Gå til innhold

Hva tenker dere om denne mannen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Han sier ALDRI noe pent til meg. Som oftest er det forkledde indirekte stikk hele tiden.

Jeg er syk i dag, feber og halsvondt. Sa derfor ifra på morgen i dag at jeg dessverre måtte tilbringe en del tid på sofaen i dag.

Han fikk derfor sønnen vår til å hjelpe til med hagearbeid.

I det han skal gå ut sier mannen til meg: Se på sønnen din, han skal hjelpe til, så han ikke blir som deg som ikke gjør noenting.

Jeg begynte å gråte da de gikk ut, og karret meg opp og begynte å gjøre ting så mannen skulle være blid.

 

Jeg er egentlig en sterk dame, men han gjør meg usikker.

Altså, jeg tar tilbake, men det er UMULIG å snakke med han. Han fungerer ikke følelsesmessig.

 

Han innbiller seg at han gjør det meste og er mest med barna.

Sannheten er at jeg gjør alt, står opp hver eneste dag med gullene, gjør alt av lekser med de, handler, lager mat osv HVER eneste dag.

 

Allikevel hevder han at han gjør det meste med de. Jeg blir skremt!!

Og innimellom lurer jeg på om det er meg det er noe galt med.

 

Huff.

 

Anonymous poster hash: 376d0...546

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Hva får deg til å bli hos ham ...?!?!?

Og hvorfor svarer du ikke "hold kjeft med spydighetene når du ser jeg er syk, vis hensyn i stedet!" ...?

Skrevet

I alle dager! Hadde kastet ham ut for lenge siden!! :o

 

Anonymous poster hash: 85e4d...a76

Skrevet

Han nedsnakker deg foran barnet. Det er utrolig stygt og nedrig!

Dette må du ikke finne deg i. Barnet skal heller ikke være nødt til å være vitne til slikt. Tenk, han skjermer ikke engang barnet. Dårlig mann og dårlig pappa han der:(

 

Anonymous poster hash: 3b2cc...bd1

Skrevet

Han sier ikke slike ting foran barna eller andre, kun til meg alene.

Så ingen andre får med seg hva han sier.

 

 

Anonymous poster hash: 376d0...546

Skrevet

I all verden!

Høres ut som han har problemer av noe slag og tar det ut på deg. Det er et faresignal at partneren oppfører seg slik at man blir usikker på seg selv...

Høres ut som dere (han!) trenger terapi, men ikke sikkert han er typen som går med på det?

Gjest Antarctica
Skrevet

Han sier ikke slike ting foran barna eller andre, kun til meg alene.

Så ingen andre får med seg hva han sier.

 

 

Anonymous poster hash: 376d0...546

Blir det bedre av dét, syns du? Han er full av forakt og oppfører seg som en drittsekk. Skal du bruke dine beste år på ham?

Skrevet

Han sier ALDRI noe pent til meg. Som oftest er det forkledde indirekte stikk hele tiden.

Jeg er syk i dag, feber og halsvondt. Sa derfor ifra på morgen i dag at jeg dessverre måtte tilbringe en del tid på sofaen i dag.

Han fikk derfor sønnen vår til å hjelpe til med hagearbeid.

I det han skal gå ut sier mannen til meg: Se på sønnen din, han skal hjelpe til, så han ikke blir som deg som ikke gjør noenting.

Jeg begynte å gråte da de gikk ut, og karret meg opp og begynte å gjøre ting så mannen skulle være blid.

 

Jeg er egentlig en sterk dame, men han gjør meg usikker.

Altså, jeg tar tilbake, men det er UMULIG å snakke med han. Han fungerer ikke følelsesmessig.

 

Han innbiller seg at han gjør det meste og er mest med barna.

Sannheten er at jeg gjør alt, står opp hver eneste dag med gullene, gjør alt av lekser med de, handler, lager mat osv HVER eneste dag.

 

Allikevel hevder han at han gjør det meste med de. Jeg blir skremt!!

Og innimellom lurer jeg på om det er meg det er noe galt med.

 

Huff.

 

Anonymous poster hash: 376d0...546

 

 

Han sier ikke slike ting foran barna eller andre, kun til meg alene.

ingen andre får med seg hva han sier.

 

 

Anonymous poster hash: 376d0...546

 

Det mannen din driver med er nedpsyking. Han psyker deg ned. Han er psykisk voldelig. Han får deg til å gråte, han gjør ikke noe, men sier han gjør alt og at du er udugelig, han får deg til å tvile på deg selv, han har ingen omsorg for deg.

 

Kom deg unna - er ikke annet å si - kom deg unna!

 

Ring familievernkontoret i morgen!

 

Anonymous poster hash: 85439...b85

Skrevet

 

Han sier ikke slike ting foran barna eller andre, kun til meg alene.

Så ingen andre får med seg hva han sier.

 

 

Anonymous poster hash: 376d0...546

Blir det bedre av dét, syns du? Han er full av forakt og oppfører seg som en drittsekk. Skal du bruke dine beste år på ham?

Jeg tenker på å gå hver dag, men tanken på at ungene skal være alene med ham er uutholdelig.

Han er ikke slem mot de, er trener for de og glad i de.

Men, han er for opptatt av seg selv og sin egen profeti.

Bedre at han sier stygt til meg enn noen av ungene.

 

Anonymous poster hash: 376d0...546

Skrevet

Tenker at du dessverre ikke kan ha mye mellom øra som blir hos han.

 

Anonymous poster hash: 30501...e30

Skrevet

 

Jeg tenker på å gå hver dag, men tanken på at ungene skal være alene med ham er uutholdelig.

Han er ikke slem mot de, er trener for de og glad i de.

Men, han er for opptatt av seg selv og sin egen profeti.

Bedre at han sier stygt til meg enn noen av ungene.

 

Anonymous poster hash: 376d0...546

 

 

Dette er unnskyldningen du bruker for å slippe å gå, Hi.

 

Hva lærer barna dine av å ha deg og ham boende sammen? De lærer at far kan behandle mor som han vil, han trenger ikke vise respekt, han trenger ikke gjøre noe. Du sa han ikke sier slikt foran barna - tro meg, barna får med seg langt mer enn du tror. Han sier ting til deg som gjør at du gråter. Du tror vel ikke at du greier å ha pokeransikt bestandig? Barna dine merker når du er lei deg, skremt av ham, når du er frustrert. De får også med seg at du ikke tar igjen med ham - eller at hvis du gjør det så hjelper det ikke noe likevel. For i en familie så er det far som skal bestemme, bare fars følelser er viktig og fars ord er lov.

 

Så har du gutter så er det dessverre slik de vil tro at de skal behandle sine damer i fremtiden. Fordi du lærer dem hvordan kvinner i et forhold skal oppføre seg og hva de skal godta.

 

Har du jenter så lærer de at de må finne seg i alt, at deres følelser eller meninger ikke er viktig, at de ikke har noe å si, at de må varte opp mannen uten å mokke.

 

Hvis du derimot går så vil barna dine lære at det ikke er greit at en mann oppfører seg slik og at kvinner ikke trenger finne seg i alt.

 

Ring familievernkontoret i morgen og bestill time der. Gi mannen en mulighet til å bli med. Vil han ikke så forteller han også at det ikke er vits å jobbe mer med forholdet. Da går du selv til timen!

 

Anonymous poster hash: 85439...b85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...