? Det er en grunn til ny kontroll så kort tid etter? Lite barn? Anonymous poster hash: 413a5...87a
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #7 Skrevet 1. november 2015 Kan ikke forbruk babyen kjøre deg?Anonymous poster hash: 342bb...edf Far til barnet....Anonymous poster hash: 342bb...edf Nei. Anonymous poster hash: 295dd...273
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #8 Skrevet 1. november 2015 Sikker på at alt var fint? Det er en grunn til ny kontroll så kort tid etter? Lite barn? Anonymous poster hash: 413a5...87a 3600g til termin er vel ikke regnet for å være lite Anonymous poster hash: 295dd...273
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #9 Skrevet 1. november 2015 Hva er grunnen til vekstkontroll? Det er ikke standard. Det virker som ikke all informasjon kommer frem her, eller at jordmor/lege ikke er ærlig med deg. Anonymous poster hash: 413a5...87a
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #10 Skrevet 1. november 2015 Hva er grunnen til vekstkontroll? Det er ikke standard. Det virker som ikke all informasjon kommer frem her, eller at jordmor/lege ikke er ærlig med deg.Anonymous poster hash: 413a5...87a Jordmor sa "du har vel ikke noe bedre å finne på" Sykehuset har en tendens til å tro at alle bor 5 min unna. Vekstkontroll fordi jeg ble satt tilbake på ordinær ultralyd. Hvis jordmor ikke hadde vært ærlig, hadde det vel vært oppsigelsesgrunn. Anonymous poster hash: 295dd...273
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå